Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-23@06:04:07 GMT

کارمزدمعاملات نقدی بیت‌کوین صفر شد

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۳۰۰۰۱

صرافی پیشروی جهان، بایننس با ورود به پنجمین سالگرد خود اعلام کرده است که کارمزدهای معاملاتی برای طیف وسیعی از جفت‌های معاملاتی بیت‌کوین را حذف می‌کند. ناطقان: به نقل از کوین، هدف بایننس از این برنامه معرفی خود به‌عنوان رهبر جهانی در قیمت‌گذاری ارزهای دیجیتال است، به ویژه از آنجا که مدت طولانی برخی از پایین‌ترین کارمزدهای معاملاتی را در این صنعت حفظ کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بایننس کارمزد معاملاتی صفر را برای مجموع ۱۳ جفت معاملات لحظه‌ای بیت‌کوین اعلام کرد و معامله‌گران از هشت جولای برای جفت‌های بیت‌کوین اعلام شده هیچ گونه کارمزد معاملاتی پرداخت نخواهند کرد.

طبق بیانیه مطبوعاتی، بایننس اطلاعاتی در مورد زمان ادامه معاملات بدون کارمزد ارائه نکرده است.

این صرافی گفته است که برنامه معاملات نقدی رایگان بیت‌کوین تا اطلاع ثانوی اجرا خواهد شد به این معنی که معامله‌گران پس از دو هفته از جشن‌ سالگرد، از کارمزد معاملاتی جدید برخوردار خواهند شد.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر ۹۱۸.۸۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۱.۲۸ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۴۲.۴۶ درصد کل بازار ارزهای دیجیتالی در اختیار بیت‌کوین بوده که در یک روز ۰.۰۱ درصد افزایش داشته است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۵۶.۱۴ میلیارد دلار است که ۱۵.۵۳ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۴.۹۶ میلیارد دلار است که ۸.۸۴ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است. حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۵۰.۴۷ میلیارد دلار است که ۸۹.۹۱ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است.

به روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتالی (تا ساعت ۰۹:۰۵ صبح به وقت شرقی)

 این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.

۱- بیت‌کوین

قیمت: ۲۰ هزار و ۳۷۷.۸۶ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۱۱ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱.۵۶ درصد افزایش

۲- اتریوم

قیمت: هزار و ۱۶۸.۴۸ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۶۲ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۶.۸۶ درصد افزایش

 ۳- بایننس کوین

قیمت: ۲۳۵.۸۸ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۸۰ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۷.۷۵ درصد افزایش

۴- تتر

قیمت: ۰.۹۹۹۱ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۱ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۱ درصد افزایش

۵- سولانا

قیمت: ۳۶.۶۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۷۴ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۱.۷۵ درصد افزایش

۶- کاردانو

قیمت: ۴۶۴۲ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۴۱ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۱۶ درصد افزایش

۷- ریپل

قیمت: ۰.۳۲۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۶۵ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۰.۸۹ درصد افزایش

۸- پولکا دوت

قیمت: ۶.۹۱ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۷۳ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۲۸ درصد کاهش

۹ - یو اس دی کوین

قیمت: ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۱ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۱ درصد کاهش

۱۰- دوج کوین

قیمت: ۰.۰۶۸۳۷ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۳۲ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۳ درصد کاهش منبع: ایسنا برچسب ها: کارمزد ، معاملات نقدی ، بیت کوین ، صفر

منبع: ناطقان

کلیدواژه: کارمزد معاملات نقدی بیت کوین صفر بازار ارزهای دیجیتال میلیارد دلار ۰ ۰۱ درصد بیت کوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۰۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تریدر ناشناس با ۷ میم‌کوین ۱٫۵ میلیون دلار سود به جیب زد

تریدری ناشناس با سود چشمگیر حاصل از معامله‌ی هفت میم کوین به سرتیتر خبر‌های کریپتویی تبدیل شده است. این معامله‌گر موفق شد فقط در دو روز با خرید و فروش چند میم کوین، سود خالص خیره‌کننده‌ی ۱٫۵ میلیون دلاری را به جیب بزند.

جالب اینکه نرخ بُرد (Win Rate) معاملات او ابتدا به ۴۰ درصد هم نمی‌رسید، اما با پشتکار و تلاش، به‌تدریج استراتژی خود را اصلاح کرد و به موفقیت بزرگی دست یافت.

استراتژی تریدری که با میم‌کوین‌ها میلیونر شده، با گذشت زمان تکامل یافته و او به سمت سرمایه‌گذاری‌های بزرگ‌تر و نرخ بُرد بالاتر حرکت کرده است. این تریدر در مجموع ۳۵ توکن مختلف را معامله کرد که از این میان، ۲۵ مورد سودده بودند و در نتیجه نرخ بُرد معاملاتش به ۷۱٫۴۳ درصد رسید. ۹۶٫۵ درصد از سود کلی او فقط در دو روز آخر معاملاتش به‌دست آمد.

به‌نوشته‌ی کوین‌گیپ، هفت توکن از میان میم‌کوین‌هایی که در سود کل معامله‌گر نقش مهمی داشتند، عبارت‌اند از Solomon، Monkey Brother، non-player character، SNAP، NOSTALGIA، HeHe و BANG. این کوین‌ها با تم‌های سرگرم‌کننده و جذابیت فراگیرشان، به‌عنوان دارایی‌های سودده در بازار ارز‌های دیجیتال ظهور کرده‌اند.

داستان موفقیت تریدر ناشناس که با میم کوین‌ها میلیونر شد، گواهی بر فرصت‌های پرسود میم کوین‌ها در دنیای ارز‌های دیجیتال است.

باتوجه‌به پویاییِ بازار و تمایل سرمایه‌گذاران به کسب سود‌های کلان، جذابیت میم‌کوین‌ها همچنان نظر معامله‌گران زیادی را به خود جلب می‌کند. هنگام سرمایه‌گذاری روی میم‌کوین‌ها باید دقت و احتیاط زیادی به‌خرج داد، زیرا ماهیت آنها و نوسانات شدیدشان انکارناپذیر است.

این مقاله حاوی توصیه‌ی اقتصادی زومیت نیست. خطر از دست دادن سرمایه در هر سرمایه‌گذاری‌ای وجود دارد و سرمایه‌گذار باید پس از مطالعه و تحقیق، خودش تصمیم نهایی را اتخاذ کند و مسئولیت آن را بر عهده بگیرد.

منبع: زومیت

tags # بیت کوین سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۴ ارديبهشت
  • نصف شدن بیت‌کوین چیست و آیا مهم است؟
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۳ ارديبهشت
  • عوامل رشد شاخص بورس روزهای اخیر چه بود؟
  • تریدر ناشناس با ۷ میم‌کوین ۱٫۵ میلیون دلار سود به جیب زد
  • بیت‌کوین بعد از هاوینگ صعودی است؟ / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۲ ارديبهشت
  • بازار رمزارز‌ها / قیمت بیت‌کوین بعد از هاوینگ صعودی است؟
  • بازار رمزارز‌ها / هاوینگ بیت‌کوین فرا رسید
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان/ هاوینگ بیت‌کوین فرا رسید