Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین رمضانی زاده  در جلسه حفظ حقوق بیت المال و پیشگیری از وقوع جرم شهرستان بم گفت:این تصرفات و تغییر کاربری‌های غیرمجاز باعث نابودی بخش دهبکری به عنوان یکی از مناطق گردشگری استان می‌شود و در این رابطه دستگاه قضایی با هیچ کس تعارف ندارد.

او می گوید: بخش زیادی از اراضی مربوط به روستا‌های این شهرستان هنوز به بنیاد مسکن تحویل داده نشده که چندین بار در این خصوص اخطار دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رمضانی زاده ضمن تاکید به ارائه گزارشات دقیق ادارات مربوطه در خصوص تصرفات غیر مجاز اراضی گفت: در برخی موارد اراضی واگذار می‌شود و پروانه بدون استعلام صادر می‌شود این یک تخلف است و همه باید از قوانین و مقررات تبعیت نمایند و از طرح هادی پیروی کنند.

در ادامه بهنام جعفری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم نیز گفت: در خصوص تصرفات اراضی اگر جرمی صورت می‌گیرد با فرد و مسئول مربوطه برخورد خواهد شد.

او می گوید: تخلف تصرف اراضی دو متهم دارد یکی فرد متخلف دیگر سازمان مربوطه که نظارتی نداشته است.

این مقام قضایی گفت: نمی‌شود که تصرف صورت گیرد و بعد از ساخت و ساز خانه گزارش به مراجع مربوطه ارسال شود دیگر دیر است و قابل پذیرش نیست.

به گفته او بزودی با افرادی که چاه آب غیرمجاز حفر کرده اند برخورد قضایی شدیدی خواهد شد، زیرا با این کار شاهد خشک شدن قنوات هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حریم رودخانه ها دادگستری کرمان رفع تصرف اراضی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۹۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسناد مالکیت ۲۵ هزار هکتار حریم و بستر رودخانه در خوزستان صادر شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسن سرابیان شامگاه دوشنبه در جلسه مشترک سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و ستاد مستندسازی وزارت نیرو، رونمایی از اسناد مالکیت اراضی بستر رودخانه‌ها و املاک وقفی در استان خوزستان اظهار کرد: تیرماه سال گذشته تفاهم نامه‌ای بین وزارت نیرو و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور منعقد شد که در این راستا اسناد مالکیت فراوانی در راستای حفظ حقوق بیت المال صادر شد.

معاون وزیر نیرو بیان کرد: از زمان انعقاد تفاهمنامه تاکنون در استان خوزستان اسناد مالکیت بیش از ۲۵ هزار هکتار بستر رودخانه و حریم داشته‌ایم که کار بسیار بزرگی بوده است.

مدیرکل دفتر حقوقی وزارت نیرو گفت: در راستای انعقاد تفاهمنامه، کارگروه‌های مشترک در ستاد و استان‌ها تشکیل شد، همچنین در این راستا اقدامات خوبی در سراسر کشور انجام شد.

وی افزود: همچنین در خصوص اصلاح سند سد دز اقدامات خوبی صورت گرفت که رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در راستای حفظ حقوق بیت المال دستور ویژه داده‌اند.

کد خبر 6085963

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع دستگاه قضا با متعرضین اراضی ملی و منابع طبیعی
  • معرفی بیش از یکصد واحد متخلف به مراجع قضایی استان یزد
  • برخورد با متصرفان اراضی ملی و ساحلی جدی و قاطع است
  • ‌از بازگرداندن ۱۰۰ میلیارد اراضی کشاورزی تا دستگیری سارقان کابل‌های مخابراتی در فارس
  • صدور سند برای ۵۶ هزار هکتار از بستر و حریم رودخانه‌ها در خوزستان
  • پاکسازی حریم رودخانه زاینده رود
  • جلوگیری از حفر چاه غیر مجاز در کهگیلویه
  • اطلاعیه شماره ۴ فراجا در خصوص حفظ حریم و حرمت زنان سرزمین
  • جلوگیری از حفر چاه غیر مجاز در کهگیلویه/ لزوم صیانت از منابع آب
  • اسناد مالکیت ۲۵ هزار هکتار حریم و بستر رودخانه در خوزستان صادر شد