Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌شاهین بیانی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره وضعیت این روزهای استقلال گفت: آبی‌ها روزهای سختی را سپری کردند اما کم کم شرایط خوب می‌شود و امیدوارم هر چه زودتر بازیکنان مورد نظر جذب شده تا استقلال بتواند همانند فصل گذشته پرقدرت در لیگ ظاهر شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر سرمربی تیم مشخص شده، باشگاه با هماهنگی او در حال جذب بازیکن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته هنوز نفرات به طور کامل جذب نشده اند و باید هر چه زودتر این اقدام صورت بگیرد. این جذب باید به گونه‌ای باشد که نقاط ضعف استقلال پوشش داده شود و آبی‌ها در فصل جدید بتوانند بدون ضعف مقابل حریفان به میدان بروند.

کاپیتان پیشین استقلال با انتقاد از دیر شروع شدن تمرینات آبی پوشان گفت: تقریباً یک هفته است که همه تیم‌ها تمرینات خود را شروع کرده اند اما متأسفانه استقلال هنوز تیم کاملی نشده و این می‌تواند در آینده به استقلال ضربه بزند.

این پیشکسوت فوتبال ادامه داد: این تیم یک ماه فرصت دارد تا هم کارهای بدنسازی را انجام دهد و هم هماهنگی تاکتیکی و دیدارهای تدارکاتی را برگزار کند بنابراین کادر فنی باید از لحظه‌ها به خوبی استفاده کند تا یک تیم آماده را راهی لیگ کند.

وی در مورد جدایی احتمالی وریا غفوری از استقلال گفت: با توجه به شرایطی که به وجود آمده بعید است او به دلایل غیرفنی در استقلال بماند متأسفانه فشار زیادی روی کاپیتان آبی پوشان است و اینطور که می‌توان ارزیابی کرد او دیگر نباید در استقلال بازی کند. وریا نه تنها یک بازیکن است بلکه تلاش زیادی برای موفقیت استقلال کرد، در سخت‌ترین شرایط هدایت آبی پوشان را بر عهده داشت و در روزهایی که تیم مشکلات زیادی داشت او به حمایت از بازیکنان پرداخت بنابراین چنین رفتارهای غیرحرفه ای در شأن این بازیکن نبود. امیدوارم اتفاقات خوبی رخ دهد که او دوباره بازوبند کاپیتانی استقلال را بر بازو ببندد.

شاهین بیانی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به زمان اندک برای تمرینات استقلال هواداران باید شرایط تیم را درک کند، از سرمربی حمایت کرده و او را تنها نگذارند. شاید در دو، سه هفته اول استقلال نتواند نتایج قابل قبولی کسب کند بنابراین نیاز است هواداران همانند دوران مجیدی و استراماچونی از کادر فنی و تیم حمایت کرده تا استقلال بتواند یک بار دیگر جام را بالای سر ببرد.

کد خبر 5532551

منبع: مهر

کلیدواژه: شاهین بیانی وریا غفوری تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس کشتی فرنگی تکواندو کشتی آزاد وزارت ورزش و جوانان ریکاردو ساپینتو تیم ملی فوتبال ایران فوتسال قهرمانی آسیا تیم فوتبال سپاهان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۹۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درختان زاگرس تا ۵۰ سال آینده نابود می‌شوند + فیلم

مدیرکل دفتر آموزش، ترویج و مشارکت‌های مردمی سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری با تشریح علت ممنوعیت برداشت گیاهان کوهی در زاگرس گفت: اگر این روند ادامه داشته باشد زاگرس تا ۵۰ سال آینده نابود می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سیدیوسف مرادی در جمع برخی از مسئولان منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری جرات نمی‌کند به صورت علنی بگوید ولی من می‌گویم تا 50 سال آینده اثری از زاگرس نخواهد بود، چون زادآوری ندارد و زاگرس تا 50 سال آینده نابود می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه اگر زاگرس نابود شد گرد و غبار سوریه، عراق و عربستان از شیراز تا خراسان را می‌گیرد و هرچه ایرانی در این محدوده ما داریم باید مهاجرت کنند، عنوان کرد: 42 درصد آب ایران متعلق به زاگرس که از این میزان 12 درصد از کهگیلویه و بویراحمد است.

هنوز نتوانسته‌ایم مردم را متوجه کنیم چرا با برداشت گیاهان کوهی مخالف هستیم، الان فصل بهار و زمان زاد و ولد حیات وحش است و این حیات وحش باید کنگر، بیلهر و ریواس را بخورد تا شیردهی بیشتری داشته باشد و بتواند با بیماری‌های گوارشی مقابله کند و اگر سنجاب نباشد چه کسی بلوط می‌کارد، اگر دارکوب نباشد چه کسی بلوط را حجامت می‌کند و اگر عقاب نباشد چه کسی اینها را پاکسازی می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: بدون مشارکت مردم امکان حفاظت از منابع طبیعی وجود ندارد زیرا منابع طبیعی نیروی انسانی کافی و اعتبار لازم را ندارد.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازگشت یک استقلالی به تمرینات تیم
  • پایان اختلافات؛ نصرالله خواجه‌ گیری در تمرین استقلال حاضر شد
  • درختان زاگرس تا ۵۰ سال آینده نابود می‌شوند + فیلم
  • کنار گذاشتن سرپرست تیم استقلال و غیبت مدافع برزیلی
  • خودشیفته‌ها برای رسیدن به هدفشان دیگران را فدا می‌کنند!
  • اختلاف دو نفر به استقلال لطمه زد | نکونام خوب می داند از دست دادن امتیاز یعنی خداحافظی با صدر جدول
  • سخت‌ترین بازی پیش روی استقلال است/ اختلاف دو نفر به تیم لطمه زد
  • پرسپولیس با اوسمار، یک امتیاز جلوتر از تیم یحیی!
  • بهترین سناریو برای چهره برزیلی پرسپولیس
  • سرپرست شمس آذر: شاید در بازی با استقلال جای صدرنشین عوض شود/ می‌رویم تا کار بزرگی کنیم