Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-مدیرعامل بنیاد برکت از پرداخت خسارت به 1300 خانه روستایی زلزله‌زده هرمزگان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، محمد ترکمانه با اعلام این خبر اعلام کرد: به همه یک هزار و 300 واحد مسکونی آسیب‌دیده از زلزله اخیر هرمزگان که در 24 روستا واقع شده اند تا سقف 1،000 میلیارد ریال خسارت پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ترکمانه با تاکید بر اینکه همه خانه‌های روستایی استان هرمزگان از بیمه حوادث برخوردارند، گفت: در چند روز اخیر با انعقاد تفاهم‌نامه میان بیمه برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و استانداری هرمزگان 91 هزار خانه در روستا‌های سراسر استان نیز تحت پوشش بیمه حوادث و آتش‌سوزی قرارگرفته است.
وی میزان پوشش بیمه خسارت هر یک از منازل روستایی مشمول این تفاهم‌نامه را در صورت وقوع زلزله، سیل و آتش‌سوزی حداکثر تا یک میلیارد ریال اعلام کرد.
ترکمانه خاطرنشان کرد: مبلغ پرداختی یادشده شامل 700 میلیون ریال جهت مرمت و بازسازی و 300 میلیون ریال جهت تهیه اثاثیه منزل لحاظ شده است.
مدیرعامل بنیاد برکت با یادآوری سیاست این بنیاد برای گسترش بیمه حوادث خانه‌های روستایی در سراسر کشور گفت: یکی از برنامه‌های ویژه بنیاد در مناطق روستایی و کم برخوردار کشور؛ توسعه فرهنگ بیمه در این مناطق و ایجاد چتر حمایتی، آرامش و اطمینان خاطر برای روستاییان و محرومین از طریق پوشش بیمه‌ای مناسب در قبال خطرات ناشی از حوادث طبیعی و آتش‌سوزی است.
وی در زمینه تعداد نهایی خانه‌های روستایی برخوردار از بیمه روستایی گفت: تاکنون بیش از 2 میلیون خانه روستایی در استان‌های مختلف از جمله لرستان، خوزستان، خراسان شمالی، کهگیلویه و بویراحمد، کردستان کرمان، گیلان، یزد و هرمزگان تحت پوشش بیمه حوادث شامل آتش‌سوزی، زلزله، انفجار، صاعقه، سیل، طغیان آب رودخانه‌ها، آتشفشان، توفان، تندباد، گردباد و ضایعات ناشی از آب برف و باران قرار گرفته‌اند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: زلزله بیمه حوادث پوشش بیمه آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۰۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سخنگوی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت:نخستین حادثه ساعت ۱۷:۲۵ دقیقه بر اثر آتش سوزی در یک منزل مسکونی واقع درمنطقه شکاره ٢ شهرستان کارون رخ داد که بر اثر آن ۲ مرد ۵۱ و ۲۷ ساله و یک خانم ۲۹ ساله مصدوم شدند. چهار مرد ۳۵، ۳۴، ۴۱ و ۲۹ ساله مصدوم شدند. 

وی ادامه داد:در سومین حادثه نیز که بر اثر آتش سوزی در یک منزل مسکونی واقع در کوی علوی اهواز رخ داد یک مرد ۶۰ ساله مصدوم شد. 

سخنگوی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اظهار کرد:تمامی مصدومان این حوادث به بیمارستان آیت الله طالقانی اهواز اعزام شدند.

دیگر خبرها

  • وقتی دولت و بذرپاش ابلاغیه رهبری را دور می‎زنند
  • خسارت باد شدید به خودروها و برخی از منازل شهر ایلام
  • پرداخت بیش از ۱۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال به مراکز درمانی
  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • زلزله مرزن آباد مازندران خسارتی نداشت
  • مهلت نام نویسی مادران روستایی و عشایر هرمزگان برای بیمه رایگان تمدید شد
  • دانش آموزان روستای زلزله زده هرمزگان، میهمان تمرین استقلال (+فیلم)
  • دانش آموزان روستای زلزله زده هرمزگان، میهمان تمرین استقلال
  • ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن روستایی در ایلام پرداخت شد
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام