Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، اسماعیل زارعی کوشا روز پنجشنبه در ارتباط تلفنی با خبر رادیو صداوسیمای مرکز کردستان، اظهار داشت: کردستان در بسیاری از شاخص ها با دیگر استانها و متوسط کشوری، فاصله دارد که در این سفر تلاش خواهیم کرد تا با اعتبارات جهشی به رشد مناسب برسیم.

وی با تاکید بر اینکه ارتقای سرمایه گذاری های زیرساختی در حوزه راه و راه آهن برای این سفر هدفگذاری شده است، افزود: پروژه‌های نیمه تمامی از قبل در استان باقیمانده که امیدواریم در این سفر به سرانجام برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کردستان تاکید کرد: در حوزه سدها و مدیریت آب هم چندین پروژه نیمه تمام در استان وجود دارد و در کنار این موارد در حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی و زیرساختی اعتبارات جهشی لازم برای استان اخذ خواهد شد.

زارعی کوشا اضافه کرد: آیت الله رییسی در این سفر یک روزه برنامه های مختلفی اعم از دیدارهای مردمی، بازدیداز واحدهای بزرگ صنعتی، تولیدی و تکمیل طرح های نیمه تمام و برگزاری جلسات مختلف را در دستور کار دارد.

وی با اشاره به اینکه بازدید از واحدهای صنعتی و تولیدی استان به صورت هوایی و میدانی خواهد بود افزود: رییس جمهور از مشکلات و کمبودهای موجود در واحدهای تولیدی و صنعتی استان بازدید می کند و این امر می تواند در رفع موانع راهگشا باشد.

دیدارهای عمومی رییس جمهور با مردم

استاندار کردستان با بیان اینکه دو دیدار مردمی در شهرهای سقز و سنندج در سفر رییس جمهور پیش بینی شده است، اظهار داشت: صبح روز جمعه ۱۷ تیر ماه در فرودگاه سنندج از رئیس جمهور استقبال می شود و آیت الله رییسی در این سفر، ساعت ۱۰ صبح روز جمعه با مردم سقز و ۱۷ همان روز با مردم سنندج دیدار و گفت و گو می کند.

زارعی کوشا از مردم استان دعوت کرد تا در دیدار عمومی رییس جمهور حضور یابند و مطالبات و خواسته های خود را با آیت الله رییسی در میان بگذارند.

زارعی کوشا با بیان اینکه ۱۰ نفر از وزیران به عنوان نماینده تام الاختیار رییس جمهور در شهرستان ها حضور می یابند و از طرح ها و واحدهای تولیدی این شهرستان ها بازدید می کنند، گفت: از چندماه قبل و با برگزاری جلسات استانی مهمترین اولویت ها و طرح های اقتصادی استان احصا و در اختیار هیات دولت قرار گرفته است.

 دیدار با علما و روحانیون، برگزاری شورای اداری استان، تکمیل طرح های عمرانی نیمه تمام، رفع مشکل آب شرب شهر سنندج و افزایش سرمایه گذاری های اقتصادی در کردستان از دیگر برنامه هایی است که رییس جمهور در کردستان دارد.

استاندار کردستان یادآور شد: پایان بخش سفر آیت الله رییسی به کردستان هم برگزاری نشست خبری با خبرنگاران و ارائه گزارشی از نتایج این سفر خواهد بود.

آیت‌الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور ایران به همراه تعدادی از معاونان و وزرای دولت سیزدهم روز جمعه ۱۷ تیر میهمان استان کردستان خواهد بود.

برچسب‌ها هیات دولت کردستان سنندج پروندهٔ خبری سفر رییس جمهور به استان کردستان؛ دیار فرهنگ و هنر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هیات دولت کردستان سنندج هیات دولت کردستان سنندج آیت الله رییسی رییس جمهور زارعی کوشا طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۱۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت الله رئیسی تهران را به مقصد اسلام‌آباد ترک کرد

رئیس جمهور به دعوت رسمی همتای پاکستانی خود و در رأس هیئتی عالی‌رتبه از مقامات اقتصادی و سیاسی، در بامداد دوشنبه با بدرقه معاون اول رئیس جمهور، معاون بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری و جمعی از وزرا عازم اسلام‌آباد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در این سفر پس از استقبال رسمی از سوی نخست وزیر پاکستان، با «شهباز شریف» دیدار و گفتگوی خصوصی خواهد داشت.

روسای دو دولت پس از برگزاری نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه و امضای اسناد همکاری میان مقامات دو کشور، در نشستی مطبوعاتی نتایج دیدارها و رایزنی‌های خود را تشریح می‌کنند.

رئیس جمهور در این سفر همچنین با «آصف‌علی زرداری» همتای پاکستانی خود ملاقات خواهد داشت و در روز دوم سفر، با حضور در برخی شهرهای دیگر این کشور با علما، نخبگان، تجار و فعالان اقتصادی پاکستانی نیز دیدار و گفتگو می‌کند.

کد خبر 746792

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور: برای صدور خدمات فنی مهندسی آمادگی داریم
  • در دومین روز از سفر رئیس جمهور به پاکستان چه‌گذشت؟/ توسعه مبادلات اقتصادی محور سفر رئیسی
  • سفر رئیس جمهور به پاکستان ثبات، امنیت و منافع متقابل را تقویت می‌کند
  • آیت‌الله رییسی به کراچی رفت
  • نفرت از صهیونیست‌ها به نقطه پایان این رژیم کودک‌کُش تبدیل خواهدشد
  • تأمین آب استان اصفهان نخستین مطالبه مردم و علما است
  • انتخاب پنجمین رئیس‌جمهور در وقت فوق‌العاده
  • مراسم رسمی استقبال از آیت‌ الله رئیسی در پاکستان
  • پاکستان نام یکی از خیابان‌ها را به «ایران» تغییر داد
  • آیت الله رئیسی تهران را به مقصد اسلام‌آباد ترک کرد