Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سرپرست فرمانداری کرمانشاه گفت: کرمانشاه در جایگاهی که باید باشد، نیست.  ابراهیم رحیمی‌زنگنه، در جلسه شورای اداری شهرستان کرمانشاه، اظهار کرد: کلانشهر کرمانشاه با بیش از یک میلیون و 153 هزار جمعیت، نفر یکی از شهرهای بزرگ و در عین حال مظلوم کشور است. رحیمی‌زنگنه با اشاره به پیشینه تاریخی و تاثیرگذاری بالای کرمانشاه در ابعاد مختلف سیاسی، فرهنگی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. گفت: کرمانشاه با جان فشانی‌هایی که در دوران دفاع مقدس داشته و هزاران شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده، در جایگاهی که باید باشد، نیست و هنوز گرفتار مباحث زیربنایی است و مشکل تامین آب و برق و ... دارد که اینها دردناک است. ????️سرپرست فرمانداری کرمانشاه با تاکید بر اینکه کرمانشاه آنچه در حوزه زیرساخت‌ها ضرورت یک کلانشهر است را ندارد، تصریح کرد: این شهر با همه ظرفیت‌هایی که دارد، چالش‌های زیادی دارد که شاید بقیه کلانشهرها آن چالش‌ها را نداشته باشند. ????️ رحیمی‌زنگنه اضافه کرد: اگر در گذشته در بعد کلان به کرمانشاه نگاه ویژه شده بود و مشکلات آن درست و حسابی حل شده بود، امروز مشکلات زیرساختی نداشت. ????️سرپرست فرمانداری کرمانشاه اشاره ای هم به تعطیلی زودهنگام نانوایی‌های شهر کرمانشاه داشت و گفت: نانوایی‌های کرمانشاه زودتر از موعد رسمی تعطیل می‌شوند و در کلانشهر کرمانشاه مردم مجبورند در صف نان بایستند، درحالیکه دیگر کلانشهرها چنین معضلی ندارند. ????️رحیمی‌ زنگنه با اشاره به ضرورت استفاده از دانش‌ روز در مدیریت شهرستان، گفت: مدیران باید از آخرین دستاوردهای علمی برای مدیریت استفاده کنند و مثلا در حوزه کشاورزی باید مشخص باشد که کشاورز فلان منطقه در شهرستان باید چه محصولی و در چه زمانی بکارد که بتواند در عین سود بیشتر، از سرمایه‌های آب، خاک و ... شهرستان هم حفاظت کند و لااقل در این شرایط کم‌آبی و بحران آب محصول  آب‌بر نکارد. ????️ وی با ابراز تاسف از وجود سبزیکاری‌های آلوده در کلانشهر کرمانشاه، گفت: نباید حتی یک متر هم سبزی‌کاری آلوده در شهرستان داشته باشیم و باید با این دسته کشاورزان برخورد جدی شود، چون سلامت مردم شوخی بردار نیست. وی در ادامه با اشاره به احتمال بالا رفتن آمار ابتلا به کرونا و وبا در شهرستان، گفت: از مردم شهرستان می خواهیم ماسک‌ها را دوباره بزنند. رحیمی‌زنگنه با بیان اینکه مدیران و مسئولان شهرستان کرمانشاه باید نسبت به مشکلات دغدغه‌مند باشند، گفت: انتظار می رود مدیران شهرستان اهتمام بیشتری برای حل مشکلات داشته باشند و با کار جهادی به میدان بیایند. وی با اشاره به اهمیت پاسخگو بودن مدیران، گفت: مردم دیگر از شعار دادن خسته شده‌اند و عمل مسئولین را نگاه می‌کنند و باید در عمل مردمی و جهادی کار کنند. رحیمی‌ زنگنه در ادامه با اشاره به ضرورت آموزش مردم در حیطه‌های مختلف گفت: اگر فقط بتوانیم سرانه مطالعه، فرهنگ کار و میزان رعایت حقوق شهروندی را در کرمانشاه بالا ببریم، می توانیم به توسعه شهرستان امیدوار بوده و موج فرهنگی در شهر ایجاد کنیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فرمانداری رحیمی زنگنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۹۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فیزیکی ۹۱ درصدی بیمارستان ملکشاهی

ایسنا/ایلام سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: بیمارستان ملکشاهی با پیشرفت فیزیکی ۹۱ درصدی در حال تکمیل و تجهیز نهایی است.

دکتر هدایت حیدری‌زاده در بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان شهرستان ملکشاهای اظهار کرد: با اعتبارات تخصیص‌یافته به میزان ۵۰۰ میلیارد ریال و خریداری و تامین ۸۵ درصد از تجهیزات بیمارستان و نیز جذب و استخدام نیروی انسانی مربوطه، به‌زودی شاهد تحقق یکی از مهمترین مطالبات مردم شهرستان در حوزه‌ی سلامت باشیم.

وی افزود: این بیمارستان با پیشرفت فیزیکی ۹۱ درصدی در حال تکمیل و تجهیز نهایی است.
در جریان این بازدید دکتر محمدرضا یارمحمدی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملکشاهی گزارشی از آخرین اقدامات صورت‌گرفته در این بیمارستان ارائه داد.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام راهسازی صومعه سرا مستلزم ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • فرماندار مشهد: پیگیر کار مردم در میزهای خدمت باشید
  • مدیران شهرستان تنگستان با رسانه‌ها گفتگو کنند
  • عملیات «وعده صادق» دنیا را تکان داد
  • زنگنه در گفت گو با قدس: حرایم بهداشتی مانع اصلی ورود مردم به صنعت دام کشور هستند
  • سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان ملارد معرفی شد
  • رئیس دانشگاه آزاد علیه دانشگاه آزاد
  • طبس میزبان بیش از نیم میلیون زائر و گردشگر در تعطیلات عید فطر
  • پیشرفت فیزیکی ۹۱ درصدی بیمارستان ملکشاهی
  • خسارت ۷۰۰ میلیارد تومانی سیل به بخش چمستان