Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@16:26:52 GMT

گیلان در اجرای طرح آزادسازی سواحل پیشگام بوده است

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۳۱۳۲۷

گیلان در اجرای طرح آزادسازی سواحل پیشگام بوده است

سیدمحمد حسینی روز پنجشنبه در بدو ورود به گیلان در جمع خبرنگاران استان افزود: بازدید از پیشرفت چندین طرح بویژه طرح آزاد سازی سواحل از جمله اهداف وی برای حضور در گیلان است.

وی حضور در مراسم سالگرد تنها شهید استاندار شهید انصاری و همچنین مراسم مرحوم استاد معین استاد ادب و پارسی در محل ارامگاهش از  دیگر اهداف سفرش به گیلان عنوان کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید محمد حسینی افزود: بازدید از  پیشرفت و روند طرح های استان بویژه آزاد سازی سواحل و دیدار با نماینده ولی فقیه ، دیدار با مسئولان، نشست با دهیاران  و شوراها را از دیگر برنامه های سفر یکروزه اش به استان است.

گیلان از چابکسر تا آستارا دارای ۲۸۶ کیلومتر نوار ساحلی است که سال گذشته تصرفات غیر قانونی سواحل به‌دستور آیت الله رئیسی آزاد سازی شد.

شهید مهندس علی انصاری که از جمله مبارزان علیه رژیم منحوس پهلوی بود؛ پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ابتدا به معاونت استانداری خراسان و سپس به استانداری گیلان منصوب شد. وی عضو هیأت علمی دانشگاه گیلان نیز بود. شهید انصاری بزرگ مردی که قلبش مالامال از تعهد، تقوا، عشق و تلاش و ایثار بود، در پانزدهم تیرماه سال ۱۳۶۰ در ساعت هفت بامداد در چهارمین روز ماه مبارک رمضان در خیابان لاکانی رشت مورد هجوم ناجوانمردانه منافقان قرار گرفت و به مقام عالی شهادت در راه رضای حضرت باری‌تعالی که سال‌ها برایش تلاش کرده بود، نائل آمد.
شهید علیرضا نورانی نیز معاون عمرانی استاندار گیلان بود که به دست منافقان کوردل، به لقاءالله پیوست.

برچسب‌ها رشت استانداری گیلان گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت استانداری گیلان گیلان رشت استانداری گیلان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۱۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم با انتصاب مدیران پروازی

مدیرکل بازرسی استانداری بوشهر گفت: بر‌اساس بررسی که از سازمان منطقه آزاد بوشهر شده متوجه شدیم علاوه بر مدیر اجرایی، کارشناسان این مجموعه نیز پروازی هستند که این مسئله دهن‌کجی به مردم استان بوشهر محسوب می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، صادق بوستانی صبح امروز در حاشیه بازدید سرزده از سازمان منطقه آزاد بوشهر، اظهار داشت: بر اساس گزارشات متعدد واصل شده به دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقى استانداری بوشهر متأسفانه شاهد حضور تیم پروازی در سازمان منطقه آزاد بوشهر هستیم.

مدیرکل بازرسی استانداری بوشهر با بیان اینکه شناسایی مدیران پروازی با توجه به مأموریت معاونت اجرایی رئیس جمهور صورت می‌گیرد، گفت: بر‌اساس بررسی که از سازمان منطقه آزاد بوشهر شده متوجه شدیم علاوه بر مدیر اجرایی، کارشناسان این مجموعه نیز پروازی هستند که این مسئله دهن‌کجی به مردم استان بوشهر محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: برخی از مدیران پروازی هر چند ماه یک بار و بعضاً در هر ماه به مدت بسیار کوتاهی در محل کار حضور پیدا می‌کنند که همین مسئله باعث آسیب به مجموعه و عقب‌ماندگی در برنامه‌ها می‌شود.

مدیرکل بازرسی استانداری بوشهر افزود: وجود مدیران پروازی باعث رکود در فعالیت‌های سازمانی و تحمیل هزینه‌های سنگین مالی می‌شود.

بوستانی خاطر نشان کرد: در اسرع وقت مکاتبات لازم با معاون اجرایی رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور صورت خواهد گرفت و انتظار این است با توجه به تأکیدات رئیس جمهور مدیران پروازی ناکارآمد در سایر دستگاه‌ها و صنایع استان را شناسایی خواهیم کرد.

انتهای پیام/190/.

دیگر خبرها

  • رفع معارضین مسکونی از مسیر پروژه آزادراه شهید شوشتری
  • شمارش معکوس پایان رفع معارضین مسیر آزادراه شهید شوشتری
  • شمارش معکوس پایان رفع معارضین آزادراه شهید شوشتری
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم؟!
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم با انتصاب مدیران پروازی
  • پاک سازی سواحل کیش در روز جهانی زمین پاک
  • مغروقه آبکوهی از سواحل جاسک خارج سازی شد
  • ◄ مغروقه آبکوهی از سواحل جاسک خارج سازی شد
  • آزاد سازی ۲۰هزار مترمربع از اراضی کشاورزی اسلامشهر
  • خارج سازی مغرقه باری آبکوهی از سواحل جاسک