Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمد برخوردار» روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: محورهای این کنگره شامل بخش عمومی شعر دفاع مقدس، دفاع مقدس و شعر مقاومت بین الملل اسلامی، شعر دفاع مقدس با بهره گیری از مضامین عاشورائی و شعر دفاع مقدس و نقش آن در جهاد تبیین است.

وی شعر دفاع مقدس و جنگ نرم را از محورهای شاخص کنگره برشمرد و افزود: شعر دفاع مقدس و کودک و نوجوان و شعر دفاع مقدس و نقش زنان نیز از دیگر محورهای کنگره هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر ادبیات و تاریخ اداره‌کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ‌استان همدان یکی از اهداف برگزاری کنگره را گسترش موضوع دفاع مقدس در بین جامعه ادبی کشور دانست و تصریح کرد: با معطوف کردن نگاه جوانان به سمت شعر و ادبیات دفاع مقدس از ظرفیت آنها در ترویج این فرهنگ استفاده می شود.

برخوردار خاطرنشان کرد: شعر دفاع مقدس، موجب آفرینش آثاری بدیع در ادبیات پایداری شده و مفاهیم ارزشمند دفاع از حقانیت را در خود جای داده که این اشعار حماسی خالق آثاری فاخر در ادبیات پایداری است.

وی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار تا ۳۱ شهریور سال جاری است از علاقه مندان خواست که آثار خود را به آدرس دبیرخانه همدان، بلوار شهید سلیمانی (بعثت) نرسیده به استانداری بین خیابان شکریه و هنرستان، دفتر مدیریت  ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان به کدپستی ۶۵۱۶۷۵۴۹۵۷ و یا به صورت فایل ورد به شماره واتساپ ۰۹۳۰۱۰۱۰۸۱۱ ارسال کنند.

مدیر ادبیات و تاریخ اداره‌کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ‌استان همدان اظهار داشت: در سال گذشته ۴۰۰ اثر به دبیرخانه استانی بیست و سومین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت ارسال شده بود که پنج اثر منتخب و به دبیرخانه کشوری ارسال شد و شاعر همدانی رتبه دوم را کسب کرد.

برچسب‌ها بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس دفاع مقدس شهر همدان شعر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس دفاع مقدس شهر همدان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس دفاع مقدس شهر همدان شعر حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شعر دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۹۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنرمندان کردستانی آثار فاخری در حوزه صنایع‌دستی دارند

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر محمدی پیش از ظهر چهارشنبه در بازدید از جشن ملی نوروزگاه و نمایشگاه صنایع‌دستی و هنرهای سنتی خانه کُرد و عمارت خسروآباد سنندج، که با همراهی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان در سنندج انجام شد، اظهار کرد: استان کردستان به‌واسطه برخورداری از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی بی‌نظیر، فرهنگ غنی و تنوع رشته‌های مختلف صنایع‌دستی دارای ظرفیت‌های بسیار زیادی در سطح کشور و جهان است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان افزود: باید با بهره‌گیری از حداکثر ظرفیت‌ها و امکانات، زمینه معرفی و عرضه هرچه بهتر و بیشتر آثار هنرمندان توانمند استان فراهم شود.

وی عنوان کرد: اجرای جشن‌های ملی نوروزگاه علاوه بر ایجاد فضای شاد و مفرح، موجب توسعه صنعت گردشگری و معرفی بیش‌ازپیش ظرفیت‌های فرهنگی و تاریخی استان می‌شود.

محمدی یادآور شد: با اجرای این ویژه‌برنامه‌ها می‌توان بیش از گذشته مردم دنیا را با آداب‌ورسوم نوروز و فرهنگ و هنر اصیل کردستان آشنا کرد.

عرضه محصولات صنایع‌دستی و هنرهای سنتی، عرضه انواع غذاهای محلی، اجرای برنامه‌های شاد و متنوع، موسیقی، نمایش و… از جمله برنامه‌های جنبی مراسم نوروزگاه در استان است که تا ۱۲ فروردین‌ماه در دو نوبت صبح و عصر پذیرای بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان است.

کد خبر 6063558

دیگر خبرها

  • کمک هزار و ۸۹ میلیارد ریالی خیران همدانی به ایتام
  • عضویت ۱۰ هزار همدانی در صندوق بیمه کشاوران، روستائیان و عشایر
  • عضویت  ۱۰ هزار روستایی،کشاورز و عشایر همدانی در صندوق بیمه اجتماعی
  • هنرمندان کردستانی آثار فاخری در حوزه صنایع‌دستی دارند
  • شهر مقدس قم میزبان ۲ شهید گمنام می‌شود
  • سی‌ان‌ان: خرید و انتقال فوری سلاح، محور دیدار گالانت و آستین است
  • برگزاری مرحله‌ دوم کنگره‌ شهدای استان مرکزی
  • از مشق متفاوت ۲ هنرمند تا نقاشی که از نقش پدرانه‌اش مایه گذاشت
  • آثار هنرمندان صنعتگر کردستانی دارای اصالت است
  • گشایش نمایشگاه صنایع دستی در خوی