Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@08:47:44 GMT

مداح: مسئولان تکواندوی بانوان یک تماس هم نگرفتند

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۳۱۰۹۳

مداح: مسئولان تکواندوی بانوان یک تماس هم نگرفتند

به گزارش "ورزش سه" مینو مداح در گفتگو با ایسنا، درباره علت غیبت او در سفر تیم ملی تکواندوی بانوان به اردوی تمرینی روسیه، اظهار کرد: بنده شخصا این تصمیم را گرفتم که خانم زارع به همراه تیم عازم این کمپ تمرینی شود. خوشبختانه همدلی و اتحاد خوبی بین اعضای کادر فنی تیم ملی وجود دارد، کما اینکه در مسابقات قهرمانی آسیا هم مشاهده کردید که خانم زارع در خیلی از مبارزه‌ها در جایگاه کوچ نشستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فعالیت و شیوه کار من به این شکل نیست که دنبال این باشم خودم همه جا حضور داشته باشم. بر همین اساس اینبار تشخیص دادم ایشان به همراه تیم اعزام شود. نه اینکه خانم زارع بی‌تجربه باشد اما حضور او در کنار تیم ملی در کمپ تمرینی روسیه که تیم‌های بسیار خوبی نیز در آن حضور دارند، می‌تواند به افزایش تجربه او کمک کند.

سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان، در پاسخ به این سوال که آیا او بابت عدم معرفی‌اش به عنوان مربی برتر رقابت‌های قهرمانی آسیا از سوی رییس فدراسیون، کماکان از این موضوع ناراحت است و این اتفاق در عدم همراهی او با تیم ملی در روسیه نقش داشته یا خیر، گفت: حقیقت این است که دلخور شدم و نمی‌توانم بگویم این اتفاق نیفتاد اما همه ما از یک خانواده هستیم و اگر هم مسئله‌ای وجود دارد قطعا برای خانواده بزرگ تکواندو آبروداری می‌کنم.  بعد از آن اتفاق با آقای ساعی صحبت کردم و در اینباره دلجویی شد.

مداح ادامه داد: من همچنان سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان هستم و با توجه به اینکه در روسیه مسابقه برگزار نمی‌شود و تنها کمپ تمرینی است، صلاح دیدیم که خانم زارع به این سفر برود. البته در ابتدا قرار بود خودم به این سفر اعزام شوم اما در ادامه به این شکل تصمیم‌گیری شد. اگر مسابقه بود قطعا باید خودم می رفتم اما باید شرایط به شکلی باشد که مربیان دیگر نیز صاحب تجربه هر چه بیشتر شوند. بچه ها که از این سفر بازگردند باید کارمان را برای حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی آغاز کنیم.

وی درباره دیگر کشورهای حاضر در این کمپ تمرینی گفت: کشورهای روسیه، اردن، ازبکستان و ترکیه به همراه ایران در این کمپ حضور دارند که حضور آن‌ها مخصوصا در بخش بانوان که رقبای خوبی برای ما هستند، می‌تواند به تیم ملی کمک زیادی کند.

سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان، در پاسخ به این سوال که آیا پس از تاریخسازی تیم بانوان در رقابت‌های قهرمانی آسیا، تقدیری از سوی مسئولان ورزش کشور از این تیم صورت گرفته یا خیر، گفت: هیچ تماس یا تقدیری از سوی مسئولان ورزش برای تیم ملی پس از این موفقیت صورت نگرفت. امیدوارم اگر هم قرار است تقدیری باشد در موعد خودش انجام شود چرا که وقتی خیلی دیر شود دیگر بچه‌ها دلسرد می‌شوند. به هر حال بچه‌ها افتخارآفرینی بزرگی داشتند و همه مردم از این اتفاق بزرگ خوشحال شدند. بچه‌ها دوست دارند و پیگیری می‌کنند که چرا مسئولان ورزش هیچ تقدیری از تیم نکرده‌اند. همه ما دوست داریم که این موفقیت از سوی مسئولان ورزش دیده شود تا بچه‌ها انگیزه بگیرند. ما در طول 2 ماه با کمک کادر بسیار خوبی که داشتیم توانستیم به صورت فشرده تیم را مهیای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا کنیم و همه از جان و دل زحمت کشیدند.

وی افزود: کارمان در بازی‌های کشورهای اسلامی بسیار سخت‌تر خواهد بود اما برای موفقیت در این رویداد و تلاش مضاعف نیازمند توجه مسئولان به تیم ملی و دیده شدن موفقیت آن‌ها هستیم.

مداح در پایان درباره میزان تعامل با رییس فدراسیون تکواندو برای ادامه کاربا توجه به اتفاقات رخ داده در رقابت‌های قهرمانی آسیا، گفت: این اتفاقات دلیل نمی‌شود که از هدف و تعهدی که نسبت به تیم دارم دور شوم و عقب ‌نشینی کنم. قطعا تا روزی که حضور دارم با همه توان کار می‌کنم. به هر حال در جلسه ای که با آقای ساعی داشتم دلجویی صورت گرفت و دلایلی برای انجام این کار ذکر شد. برای من پرونده رقابت‌های قهرمانی آسیا بسته شده و به دنبال موفقیت و کسب بهترین نتیجه در بازی‌های کشورهای اسلامی هستیم.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی تکواندوی بانوان رقابت های قهرمانی آسیا مسئولان ورزش خانم زارع کمپ تمرینی بچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۱۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بانوان شطرنج بازان خراسانی در مسابقات قهرمانی رده‌های سنی کشور

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسابقات نوجوانان رده‌های سنی دختران ۸ تا ۱۸ سال قهرمانی کشور، باحضور ۲۳۴ شطرنج ‌باز از سراسر کشور از ۲۳ تا ۲۸ فروردین۱۴۰۳  به میزبانی فدراسیون شطرنج در تهران در حال برگزاری است.   در این مسابقات از خراسان رضوی در رده سنی زیر ۱۸ سال، پرینا اخوان و نازنین فاطمه عصارزاده  و در رده سنی زیر ۱۶ سال ریحانه فلاح فاز و مهدیه عزیزی حضور دارند.    شطرنج بازان در رده سنی زیر ۱۴ سال هستی شریف مشهدی و  روشا اکبری و رده سنی زیر ۱۲ سال هم آیناز قاسمی، یسنا آریه و ثنا شادان پورهستند.    در رده سنی زیر ۱۰ سال نیز  ملینا ثمره، هلیا شریف مشهدی، شادیسا موحد، سلما همتیان مهدی زاده و  اسما حسن پور  و  در رده سنی زیر ۸ سال نیز نگار فروغی، نگین فروغی،  النا جعفری و سارا مفتاحی  حضور  دارند.  برگزیدگان این مسابقات فردا معرفی خواهند شد.

دیگر خبرها

  • حضور اولین داور زن تکواندوی ایران در المپیک
  • برگزاری لیگ شطرنج بانوان با حضور ۸ تیم
  • آغاز رژه پیاده و موتوری روز ارتش در گیلان
  • مسیر آسیا از قزوین می‌گذرد
  • حضور تیم کوراش بانوان آذربایجان شرقی در مسابقات قهرمانی کشور
  • حضور اولین داور بانوی تکواندوی ایران در پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • رایزنی لاوروف با امیرعبداللهیان در ارتباط با حضور یک تبعه روس در کشتی توقیفی
  • گیلان، میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • حضور بانوان شطرنج بازان خراسانی در مسابقات قهرمانی رده‌های سنی کشور
  • شاید امروز آخرین حضور سرمربی اسپانیایی در تمرین باشد/ خمز در آستانه فسخ قرارداد با تراکتور