Web Analytics Made Easy - Statcounter

‍‍‍کالابرگ الکترونیکی یا کوپن الکترونیکی در حقیقت همان کوپن‌های کاغذی است که در گذشته دولت برای حمایت از مردم برای تهیه اقلام مصرفی بکارمی‌برد. اکنون نیز کوپن الکترونیکی تقریباً همان نقش را ایفا خواهد کرد.کوپن الکترونیکی همان کارت بانکی افراد است.درباره کوپن الکترونیکی نظرات متفاوتی در بین کارشناسان وجوددارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ویژگی‌های این طرح میتوان بـه عدم پرداخت ‌مستقیم پول بـه مردم اشاره کرد .در ادامه به آخرین خبر از کوپن الکترونیکی می پردازیم.

البته پیش از ابراهیم رئیسی، مسئولان سازمان هدفمندی یارانه‌ها پیش بینی کرده بودند که یارانه نقدی و معیشتی تیر ماه ۱۴۰۱ در روز دوشنبه بیستم ماه جاری پرداخت شود. بررسی پرداخت‌ها دولت در مراحل گذشته نیز این موضوع را تاییدمی کند.

جایگزینی یارانه نقدی با کالابرگ موضوعی بود که اعضای تیم اقتصادی دولت، در هفته‌های گذشته مطرح کردند. اما ابراهیم رئیسی در جلسه  ستاد هماهنگی اقتصادی تایید کرد که فعلا یارانه نقدی ادامه پیدا خواهد کرد و فعلا خبری از کالابرگ نیست.

رئیس دولت سیزدهم در این رابطه خطاب به تیم اقتصادی دولت دستور داده، یارانه کسانی که در بررسی‌ها، صلاحیت آن‌ها برای دریافت یارانه احراز شده است به سرعت و بدون وقفه پرداخت شود. او گفته که به اعتراضات رسیدگی شده و پرداخت یارانه، به تناسب شاخص‌ها مورد بازنگری قرار گرفته است.

منبع: فردا

کلیدواژه: الکترونیک پول دولت هدفمندی یارانه یارانه کوپن الکترونیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۰۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرتضوی: استقبال از کالابرگ الکترونیکی ۹۵ درصدی است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: درباره تداوم طرح ویژه کالابرگ الکترونیکی نیاز به تصمیم مجدد است و تاکنون تصمیم جدیدی وجود ندارد.

وی افزود: استقبال خوبی از کالابرگ الکترونیکی، خصوصاً دهک‌های پایین صورت گرفته که بالای ۹۰ درصد است و در مرحله سوم این طرح نیز پیش‌بینی می‌کنیم حدود ۹۵ درصد استفاده شود.

مرتضوی یادآور شد: موانع و مشکلات این طرح رفع شده و مردم استقبال مناسبی داشتند و کسبه هم تلاش کردند در کمترین زمان، نیازهای عمومی را پاسخ دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یارانه کمک معیشتی فروردین دهک‌های چهارم تا نهم واریز شد
  • یارانه فروردین دهک چهارم تا نهم واریز شد
  • استقبال ۷۲ درصدی تهرانی‌ها از مرحله سوم طرح کالابرگ
  • مرتضوی: استقبال از کالابرگ الکترونیکی ۹۵ درصدی است
  • ادامه طرح ویژه کالابرگ الکترونیکی نیازمند تصمیم مجدد است
  • وزن یارانه‌ها در بودجه ۱۴۰۳
  • یارانه فروردین، کالابرگ الکترونیک، صدک‌بندی و چند ابهام دیگر
  • طرح کالابرگ الکترونیکی ادامه‌دار شد؟
  • پرداخت ۲۰۰همت به یارانه آردو نان طی امسال در بودجه ۱۴۰۳
  • جدیدترین اخبار درباره طرح کالابرگ الکترونیک ۱۴۰۳