Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا؛ «پرویز توسلی‌زاده» در نشست هیات اندیشه‌ورز بسیج ادارات، افزود: هدف دشمن تضعیف اسلامیت نظام است چرا که انقلاب اسلامی تنها حکومتی است که در مقابل غرب ایستاده و نظریه پرداز در حوزه های مختلف اجتماعی است و به همین دلیل می خواهد با تضعیف اسلامیت نظام آن را ناکار آمد جلوه دهد.

رئیس شورای اندیشه‌ورز بسیج ادارات استان کرمانشاه تاکید کرد: بیش از هر زمانی باید با مردم بود و به آنها خدمت کرد و با جهاد تبیین مد نظر مقام معظم رهبری، اقدامات و عملکردها را بازگو نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توسلی‌زاده اضافه کرد: امروز در راس دستگاه قضایی کشور فردی وجود دارد که مشی و منش  او سادگی و صداقت است و با مدیریت و کار کارشناسی، قوه قضائیه را در مسیر تحول و تدبیر قرار داده است.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه اظهار کرد: در استان کرمانشاه نیز مردمی کردن دستگاه قضایی از جمله اهداف موکد و موفقی بوده است که ما دنبال کرده ایم و امروز رابطه خوبی میان مردم و دستگاه قضایی وجود دارد.

توسلی‌زاده افزود: از طریق ارتباط با مردم در جریان بسیاری از مشکلات جامعه قرار داریم و مردم نیز برای ارتباط با ما دنبال واسطه نیستند و از سویی به امور خود کاملا واقف می شویم.

وی تاکید کرد وظیفه داریم با عمل صادقانه و حل مشکلات، مردم را به نظام و انقلاب امیدوار کنیم.

در ادامه این نشست برخی مدیران با بیان دیدگاه‌های خود در خصوص برخی مشکلات موجود در جامعه پرداختند و خواهان بررسی و رفع مشکلات شدند.

برچسب‌ها انقلاب اسلامی ایران مقام معظم رهبری جهاد تبیین کرمانشاه قوه قضاییه دادگستری کل استان کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران مقام معظم رهبری جهاد تبیین انقلاب اسلامی ایران مقام معظم رهبری جهاد تبیین کرمانشاه قوه قضاییه دادگستری کل استان کرمانشاه استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۹۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم گرامیداشت شهید محمد رضا زاهدی در دولت آباد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ سردار حسین رضایی از دوستان و همرزمان شهید زاهدی در دفاع مقدس در این آیین، اخلاص، انقلابگری کار و تلاش جهادی و خدمت بی ریا و صادقانه را از ویژگی‌ها سردار شهید زاهدی نام برد.


وی کار برای رضای خدا و اطاعت و ولایت پذیری سردار شهید زاهدی را الگویی برای مسوولان بیان کرد و افزود: استقلال و پیشرفت‌های همه جانبه کشور مدیون خون شهدا است و مسوولان باید خدمت رسانی جهادی ادامه دهنده را شهدا باشند.


حسین رضایی عملیات وعده صادق را وعده الهی و خواسته ملت ایران و مسلمانان غیور جبهه مقاومت نام برد و از سپاه پاسداران قدردانی کرد.


این مراسم با حضور خانواده شهید و جمعی از رزمندگان و همرزمان شهید برگزار شد.

دیگر خبرها

  • مدیریت مشکلات اقتصادی با مشارکت مردم
  • هنر انقلاب اسلامی ظرفیت بالایی برای تولید آثار درسطح فراملی دارد
  • رمز پیروزی و حفظ انقلاب اسلامی روحیه جهادی است
  • بسیج سازندگی روزنه امید مردم برای حل مشکلات است
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه استکبار را به هم ریخت
  • حرکت جهادی برای تحقق شعار سال انجام شود
  • شهیدآوینی اگر بود امروز با صهیونیسم مقابله می‌کرد
  • مراسم گرامیداشت شهید محمد رضا زاهدی در دولت آباد
  • حمایت مردم انقلابی اهواز از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • خدمت رسانی در قالب اردوی جهادی