Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر انصاری گفت: معاونین وزیر جهاد کشاورزی، رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی و هیئت همراه از مجتمع گلخانه‌ای غیاث آباد و واحد سورتینگ و بسته بندی شرکت زرین کشت لوتوس واقع در شهرستان فسا بازدید کردند.

او گفت: سازه و تجهیزات گلخانه‌ای فاز اول این مجتمع گلخانه‌ای به مساحت ۱۰ هکتار به اتمام رسیده و در مرحله آماده سازی برای کشت نشاء سبزی و صیفی و عملیات اجرایی توسعه فاز دوم به مساحت ۳۰ هکتار در دست اقدام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فسا گفت: این دو طرح در مجموع بالغ بر۴۰۰ نفر اشتغال زایی دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی فسا مواد غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۹۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت گندم از مزارع عنبرآباد

به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان فرماندار عنبرآباد گفت: با اشاره به سطح زیرکشت ۱۳۳۸ هکتار این محصول استراتژیک اعلام کرد:  با توجه به پیگیری‌های کارشناسان جهاد کشاورزی در مبارزه به موقع با آفت سن گندم پیش بینی می‌شودحدود۶۰۰۰ تن محصول با کیفیت تولید و برداشت شود .

مدیر جهاد کشاورزی عنبرآباد هم گفت: برداشت گندم در سطح این شهرستان از تاریخ ۲۵ فروردین  آغازشده و تا پایان خرداد ادامه دارد.

ابوالحسن پیرنیا با ابراز خرسندی از استقبال کشاورزان برای کشت محصولات استراتژیک افزود: هم اکنون ۱۱ کمباین در  شهرستان آماده برداشت گندم است و معاینات فنی لازم برای خدمت رسانی به کشاورزان انجام شده است .

وی از خرید  محصول گندم به نرخ مصوب دولتی و تضمینی با قیمت ۱۷/۵۰۰ تومان از کشاورزان خبر داد .

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز برداشت گندم از مزارع عنبرآباد
  • ۱۰ کشور مقصد صادرات محصولات گلخانه‌ای گلستان
  • خودکفایی غذایی در شهرها + نمونه‌های موفق
  • کشف بیش از یک میلیارد ریال مواد غذایی قاچاق در کاشمر
  • پیش بینی تولید ۲۱ هزار تن توت فرنگی در بابلسر
  • آغاز برداشت خوشه های گندم در آبادان
  • آغاز برداشت گندم در آبادان
  • پرورش کرم ابریشم کمک به اشتغال در مناطق روستایی است
  • آغاز کشت محصولات بهاره در شهرستان پلدشت
  • نایب رئیس انجمن تغذیه ایران بیان کرد؛ چرخه معیوب سیاستگذاری سلامت و امنیت غذایی