Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی محمدی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در ۹ سال اخیر که در تیم‌های مختلف تبریز حضور داشته‌ام و در طی این مدت به همراه تیم «شهرداری تبریز» به عنوان آقای گل لیگ برتر نونهالان ایران در زمان هدایت «غلامحسین دین محمدی» دست یافتم.

وی در خصوص شروع فوتبالش گفت: در سال ۸۷ و از سن ۷ سالگی در مدرسه فوتبال ۹۰ ارومیه حضور یافتم و بعد از حضورم با این تیم در لیگ‌های کشوری، مورد توجه مسوولین تیم «شهرداری تبریز» قرار گرفتم و سه سال در تیم‌های رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان برای این تیم در لیگ برتر به میدان رفتم که حاصل آن آقای گلی در لیگ برتر نونهالان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکن ارومیه‌ای اضافه کرد: بعد از حضور در تیم شهرداری، در فصل  ۹۶- ۹۵ به تیم جوانان «دبیری تبریز» پیوستم و در لیگ دسته یک کشور برای این تیم به میدان رفتم و در سال ۹۷ مورد توجه تیم امیدهای «تراکتور تبریز» قرار گرفتم و به یکی از آرزوهایم که بازی برای تراکتور بود دست یافتم و با این تیم قرارداد بستم.

محمدی افزود: در طی این مدت، در سالیان اخیر همواره به عنوان یکی از سهمیه‌های امید در تمرینات تیم بزرگسالان نیز حضور پیدا کردم و کارت بازی‌ام نیز در فصل گذشته از سوی سازمان لیگ صادر شد با این حال بدلیل زمان حساس فصل و شرایط تیم بزرگسالان و امید امکان حضور در ترکیب تیم اصلی را نیافتم.

وی ادامه داد: سال گذشته مقطع حساسی برای تیم امید بود و با هدایت «حیدر جعفری» برای دومین سال متوالی به جمع چهار تیم برتر کشور صعود و مقام سوم را کسب کردیم.

این بازیکن ارومیه‌ای اضافه کرد: برای فصل جدید با توجه به خروج من از لیست امیدهای زیر ۲۱ سال، بنا به اعلام مسئولین باشگاه تراکتور، تمرینات تیم از امروز شروع و به بازیکنان زیر ۲۳ سال اعلام شده که از هفته آینده در تمرینات تیم حضور پیدا کنیم.

وی آرزویش را توجه مسئولین به فوتبال ارومیه و بازگشت تیم ۹۰ به شرایط ایده‌آل و لیگ دسته یک به عنوان نماینده شهر استعدادهای و رسیدن به پیراهن تیم بزرگسالان تراکتور، بازی برای پرشورها و درخشش در این تیم به عنوان تیم مورد علاقه دوران کودکی‌اش عنوان و افزود: تمام تلاشم نمایش بهترین عملکرد و درخشش و دستیابی به آقای گلی در لیگ برتر و رسیدن به پیراهن پرافتخار تیم ملی است و انتظار دارم در این راه که با توجه خداوند، حمایت‌های خانواده‌ام علی الخصوص پدرم و تلاش مربیان بوده به آرزوهایم دست یابم.

محمدی الگوی فوتبالی خود در ایران را «علی دایی و فرهاد مجیدی» و در جهان «کریس رونالدو و روبرت لواندوفسکی» معرفی کرد و در خصوص چرایی به میدان رفتن با پیراهن شماره ۱۷ را علاقه زیاد به شهر ارومیه و مردممانش اعلام کرد.

«علی محمدی» فوتبالیست ارومیه‌ای متولد سال ۱۳۸۰ است که با تحصیلات لیسانس تربیت بدنی از مدرسه فوتبال ۹۰ این شهر معرفی و در ۹ سال اخیر در تیم‌های فوتبال پایه تبریز در لیگ برتر و دسته یک ایران حضور داشته است.

برچسب‌ها فوتبال تراکتورسازی آذربایجان غربی شهرداری تبریز ارومیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال تراکتورسازی آذربایجان غربی فوتبال تراکتورسازی آذربایجان غربی شهرداری تبریز ارومیه لیگ برتر ارومیه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۰۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمید مطهری سرمربی موقت تراکتور شد

مسئولان باشگاه تراکتور تبریز حمید مطهری را به‌عنوان مسئول فنی این تیم و سرمربی موقت سرخپوشان انتخاب کردند.

تراکتوری‌ها که دنبال جذب یحیی گل‌محمدی هستند تصمیم گرفتند تا زمان برطرف شدن مشکلات حضور او در این تیم، مطهری را به‌عنوان مسئول فنی انتخاب کنند.

مطهری که یکی از اعضای کادر فنی تیم ملی نیز هست با حضور در تبریز تمرینات تراکتور را زیر نظر خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • اختصاصی - اولین حرف‌های یحیی در مورد تراکتور!
  • حمید مطهری سرمربی موقت تراکتور شد
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • دلال‌ها آفت فوتبال کشور هستند/ضرورت شناسایی استعدادهای جوان تبریز
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + نامه
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز ممنوع شد
  • حضور زنان در ورزشگاه یادگار تبریز ممنوع شد
  • زنگ خطر برای والیبال ملی؛ لطیفه‌ای با کلیدواژه «همه برای یکی»!
  • پیشرفت فیزیکی مطلوب قطعه ۶ آزادراه تبریز- ارومیه/کاهش بار ترافیکی