Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@23:56:30 GMT

عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی پنجشنبه ۱۶ تیر

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۲۹۶۹۷

تیتر روزنامه‌های ورزشی پنجشنبه ۱۶ تیر

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین روزنامه های ورزشی استقلال پرسپولیس خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۹۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو کنست: دستاوردهای حماس ده برابر دستاوردهای اسرائیل است

روزنامه اسرائیلی "یدیعوت آحارونوت" نوشت: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل در ماه‌های اخیر کمپینی تحت عنوان "پیروزی همه جانبه" را رهبری کرد، اما وزرا و اعضای کنست در "لیکود" معتقدند که این کار در جهت کاملاً مخالف و با هدف کاهش انتقادها از مدیریت جنگ در نوار غزه و تناقضات موجود میان شعارهای نتانیاهو ودستاوردهای عملی مطرح می شود.

این روزنامه به نقل از آمیت هالیوی نوشت که  «گیدون ساعر» در انتقاد از رفتار کابینه جنگ حق داشت. هالیوی سندی را تنظیم کرده است که جزئیات دستاورد‌های استراتژیک به دست آمده توسط اسرائیل در مقایسه با حماس ذکر شده است.

به نوشته این روزنامه، نتیجه بدست آمده برای رژیم صهیونیستی غم انگیز است؛ به گونه ای که حماس ده دستاورد را محقق کرده و اسرائیل فقط یک دستاورد داشته است.

از جمله دستاورد‌های حماس که در این سند شرح داده شده است عبارت است از موفقیت در غافلگیر نظامی وایجاد تلفات، شکل گیری مطالبه جهانی برای تشکیل دولت فلسطین به عنوان خواسته نهایی، حمایت روشنفکران در غرب از فلسطین و انتقاد آنها وحشیگری‌های اسرائیل و آسیب رساندن به انسجام جامعه اسرائیل از طریق استفاده از گروگان‌ها.

در این سند همچنین آمده است: فعال کردن جبهه‌های اضافی علیه اسرائیل، تخلیه حدود ۸۰ هزار نفر در دو منطقه، انزوای سیاسی اسرائیل، موج یهودی‌ستیزی در سراسر جهان و آسیب‌های اقتصادی و گردشگری از دیگر دستاوردهای حماس بوده است.

از سوی دیگر، این سند تنها دستاورد استراتژیک برای اسرائیل را تعهد، فداکاری و روحیه داوطلبانه صد‌ها هزار سرباز و خانواده‌های آنها برشمرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • شکایت ژاوی از روزنامه‌نگار معروف اسپانیایی!
  • شکایت ژاوی از روزنامه‌نگار معروف
  • عضو کنست: دستاوردهای حماس ده برابر دستاوردهای اسرائیل است
  • راه‌اندازی خانه روزنامه‌نگاران تا تابستان امسال
  • حماس همچنان به سادگی می‌تواند کنترل غزه را در دست بگیرد
  • روزنامه انگلیسی تلگراف: چرا بریتانیا به قطعنامه آتش بس در غزه رای مثبت داد؟
  • صفحه نخست همشهری هشتم فروردین
  • ساوت‌گیت: بلینگام همیشه تیتر یک است
  • صفحه نخست روزنامه‌های امروز استان کرمان ـ سه شنبه ۷ فروردین
  • سانسور رسانه‌ای مکمل حیاتی نسل‌کشی در غزه است