Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@00:36:35 GMT

وضعيت ترافيکي معابر تهران؛ پنجشنبه، 16 تير

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۳۰۷۵۸

خبرگزاری آریا-رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بار ترافیکی پایتخت امروز در تمام معابر اصلی و بزرگراهی روان گزارش می‌شود.
به گزارش خبرگزاری آریا، سرهنگ علی اصغر شریفی گفت: توصیه همیشگی پلیس راهور در روز‌ها و معابر خلوت، حرکت با سرعت مقرره است که رانندگان باید از سرعت و سبقت در معابر خلوت شهر تهران خودداری نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با دیدن خلوتی معابر برخی رانندگان ممکن است سرعت خودروی خود را بالا برده و باعث حادثه شوند که به همین منظور تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران بمنظور کنترل سرعت‌ها و سبقت‌ها و حضور دارند.
سرهنگ شریفی با اشاره به وضعیت ترافیکی معابر شهری و بزرگراهی تهران، در روز پنج‌شنبه 16 تیر ماه 1401 گفت: بار ترافیکی پایتخت امروز در تمام معابر اصلی و بزرگراهی روان گزارش می‌شود.
وی گفت: در بزرگراه‌ها و معابر شهر تهران از ابتدای صبح بار ترافیکی خاصی مشاهده نگردید و رفت و آمد خودرو‌ها به سهولت انجام پذیرفت و ترافیک روانی را شاهد بودیم.
سرهنگ شریفی اضافه کرد: امروز روز پنج شنبه است و روز خلوتی معابر و با این موضوع ممکن است برخی رانندگان سرعت خودروی خود را بالا برده و از خلوتی سطح شهر برای زودتر رسیدن و یا انجام حرکات نمایشی و لایی کشی بخواهند بهره ببرند که به این دسته از رانندگان توصیه میگردد فریب خلوتی معابر را نخورند چرا که همیشه حادثه در کمین است و سرعت‌های بالا همیشه خطر ساز و خطر آفرین می‌باشند پس با رعایت قانون با سرعت مقرره در سطح شهر تهران تردد نمایید.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: معابر تهران شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۰۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهتمام علوم پزشکی تبریز در کاهش حوادث ترافیکی از مسیرهای علمی

به گزارش خبرگزاری مهر، بهمن نقی پور در جلسه کمیته سلامت و ایمنی ترافیک استان، با اشاره به اهتمام ویژه این دانشگاه بر کاهش حوادث ترافیکی از مسیرهای علمی، اظهار کرد: از زمان اجرای طرح غربالگری رانندگان پرخطر ۱۳۸ راننده پرخطر در سال گذشته مورد بررسی قرار گرفتند و از آغاز سال جاری تا به امروز بیش از ۲۰ نفر در این طرح مورد بررسی دقیق قرار گرفتند.

وی افزود: در اجرای این طرح تمام ملاحظات علمی و آموزش‌های مورد نیاز لحاظ شده است و دانشگاه علوم پزشکی تبریز بدون شک تداوم این طرح را در دستور کار خود قرار خواهد داد.

وی شناسایی رانندگان پرخطر را عاملی بسیار مهم در کاهش تلفات ناشی از تصادفات رانندگی در کشور دانست و افزود: بر همین اساس و با هماهنگی دادستانی مرکز استان و پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان شرقی این طرح به عنوان پایلوت کشوری از دی ماه آغاز شده است که هدف اصلی از اجرای آن در مرحله اول شناسایی رانندگان پرخطر و سپس معرفی آنها به کلینیک سلامت و ایمنی ترافیک در تبریز است.

نقی پور انجام معاینات سلامت جسمی و روانی توسط متخصصان و شرکت در دوره‌های آموزشی و برگزاری آزمون را مراحل بعدی غربالگری رانندگان پرخطر اعلام و اظهار کرد: متأسفانه آمارهای مربوط به مرگ ناشی از تلفات رانندگی در کشور و استان روبه افزایش است که یکی از دلایل اصلی آن مربوط به رانندگی‌های پرخطر است.

کد خبر 6087477

دیگر خبرها

  • اهتمام علوم پزشکی تبریز در کاهش حوادث ترافیکی از مسیرهای علمی
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری
  • احداث تقاطع‌های غیر همسطح رشت با سرعت در حال اجرا است
  • بسته شدن موقت جاده خور- اصفهان
  • بسته شدن موقت جاده خور-اصفهان
  • لغزندگی تمام معابر و جاده‌های استان البرز‌
  • لغزنده بودن معابر وآب گرفتگی خیابانهای شهر زرند
  • در معابر لغزنده پایتخت فاصله طولی را رعایت کنید
  • معابر پایتخت لغزنده است،مراقب باشید/ معابر تهران پر تردد
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۳ اردیبهشت