Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر فنی تیم ملی جودو گفت: جودو ایران بارها خود را ثابت کرده است و اکنون نیز در دوران تعلیق با تمام توان برنامه‌ها برای موفقیت این رشته پیگیری می‌شود.

محمدرضا حاج‌یوسف‌زاده در خصوص شرایط تیم ملی جودو بزرگسالان ایران و حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی اظهار داشت: سال پیش به‌عنوان مدیر فنی کارم را با تیم ملی بزرگسالان آغاز کردم که اولین برنامه ما حضور در عراق و مسابقات با این تیم و تونس بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه هم اردویی به مدت هشت روز در این کشور داشتیم.

وی افزود: سپس اردوها به صورت پیوسته در ورزشگاه آزادی برگزار شد و بلافاصله کادر فنی از سوی فدراسیون تکمیل شد. اکنون محسن ذکریا مربی ارشد تیم است و حسین قمی، علی معلومات و وحید بنا دیگر اعضای کادرفنی هستند. همگی این نفرات سال‌ها در تیم ملی جودو بوده و میادین زیادی را تجربه کرده‌اند و تحصیلکرده ورزش هستند.

حاج‌یوسف‌زاده عنوان کرد: اواخر فرودین‌ماه به مسابقات چندجانبه عراق رفتیم و در بخش تیمی مقام اول را کسب کردیم. سپس تیم آرایش خود را برای حضور در سن‌پترزبورگ پیدا کرد. در آنجا تورنمنت چهارجانبه برگزار شد که ایران با تیم‌های روسیه و صربستان مسابقه داد. با توجه به اینکه نفرات ما در کوران مسابقات نبودند اما مبارزات نسبتا خوبی ارائه کرده و آنها به‌تدریج خودشان را پیدا کردند.

وی همچنین اظهارداشت: اردوی ما در سرخ‌رود به اتمام رسید و آنجا تیم بزرگسالان به‌همراه تیم جوانان تمرین کرد. اکنون نیز اردو در ورزشگاه آزادی دنبال می‌شود که اعضای تیم کم‌بینایان هم با نفرات ما تمرین می‌کنند.

مدیرفنی تیم ملی بزرگسالان افزود: تیم تاجیکستان ۱۹ تیر با ۱۰ ورزشکار و ۲  مربی به ایران خواهد آمد تا اردوی مشترکی با تیم ملی بزرگسالان داشته باشد. البته به احتمال فراوان تاجیک‌ها چند روز نیز با تیم جوانان تمرین کنند.

وی گفت: تیم منتخب اعرامی به بازی‌های کشورهای اسلامی، ۲۶ تیرماه راهی کمپ تونس می‌شود تا با شرایطی خوبی به ابن بازی‌ها در ترکیه برود.

این مربی باتجربه سطح فنی بازی‌های کشورهای اسلامی را مناسب دانست و افزود: این مسابقات را دیده‌ام و تیم‌ها دارای تک مهره‌های توانمندی هستند. هرچند ژاپن و کره‌جنوبی نیستند اما دیگر کشورها نیز نفرات شایسته‌ای دارند.

وی گفت: انتظار دارم در بخش انفرادی حداقل به ۲ مدال دست یابیم چراکه نفرات ایران توانمندی بالایی دارند و فقط باید به خودباوری برسند.

یوسف‌زاده در خصوص برنامه‌های فدراسیون جودو در دوران تعلیق گفت: هرچند تعلیق و سپس کرونا، مشکلاتی ایجاد کرد اما برنامه‌ها دنبال شد. به رئیس فدراسیون پیشنهاد دادم تا پایگاه‌های قهرمانی در استان‌ها فعال شده و مربیان به صورت یکسان جودوکاران را آموزش بدهند تا پایگاه‌ها تیم ملی را تامین کنند. اکنون برعکس است و تیم ملی استان‌ها را تامین می‌کند.

وی در پایان گفت: باید از مصطفی کریمی و هادی کردی رئیس و دبیر تیم‌های ملی که در این مدت کمک زیادی به تیم ملی داشتند تشکر کنم و امیدورام با کسب نتایج خوب در بازی‌های کشورهای اسلامی، جودو ایران بار دیگر خود را ثابت کند.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: فدراسیون جودو ، ورزشگاه آزادی ، بازی های کشور های اسلامی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فدراسیون جودو ورزشگاه آزادی بازی های کشور های اسلامی بازی های کشورهای اسلامی یوسف زاده بازی ها تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۹۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار حاجی زاده: با تسلیحات قدیمی و توان حداقلی بر ظرفیت حداکثری اسراییل و جبهه غربی غلبه کردیم

سردار امیر علی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه، گفته در این مرحله از حمله به اسراییل، از موشک های خرمشهر،سجیل،شهید حاج قاسم،خیبرشکن و هایپرسونیک ۲ استفاده نکردیم.

به گزارش عصرایران، بر اساس روایت حسن عابدینی خبرنگار و مجری صداوسیما از دیدار اخیرش با سردار حاجی زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفته: با تسلیحات قدیمی و توان حداقلی به مصاف دشمن صهیونیستی رفتیم. در این مرحله از موشک های خرمشهر،سجیل،شهید حاج قاسم،خیبرشکن و هایپرسونیک ۲ استفاده نکردیم.

سردار حاجی زاده افزود: در این مرحله باذن الله با توان حداقلی بر ظرفیت حداکثری قرارگاه عبری و غربی غلبه کردیم.

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دسته‌گلِ وزیر خارجه برای سردار حاجی‌زاده (عکس) سردار حاجی‌ زاده: ارتش آمریکا چون می داند توان مقابله با قدرت ایران را ندارد، می گوید سرجنگ نداریم واکنش سردار حاجی زاده به سوالی درباره واکنش به حمله احتمالی اسرائیل: بزند 100 درصد می زنیم (فیلم)

دیگر خبرها

  • ایران با موشک‌های قدیمی خود به اسرائیل ضربه زد
  • سردار حاجی زاده: با تسلیحات قدیمی و توان حداقلی بر ظرفیت حداکثری اسراییل و جبهه غربی غلبه کردیم
  • برترین کاراته‌کا‌های ایران مشخص شدند
  • درخشش کاراته کا‌های مازندرانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • معرفی افراد برتر در مسابقات کاراته قهرمانی پسران کشور
  • نفرات برتر کاراته قهرمانی کشور در رده بزرگسالان انتخاب شدند
  • نایب قهرمانی کاراته کا‌های مازندران با ۵ مدال در انتخابی تیم ملی بزرگسالان 
  • خطیب زاده: ایران هم توان و هم ظرفیت دفاع از خود را دارد
  • معرفی قهرمانان کاراته بزرگسالان کشور در همدان
  • وعده صادق باعث شکسته شدن هیمنه پوشالی اسرائیل در جهان شد