Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج از انجام 404 عملیات اطفاء حریق و امداد نجات در سه ماه نخست امسال خبر داد و گفت : 173عملیات اطفاء حریق و 231 مورد عملیات مربوط به امداد و نجات بوده است.

سهیل فضل وزیری در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: آتش نشانان این سازمان در راستای امداد رسانی به شهروندان در مواقع بروز حوادث طی سه ماه نخست امسال 404 مورد عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، 173عملیات از این تعداد اطفاء حریق و 231 مورد عملیات مربوط به امداد و نجات بوده است.

وی خاطرنشان کرد: عملیات‌های اطفاء حریق شامل 22 مورد مسکونی، 11 مورد تجاری و صنعتی، 4 مورد انبار، 22 عملیات اطفاء حریق ماشین آلات، 15 مورد ضایعات و زباله، 81 عملیات اطفاء حریق فضای سبز، کشاورزی، مرتع و جنگل، اطفاء مخروبه12 مورد و 2 مورد سایر آتش سوزی ها بوده است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج در خصوص آمار عملیات‌های امداد و نجات هم گفت: سقوط و ریزش چاه 2 مورد، صید حیوانات موذی و وحشی 115 مورد، گیر کردن انگشتر 10 مورد، سقوط از ارتفاع و ریزش آوار 2 مورد، محبوس در اماکن 22نفر، حبس در آسانسور 32 مورد ، تصادفات 21 مورد، آبگرفتگی و سیلاب 8 مورد و 16 مورد عملیات هم مربوط به سایر حوادث است.

فضل وزیری  اعلام کرد: در سه ماهه نخست امسال بەعلت حوادث رخ داده 37 شهروند سنندجی مصدوم و متاسفانه 7 نفر هم در این حوادث جان خود را از دست دادند.

به گفته وی، 388 عملیات در محدوده شهر و 16 عملیات نیز در خارج از محدوده توسط نیروهای آتش نشانی سنندج طی سه ماهه نخست امسال انجام شده است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج در پایان به اقدامات انجام شده در حوزه آموزش هم گریزی زد و گفت: 739 دوره آموزشی درون و برون سازمانی شامل 75 مورد در مدارس و پیش دبستانی ها، 244 مورد در ادارات و ارگان های دولتی و 420 دوره آموزشی درون سازمانی در سه ماهه نخست امسال برگزار شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی عملیات اطفاء حریق امداد و نجات مورد عملیات نخست امسال آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۹۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم اطفا شد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح روز سه شنبه یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی شکوهیه قم طعمه حریق شد که با حضور به موقع عوامل آتش نشانی این حریق مهار شد.

۵ واحد خودرویی با ۱۹ آتش نشان از شهر قم و ۵ واحد با ۲۰ نفر از آتش نشانان مستقر در شهرک در عملیات اطفا حریق مشارکت داشتند و مانع از تسری و گسترش حریق به دیگر واحدهای تولیدی شدند.

عملیات اطفا حریق در این واحد تولیدی به صورت کامل انجام پذیرفته و عوامل آتش نشانی در حل لکه گیری هستند.

علت حادثه و میزان خسارت وارده این حریق اعلام نشده است.

این حادثه هیچ مصدومی نه از کارگران این واحد صنعتی و نه از عوامل آتش نشانی به دنبال نداشته است.

کد خبر 6086069

دیگر خبرها

  • انجام ۲۶۸ مورد ماموریت توسط آتش نشانی قزوین
  • عملیاتی شدن دو پلتفرم و یک نردبان اطفاء حریق و امداد و نجات آتش‌نشانی به همت متخصصان مشهدی 
  • انجام ‌۱۵۷۸ عملیات امدادی توسط آتش نشانی سمنان/ فوتی نداشتیم
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان ۷ استان در اثر آبگرفتگی و سیل
  • حضور آتش نشانان قزوینی در ۲۶۸ عملیات طی فروردین ماه
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی
  • محمدخانی: هیچ هزینه‌ای برای عملیات‌های امداد و نجات دریافت نمی‌شود
  • اطفاء حریق یک واحد صنفی در تربت حیدریه
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم اطفا شد