Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی مرکز توسعه سلامت، محمدرضا رضانیا اظهار داشت: با توجه به سیر صعودی مبتلایان به کرونا در روزهای اخیر در کشور و همچنین جزیره کیش رعایت پروتکل های بهداشتی ضروری است.

وی افزود: بعد از گذشت بیش از ۲ سال از ورود ویروس کرونا به کشور و فراز و فرودهای آن و  از دست دادن بسیاری از هموطنان و همشهریان عزیزمان،  در حال حاضر به‌دلیل عادی انگاری مردم و رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی و نرسیدن واکسیناسیون به سطح ایمنی، اوج گیری مجدد کرونا می‌تواند هر لحظه در کشور آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضانیا اضافه کرد: نتیجه عادی‌انگاری این ویروس خطرناک 'است خطری که نگرانی‌های نظام سلامت  را تهدید می‌کند وروند عادی‌انگاری‌ها کشور را به سمت موج های بعدی پیش می‌برد و بنابراین  از همه مردم خواهش میکنم ، به دور از هرگونه عادی انگاری، رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی را حتی با وجود تزریق واکسن در دستور کار خود قرار دهند.

براساس آمار تجمیعی ۱۴۵ هزار و ۹۵۵ واکسن از آغار واکسیناسیون در جزیره کیش تزریق شده که شامل ۵۹ هزار و ۶۰۹ واکسن در نوبت اول،  ۵۳ هزار و ۸۵۴ در نوبت دوم، ۳۱ هزار و ۶۳۵ دُز سوم و حدود ۹۰۰ دُز یادآور (چهارم) است.

افراد بالای ۱۸ سال که حداقل ۴ ماه از نوبت سوم واکسن خود گذشته است می‌توانند همه روزه از ساعت ۸ تا ۱۳برای دریافت نوبت یادآور به مرکز بهداشت بوعلی جزیره کیش با همراه داشتن کارت واکسن خود مراجعه کنند.

برچسب‌ها کرونا کیش جزیره کیش هرمزگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا کیش جزیره کیش کرونا کیش جزیره کیش هرمزگان عادی انگاری جزیره کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۹۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصفیه خانه فاضلاب از هدر رفت آب درصنایع آب بر پیشگیری می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر، امیرحسن غلامی اظهار کرد: تصفیه خانه فاضلاب به عنوان خط مقدم بهداشت عمومی در جامعه بصورت شبانه روزی در حال جمع آوری و تصفیه بهداشتی فاضلاب است.

وی افزود: تصفیه فاضلاب علاوه بر دفع بهداشتی فاضلاب و کمک به ارتقا شاخص‌های بهداشت عمومی از هدر رفت آب در صنایع به ویژه صنایع آب بر پیشگیری می‌کند.

ناظر اجرا و ارتقا تصفیه خانه فاضلاب شهر زنجان گفت: در حال حاضر تنها به یکی از واحدهای صنعتی استان که در بخش تولید کاغذ فعالیت دارد، سالانه بیش از ۴ میلیون متر مکعب پساب تحویل می‌شود.

غلامی بیان کرد: با استفاده از پساب تولیدی در تصفیه خانه فاضلاب در بخش صنعت، از مصرف آب سالم در این بخش جلوگیری و به ذخیره منابع آب شیرین کمک شایانی می‌شود.

کد خبر 6087895

دیگر خبرها

  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • تصفیه خانه فاضلاب از هدر رفت آب درصنایع آب بر پیشگیری می‌کند
  • تعامل مدیریت شهری ساوه برای دفع بهداشتی زباله‌ها ضروری است
  • بلینکن بزودی در عربستان؛ تداوم تلاش آمریکا برای رویای عادی سازی روابط اسرائیل با ریاض
  • واکسن گارداسیل برای همه ضروری است؟
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • عادی‌انگاری توهین به مقدسات و اعتقادات ممنوع
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان