Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای عالی امنیت ملی با تاکید بر برقراری صلح و ثبات در منطقه از طریق همکاری‌های درون منطقه‌ای، گفت: جمهوری اسلامی ایران با هر اقدامی که به تغییر در ژئوپلتیک منطقه منجر شود، مخالف است.

به گزارش ایمنا، علی شمخانی در بدو ورود به ارمنستان در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به تمرکز دولت سیزدهم بر سیاست اصولی گسترش و تعمیق روابط با کشورهای همسایه و منطقه، سفرش به ارمنستان را در همین چارچوب توصیف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تلاش برای برقراری صلح و ثبات در منطقه از طریق همکاری‌های درون منطقه‌ای را مورد تاکید قرار داد و گفت: به همین دلیل ما از فرمت‌هایی مانند ۳+۳ حمایت می‌کنیم.

شمخانی اظهار امیدواری کرد: مذاکرات بین ارمنستان و جمهوری آذربایجان در چارچوب حفظ تمامیت ارضی هر دو کشور به صلحی پایدار منجر شود.

دبیر شورای عالی امنیت ملی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با هر اقدامی که به تغییر در ژئوپلتیک منطقه منجر شود، مخالف است.

منبع: ایرنا

کد خبر 586613

منبع: ایمنا

کلیدواژه: علی شمخانی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران ژئوپلتیک شورای عالی امنیت و سیاست خارجی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق منجر شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۰۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کپا آریزابالاگا به چارچوب دروازه رئال مادرید برمی‌گردد

کپا دوباره این شانس را دارد تا درون دروازه رئال مادرید قرار بگیرد. 

طرفداری | رئال مادرید خیلی به قهرمانی لالیگا نزدیک شده است. آن‌ها برای قهرمان شدن به کسب هفت امتیاز دیگر یا امتیاز از دست دادن بارسلونا نیاز دارند. بنابراین با نزدیک شدن به کسب عنوان قهرمانی و با توجه به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان در هفته آینده و هفته بعد، استفاده از ترکیب های چرخشی در حال بررسی است. هدف این چرخش‌ها میدان دادن به بازیکنانی است که کمتر بازی کرده‌اند و در عین حال بازیکنان اصلی هم استراحت کنند. 

کپا برمی گردد

به گزارش رلوو، این چرخش‌ها به دروازه هم خواهد رسید. کپا آریزابالاگا پس از سوپرکاپ اسپانیا نیمکت نشین شد و رختکن تیم باور دارد که او شایسته این است که با انجام بازی خداحافظی از رئال مادرید جدا شود. آنچلوتی به خاطر روحیه عالی و رفتار این بازیکن اهل باسک، از او تقدیر خواهد کرد. کسی که علی‌رغم مشکلاتی که پشت سر گذاشته، به تیم کمک کرده و با تمام توان تمرین کرده است. به همین دلیل، او به او یکی از بازی‌های باقیمانده لالیگا تا پایان فصل را خواهد داد و بعید نیست که این بازی در جمعه آینده در سن سباستین باشد. این تصمیمی است که بازیکنان باتجربه رختکن هم از آن حمایت می‌کنند.

پاداش رفتار عالی کپا

رفتار کپا با لونین یکی از دلایلی است که کارلو آنچلوتی را متقاعد کرده چنین تصمیمی بگیرد. اول، در اتحاد، جایی که او به لونین در پنالتی‌ها مقابل سیتی کمک کرد. تصویر نمادین او و لونین به همراه لوپیس در حال آماده کردن توپ برای ضربات پنالتی، برای مدت‌ها در خاطر خواهد ماند. بعداً، در ال کلاسیکو، او را از روی نیمکت شاد و سرحال دیدند و پس از پیروزی، با سایر هم تیمی‌هایش جشن گرفت. او حتی در بدترین لحظات هم همیشه کنار هم تیمی هایش بوده است.

آینده او تغییر نمی کند

این موضوع برنامه باشگاه را تغییر نمی‌دهد، زیرا آن‌ها قصد ندارند کپا را به طور دائم حفظ کنند، بنابراین او در پایان فصل باید به چلسی بازگردد. او از جولای با وضعیت پیچیده‌ای روبرو خواهد شد: چلسی او را نمی‌خواهد، آن هم در حالی که یک سال دیگر از قراردادش باقی مانده است.علاوه بر این به نظر نمی رسد که دلافوئنته او را برای حضور در یورو 2024 به تیم ملی اسپانیا فرا بخواند. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • درباره رابطه ایران با گرجستان و ارمنستان!
  • کپا آریزابالاگا به چارچوب دروازه رئال مادرید برمی‌گردد
  • پشت‌پرده توافق اخیر ارمنستان و آذربایجان/ چرا پوتین و اردوغان مخالفند؟
  • ارمنستان قصد بازگشت نظامی به منطقه قره باغ ندارد
  • پاشینیان: ارمنستان قصد بازگشت نظامی به منطقه قره باغ ندارد
  • دکترین هسته ای ایران تغییر می کند؟
  • به توافقات انجام شده بین آذربایجان و ارمنستان احترام می‌گذاریم
  • کنعانی: به توافقات انجام شده بین آذربایجان و ارمنستان احترام می‌گذاریم
  • تثبیت قدرت ایران در خاورمیانه/ هیچ اقدامی علیه منافع ملی ما بی پاسخ نخواهد ماند
  • آغاز تعیین حدود مرز‌های ارمنستان با جمهوری آذربایجان