Web Analytics Made Easy - Statcounter

هاشم داداش پور درباره تامین غذای دانشجویی دانشگاه‌ها در سال جدید گفت: سازمان برنامه و بودجه بر اساس نیرو‌های سال‌های قبل منابع مالی تنظیم کرده است که عدد مناسبی بوده و دانشگاه‌ها می‌توانند آن را پوشش دهند.

او گفت: بخشی از هدفمندی یارانه‌ها احتمالا به حوزه تغذیه دانشجویی اختصاص یابد، اما با حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی و افزایش یک باره قیمت‌ها به ویژه در اقلام عمده اساسی مانند گوشت، برنج، روغن و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. به ارز وابسته ایم.

به گفته رئیس سازمان امور دانشجویان، انتظار داریم که دولت و سازمان برنامه و بودجه موضوع مربوط به تغذیه دانشجویان را جدی بگیرند تا شاهد کاهش کیفیت و افزایش هزینه‌ها برای دانشجویان نباشیم که در این زمینه رایزنی‌های زیادی شده و وزیر علوم هم نامه‌های متعددی را به هیئت دولت ارسال کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان امور دانشجویان غذای دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۹۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوابگاه دانشجویی ۵۰۰ نفره در گرگان کلنگ زنی می شود

سعید گل فیروزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از برگزاری آئین غبارروبی مزار شهدای سلامت و خوشنام در سراسر استان در نخستین روز از هفته سلامت خبر داد و اظهار کرد: آئین بهره برداری از ۱۱۱ دستگاه موتور سیکلت ویژه بهورزان در استان برگزار خواهد شد که این برنامه در شهرستان‌های گرگان و گنبد به صورت متمرکز انجام می‌شود.

وی افزود: زنگ سلامت و افتتاحیه ۳۰ واحد بهداشت در مدارس استان با حضور استاندار گلستان در این هفته نواخته خواهد شد.

رئیس دانشگاه علم پزشکی گلستان گفت: کلنگ زنی خوابگاه دانشجویی ۵۰۰ نفری از دیگر برنامه‌های هفته سلامت در استان که با حضور استاندار برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: آئین کلنگ زنی خانه‌های بهداشت پست دره و قرقیجق در مراوه تپه، کلنگ زنی انبار دارویی معاونت غذا ودارو، افتتاحیه پایگاه سلامت شهرک فرهنگیان کردکوی و راه اندازی کلینیک سیار دندانپزشکی در مدرسه آیت الله کاشانی گالیکش از دیگر برنامه‌ها دانشگاه علوم پزشکی گلستان محسوب می‌شود.

گل فیروزی از پیاده روی همگانی کارکنان دانشگاه، ادارات و سفیران سلامت در سراسر استان خبر داد و اظهار کرد: راه اندازی (بهسازی و تجهیز) کلینیک دیابت در گرگان، افتتاحیه خانه بهداشت استون آباد شهرستان بندرگز، راه اندازی کلینیک سیار دندانپزشکی در مدرسه آیت الله کاشانی گالیکش از جمله برنامه‌های دانشگاه در هفته سلامت است.

وی کلنگ زنی پایگاه اورژانس نگین شهر آزاد شهر، افتتاح ۶ باب زیست پزشک در شهرستان کلاله، راه اندازی کلینیک سیار دندانپزشکی در مرکز خدمات جامع سلامت مالای شیخ و اجرای اردوی جهادی دانشکده دندانپزشکی در روستای ماهستان حکیم آباد علی آباد اشاره داشت و افزود: سخنرانی مدیران مراکز بهداشت در نماز جمعه و اجرای اردوی جهادی دانشکده دندانپزشکی در روستای ماهستان حکیم آباد علی آباد از دیگر برنامه‌های هفته سلامت در استان گلستان است که اجرایی می‌شود.

کد خبر 6081848

دیگر خبرها

  • دانشجویان رسالت بزرگی در احیای حرکت‌های فرهنگی و هنری دانشگاه‌ها دارند
  • المپیاد ورزش‌های فناورانه زمینه‌ساز شکوفایی استعداد‌های برتر دانشجویی
  • خوابگاه دانشجویی ۵۰۰ نفره در گرگان کلنگ زنی می شود
  • حقوق بازنشستگان با چه فرمولی افزایش یافت ؟
  • از آخرین وضعیت ثبت نام وام شهریه تا نقل و انتقال دانشجویان
  • بودجه آموزش عالی برای همه دانشجویان؛ آری یا خیر؟
  • جزئیات اعطای تسهیلات به دانشجویان برتر المپیاد ورزش‌های فناورانه اعلام شد
  • آغاز ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اول اردیبهشت
  • دانشگاه آزاد یزد ۳۰۰ دانشجوی بورسیه در صنعت کاشی دارد
  • طرح کالابرگ الکترونیکی ادامه دار شد؟ | توضیحات مهم رئیس سازمان برنامه و بودجه