Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی ایرنا، «اسکار موخیکا» وزیر حمل و نقل و زیرساخت نیکاراگوئه که به منظور شرکت در رویداد شهرهای خواهر خوانده تهران، به کشورمان سفر کرده است، با  عیسی کاملی دستیار وزیر و مدیر کل آمریکای وزارت امور خارجه دیدار و در باره دستور کار جاری ارتقا همکاری های دو کشور گفت‌وگو کرد.

در این دیدار، دستیار وزیر و مدیر کل آمریکای وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به مشترکات و نیز مواضع انقلابی دو کشور ایران و نیکاراگوئه، از  روند رو به گسترش روابط دو کشور در ابعاد مختلف ابراز خرسندی کرد و خواستار به کار گیری ظرفیت‌ها و توانمندی‌های علمی و فنی در مسیر توسعه همکاری‌ها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وزیر حمل و نقل و زیر ساخت نیکاراگوئه نیز با یادآوری تقارن تاریخی پیروزی انقلاب‌های دو کشور، جمهوری اسلامی ایران و نیکاراگوئه را پرچمدار صلح و مدافع حق تعیین سرنوشت عنوان کرد و اظهار داشت که فرصت‌ها و زمینه‌های متعددی برای گسترش و تحکیم روابط دو کشور وجود دارد و باید از زمینه یاد شده برای ارتقا روزافزون روابط کمال بهره برداری به عمل آید. 

وی آشنایی نزدیک با توانمندی‌های فنی و علمی و بازدید از برخی دستاوردهای ایران را یکی از اهداف سفر خود ذکر کرد.

برچسب‌ها جمهوری اسلامی ایران وزارت امور خارجه ایالات متحده آمریکا نیکاراگوئه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران وزارت امور خارجه ایالات متحده آمریکا جمهوری اسلامی ایران وزارت امور خارجه ایالات متحده آمریکا نیکاراگوئه دو کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۰۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر امور خارجه انگلیس در نقش آشپز (فیلم)



ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آچمز شدن وزیر خارجه انگلیس در برنامه زنده (فیلم)

دیگر خبرها

  • درخواست این کشور از پاکستان و سریلانکا برای بازداشت وزیر کشور ایران!
  • جریان مقاومت، دل‌های مردم جهان را تسخیر کرده است
  • درخواست آرژانتین علیه وزیر کشور ایران بعد از سفر خارجی
  • مدیریت تعارضات پکن- واشنگتن؛ هدف پکن در میزبانی وزیر امور خارجه آمریکا
  • وزیر امور خارجه انگلیس در نقش آشپز (فیلم)
  • سفیر ایران در کنگو با وزیر خارجه این کشور دیدار کرد
  • واکنش رضا نصری به اظهارات شبهه برانگیز کریمی‌قدوسی
  • واکنش نصری به اظهارات شبهه برانگیز کریمی‌قدوسی
  • سخنگوی وزارت خارجه: موضوع استفاده از سلاح هسته‌ای هیچ جایگاهی در دکترین هسته‌ای و دفاعی کشور ندارد
  • بلینکن با دعوت وزیر خارجه چین راهی پکن می‌شود