Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری رسمی کره شمالی امروز (پنجشنبه) گزارش داد، رهبر کره شمالی کنفرانسی بی‌سابقه با هدف تقویت رهبری "یکپارچه و قدرتمند" حزب حاکم کارگران در سراسر جامعه برگزار کرد.

به گزارش ایران اکونومیست، به نقل از خبرگزاری رویترز، خبرگزاری رسمی کره شمالی موسوم به KCNA گزارش داد: این کنفرانس اولین کنفرانس در نوع خود بود و در راستای تحقق بخشیدن به تحکیم سازمانی و ایدئولوژیکی رتبه‌ها و صفوف حزب از هر جهت و تقویت نقش رهبری حزب حاکم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رویداد بر بخش‌های "راهنمای زندگی حزب" تمرکز داشت؛ این بخش‌ها سازمان‌هایی قدرتمند هستند که بر وفاداری مقامات و اعضای حزب در سراسر کشور نظارت دارند و آن را کنترل می‌کنند.  

براساس یکی از گزارشات سال ۲۰۱۹ میلادی کمیته حقوق بشر کره شمالی مستقر در آمریکا، بخش "راهنمای زندگی حزب" احتمالا مهم‌ترین و حیاتی‌ترین وظیفه حزب حاکم کارگران کره شمالی است.

در این گزارش آمده است: "راهنمای زندگی حزب" به عنوان بخشی از اداره "سازمان و ارشاد" بر تمایلات و الگوهای رفتاری افراد نظارت دارد؛ به ویژه آنهایی که ممکن است به منافع رهبر کره شمالی لطمه بزند.

تکنیک‌های بخش "راهنمای زندگی حزب" شامل جلسات منظم انتقاد از خود است که در آن شرکت‌کنندگان ملزم هستند به اشتباهاتشان اعتراف کنند و با اتهامات سایر اعضا مواجه شوند. این بخش همچنین مسئول ابلاغ رهنودهای رهبران ارشد و ایفای نقش در انتخاب نامزدهای انتخابات است.

در گزارش خبرگزاری KCNA آمده است: کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در جریان سخنرانی در این کنفرانس "راهنمای زندگی حزب" را یک "رگ خونی و غده عصبی" توصیف کرد که سازمان های حزب را به طور محکم با کمیته مرکزی و محور اصلی اجرای ایده‌ها و سیاست‌های حزب پیوند می‌زند.

کیم جونگ اون به شدت رویدادهایی را با هدف تقویت کنترل بر کشور که از سال ۲۰۱۱ میلادی زمام امور آن را در دست دارد، برگزار کرده است.

کارشناسان گفتند، تلاش‌های مربوط به مقابله با پاندمی کرونا بیش از پیش به دولت خودکامه کره شمالی کمک کرده‌اند تا کنترل‌های جدیدی را بر اقتصاد، سفر، رسانه و دیگر بخش های جامعه اعمال کند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: کره شمالی ، کیم جونگ اون

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: کره شمالی کیم جونگ اون کیم جونگ اون کره شمالی حزب حاکم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۱۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماهیت برنامه‌های سلامت محور از جنس برنامه‌های فرهنگسازی است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،نادر اسدی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی، در اختتامیه جشنواره سفیران سلامت گفت:برنامه‌های هفته سلامت صرفا حول مسائل پزشکی نیست بلکه در ابعاد وسیع‌تری مثل موضوعات آموزشی، آگاه سازی کودکان و دانش آموزان از خودمراقبتی در حوزه‌های جسمی، حرکتی، سبک زندگی، مهارت‌های زندگی و حیطه‌های روانی و عاطفی است.

وی افزودکبرنامه‌های هفته سلامت از طریق تقویت فرهنگ مشارکتی، یادگیری سازمانی، توانمندسازی و تقویت فرهنگ شهروندی اثربخشی‌های خاصی دارند در واقع ماهیت برنامه‌های سلامت محور از جنس برنامه‌های فرهنگسازی است، یعنی برپایه دانش، باور و نگرش رفتار‌ها در هویت بخشی زندگی دانش آموزان و جامعه عمل می‌کنند.

اسدی گفت:ایام هفته سلامت یک پویش همگانی برای موضوع سلامت است. هفته سلامت مختص به یک نهاد خاص نیست و تمام افراد و نهاد‌های رسمی و غیر رسمی جامعه در این پویش همگانی نقش ایفا کنند.

وی گفت:سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به عنوان یک سند بالادستی نقشه راه و سیر حرکت تحولی در مدارس یکی از ساحت‌های شش گانه تربیتی را ساحت زیستی و بدنی تعریف کرده، برای داشتن ایران قوی و مدرسه قوی مورد نظر دولت سیزدهم، تقویت ارزش‌های دینی، هویت ملی و اعتقادی و همچنین زیستی و بدنی دانش آموزان مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود:هیچکس مسئول شادی، موفقیت و سلامتی شما نیست جز خودتان، پس مسئولیت پذیر باشید، ورزش و پیاده روی را جزو برنامه‌های روزانه خود قرا دهید، ترکیب سلامت و ورزش یک ترکیب برنده و پایه گذار فرهنگی است، هرگز زندگی خودتان را با دیگران مقایسه نکرده و لبخند را از خودتان دریغ نکنید.

دیگر خبرها

  • ماهیت برنامه‌های سلامت محور از جنس برنامه‌های فرهنگسازی است
  • سفر یک هیات دیپلماتیک کره شمالی به ایران
  • دیدارجمعی ازکارگران خراسان‌شمالی با مقام معظم رهبری
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • خواهر کیم جونگ اون: به توانمندسازی ارتش برای حفاظت از حاکمیت و صلح منطقه ادامه می‌دهیم
  • بیانیه هشدار آمیز خواهر رهبر کره شمالی؛ خود را در معرض خطر قرار ندهید
  • بیش از ۳۸ کشور هدف بازار صادراتی تولیدات خراسان شمالی هستند
  • هشدار آشکار؛ اولین مانور شبیه سازی ماشه هسته‌ای با هدایت شخص کیم جونگ اون انجام شد | کره شمالی برای چه چیزی آماده می شود؟
  • (تصاویر) زندگی روستایی در خراسان شمالی
  • با توجه به شعار سال مقام معظم رهبری باید در تقویت بیشتر بخش خصوصی کوشا باشیم