Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@06:04:33 GMT

۳ کشته در برخورد شاخ به شاخ کامیون با پژو

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۲۹۹۶۳

۳ کشته در برخورد شاخ به شاخ کامیون با پژو

جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: در حادثه رانندگی برخورد رخ به رخ یک دستگاه کامیون با یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ در محور ارتباطی شهرستان خدابنده، سه نفر کشته شدند.

به گزارش مشرق، سرهنگ مهدی میناخانی روز پنجشنبه، در تشریح این حادثه افزود: در این تصادف، راننده کامیون در دم کشته شد و سه مجروح هم به بیمارستان منتقل شدند که ۲ نفر از مجروحان هم در بیمارستان فوت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این حادثه در کیلومتر ۳۰ محور خدابنده - همدان رخ داد، اظهار داشت: انحراف به چپ کامیون، علت این حادثه رانندگی از سوی کارشناسان اعلام شده است.

جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان تصریح کرد: مورد موصوف با تلاش عوامل راهداری شهرستان خدابنده و ارگان های امدادی پاکسازی شد.

سرهنگ میناخانی با توصیه رانندگان به رعایت موارد ایمنی و مقررات راهنمایی و رانندگی، گفت: عدم توجه به مقررات، سبقت های ناگهانی و بی مورد و انحراف از مسیر اصلی، حوادث تلخ و جبران ناپذیر را رقم می زند.

سرهنگ میناخانی از رانندگان خواست که همواره و در هر شرایطی ضمن رعایت سرعت مجاز و توجه به مقررات، از رانندگی در وضعیت خستگی و خواب آلودگی بطور جدی خودداری کنند تا شاهد حوادث ناگوار و از دست دادن سرمایه های انسانی جامعه نباشیم.

وی تاکید کرد: رانندگان در طول مسیر به ازای حداکثر هر ۲ ساعت رانندگی، در حاشیه امن جاده، از خودرو پیاده و با صرف چای و رفع خستگی به مدت حداقل یک ربع ساعت تا نیم ساعت استراحت کرده سپس به مسیر خود ادامه دهند تا از بروز حوادث رانندگی ناشی از خستگی و خواب آلودگی پیشگیری شود.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت تصادفات رانندگی رانندگی تصادف تصادف مرگبار اخبار حوادث حوادث پلیس خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۹۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ عملکرد ضعیف بیمه تکمیلی رانندگان کامیون/ راز قرارداد مجدد با شرکت بیمه چیست؟

تین نیوز

رانندگان کامیون با اشاره به عملکرد بسیار ضعیف بیمه تکمیلی در پرداخت هزینه به رانندگان، نسبت به انعقاد قرارداد با شرکتی که عملکرد مناسبی در این زمینه ندارد، اعتراض کردند.

به گزارش تین نیوز، رانندگان و کامیونداران در شبکه های اجتماعی این پرسش را مطرح کردند که آیا ارایه این خدمات ضعیف به رانندگان به دلیل نبود نظارت کافی به موضوع و مفاد قرارداد فی ما بین شرکت بیمه و کانون ها است یا نوعی زرنگی این شرکت و به صورت عمد از قبل طراحی شده و یا زیر کاسه نیم کاسه ای به نفع برخی افراد وجود دارد؟

به گفته آنان، بیمه تکمیلی رانندگان در بخش حمل و نقل جاده ای از بیش از  یک دهه پیش جاری است و رانندگان از این بیمه تکمیلی در مواقع عمل جراحی و سایر بیماری هایی که تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی نیست، استفاده می‌ کردند.

رانندگان کامیون تاکید کردند: در آن زمان رانندگان تحت پوشش بیمه های تکمیلی البرز، دانا، آتیه سازان و...قرار داشتند اما در مجموع از خدمات دهی این بیمه ها رضایت آن چنانی نداشتند، ولی در عوض برای کارمندان شرکت های حمل و نقل که در سایه بیمه رانندگان با کارفرمایی کانون شرکت ها، تحت پوشش این شرکت های بیمه بودند، رضایت بخش بوده است.

به گفته آنان، متاسفانه با برنامه ریزی های از قبل صورت گرفته و غلط تیم مدیریت، این بیمه در سال 1402 بار دیگر به شرکتی منتقل شده و این سوال را مطرح می کند که در این نقل و انتقال منافع چه کسانی در شرکت مورد توجه بوده است؟

آنان افزودند: بیمه تکمیلی چند ماهی است که برای رانندگان جاده ای جاری است ولی متاسفانه در این مدت خدمات مطلوبی در پرداخت هزینه ها به رانندگان نداشته و اگر هم‌ داشته با کاهش درصد بیشتر از مبلغ فاکتور و پرداخت اندک مبلغ از فاکتور به بیمه گزار بوده که این موضوع باعث نارضایتی و اعتراض رانندگان نسبت به این بیمه زیان بار شده است.

به گفته آنان، با توجه به گزارش های ارسالی رانندگان و بیمه شدگان از سراسر ایران، اکثر افرادی که در بهمن ماه سال گذشته فاکتور های پزشکی را به این بیمه ارسال کردند هنوز بعد از گذشت حدود سه ماه هیچ مبلغی دریافت نکرده اند و با مراجعه بعضی از همکاران‌ در سامانه متوجه شدند که برخی فاکتورهای تحویلی به مددکاری، در هیچ کدام از مراحل پرداخت بیمه ثبت نشده است و معلوم نیست این فاکتورها بعد از تحویل به مددکاری سامانه در کجا گم شده و یا از بین رفته آیا سهل انگاری از بخش مددکاری بوده و یا از مدیریت؟ در هر صورت شرکت بیمه مسئول است و‌ باید پاسخگو باشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • برخورد ۳ تریلی و یک سواری حادثه آفرید
  • برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی ۱۰ کشته برجای گذاشت+ فیلم
  • ◄ عملکرد ضعیف بیمه تکمیلی رانندگان کامیون/ راز قرارداد مجدد با شرکت بیمه چیست؟
  • درآمد 6 هزار میلیاردی از جریمه رانندگان
  • برخورد قطار با کامیون در گذرگاه راه آهن ترکیه
  • حادثه‌رانندگی در جاده مهاباد - سردشت ۴ کشته و مصدوم برجا گذاشت
  • قانون و مقررات جدید گواهینامه رانندگی در سال 1403
  • برخورد دو خودروی ایسوزو و کامیون در جاده بجنورد-آشخانه
  • یک کشته در برخورد خودرو با تیر برق در سردرود تبریز
  • وقوع ۹ حادثه رانندگی در استان سمنان/ یک نفر جان باخت