Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@12:51:11 GMT

دیدار کنعانی و سفیر چین در ایران

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۳۰۷۸۴

دیدار کنعانی و سفیر چین در ایران

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه درباره دیدارش با سفیر چین در ایران نوشت: هدف نهایی، تقویت روزافزون مشارکت جامع راهبردی دو کشور است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم؛ ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران امروز با "چانگ خوا"، سفیر جمهوری خلق چین در ایران دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در صفحه شخصی خود نوشت: «در اولین دیدارم با سفرای خارجی مقیم و در دیداری دوستانه و سودمند با جناب آقای "چانگ خوا" سفیر محترم جمهوری خلق چین، در خصوص ارتقای همکاری‌ها در حوزه رسانه‌ای، فرهنگی و دیپلماسی عمومی تبادل نظر شد. هدف نهایی، تقویت روزافزون مشارکت جامع راهبردی دو کشور است‌.»

کنعانی: ثبات در ازبکستان برای ایران حائز اهمیت استکنعانی: نظرات و پیشنهادات عملیاتی ایران درباره موارد باقیمانده در مذاکرات قطر مطرح شد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار چین وزارت خارجه سخنگوی وزارت خارجه اخبار چین وزارت خارجه سخنگوی وزارت خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۰۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه همکاری های بانکی ایران و افغانستان

هدایت‌الله بدری، رئیس بانک مرکزی افغانستان با حسن کاظمی قمی، سفیر و نماینده ویژه جمهوری اسلامی ایران در افغانستان، دیدار و گفتگو کرد.

براساس اطلاعیه بانک مرکزی افغانستان، در این دیدار درباره موضوعات مختلف از جمله توسعه همکاری‌های تجاری و بانکی بین دو کشور گفتگو شده است.

گفتنی است هیاتی دیپلماتیک از ایران به ریاست سفیر ایران در کابل امروز با ملا عبدالغنی برادر معاون اقتصادی نخست وزیر طالبان دیدار و گفتگو کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • توسعه همکاری های بانکی ایران و افغانستان
  • تأکید بر گسترش تعاملات میان ایران و ازبکستان با محوریت استان اصفهان
  • ایران؛ ظهور یک ابر قدرت در عرصه بین الملل
  • سفیر ایران در کنگو با وزیر خارجه این کشور دیدار کرد
  • دیدار رئیس شورای ریاست جمهوری بوسنی با سفیر ایران در سارایوو
  • تاکید سفیر ایران بر نقش قوای مسلح ایران و ترکیه در حفظ امنیت
  • استقبال ایران از توافق مرزی آذربایجان و ارمنستان
  • ضرورت تقویت جبهه فرهنگی در سطح بین‌الملل برای مقابله با تهاجم رژیم صهیونیستی
  • ایران به توافقات انجام شده بین آذربایجان و جمهوری ارمنستان احترام می‌گذارد
  • نشست خبری ناصر کنعانی سخنگوی وزرات خارجه