Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@09:44:52 GMT

توافق آبی‌ها با ستاره سابق منچسترسیتی و لیورپول

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۳۱۳۸۹

توافق آبی‌ها با ستاره سابق منچسترسیتی و لیورپول

سران تیم فوتبال چلسی به رهبری مالک جدید، خواهان امضای قرارداد با رحیم استرلینگ مهاجم منچسترسیتی و سابق لیورپول شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «رحیم استرلینگ» پس از توافق بر سر شرایط شخصی با باشگاه لندنی، به انتقال دائمی به چلسی نزدیک شده است. البته بر سر مبلغ هنوز توافق نشده اما مهاجم منچسترسیتی می‌خواهد به استمفورد بریج منتقل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن ۲۷ ساله، تنها یک سال از قراردادش باقی مانده است و نخستین خرید بزرگ تاد بوهلی به عنوان مالک چلسی خواهد بود.

آیا معامله انجام خواهد شد؟

به نظر می‌رسد چلسی از دستیابی به توافق برای استرلینگ مطمئن است. استرلینگ قرار است با دستمزد کاهش یافته و درحالی که ۱۲ ماه از قرارداد فعلی او باقی مانده، در دسترس باشد. «گابریل ژسوس» نیز در آخرین سال قرارداد خود در ورزشگاه اتحاد بود و در نهایت با قراردادی ۴۵ میلیون پوندی (۵۵ میلیون دلاری) به آرسنال پیوست. گفته می‌شود استرلینگ با توماس توخل، سرمربی چلسی صحبت کرده و می‌خواهد برای این مربی آلمانی که تیمش را به پیروزی مقابل سیتی در لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ هدایت کرد، بازی کند.

چرا استرلینگ می‌خواهد نقل مکان کند؟

استرلینگ که در سال ۲۰۱۵ با قراردادی ۴۹ میلیون پوندی از لیورپول به سیتی آمد، ۳۳۷ بازی برای سیتی انجام داد و ۱۳۱ گل به ثمر رساند. اما با توجه به جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر در پایان سال، این ملی‌پوش انگلیسی پس از خروج از برنامه‌های تاکتیکی پپ گواردیولا، به زمان بیشتری برای بازی نیاز دارد. او در چند بازی بزرگ فصل گذشته از ترکیب اصلی کنار گذاشته شد، از جمله هر دو بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید و البته بازی هفته آخر لیگ برتر که با پیروزی برابر استون ویلا همراه بود.

ورود خریدهای جدید مثل ارلینگ هالند و جولیان آلوارز به همراه فیل فودن، جک گریلیش و ریاض محرز رقابت را در خط حمله شدیدتر خواهد کرد. جایگاه بازیکنان جوانی مانند کول پالمر می‌تواند این پازل را بیشتر مبهم کند.

منچسترسیتی در این پنجره نقل و انتقالات چه کار دیگری انجام داده است؟

علاوه بر جذب هالند و آلوارز که به طور کامل خط حمله آن‌ها را تغییر می‌دهد، باشگاه و پپ گواردیولا، کالوین فیلیپس از لیدز یونایتد را به عنوان جانشین فرناندینیو در حال جدایی به خدمت گرفته‌اند. منچسترسیتی همچنین علاقه‌مند است تا قبل از پایان تابستان یک مدافع چپ دیگر را به خدمت بگیرد.

کد خبر 586565

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فوتبال اروپا نقل و انتقالات فوتبال اروپا بازیکن فوتبال منچستر سیتی باشگاه منچستر سیتی تیم فوتبال منچستر سیتی انگلیس تیم فوتبال لیورپول لیورپول مهاجم چلسی چلسي چلسی انگلیس لیگ انگلیس لیگ برتر انگلیس لیگ برتر فوتبال انگلیس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۱۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحنه بحث برانگیز در دیدار منچسترسیتی و چلسی که پنالتی و هندی از سوی داور و VAR اعلام نشد / فیلم

صحنه بحث برانگیز در دیدار منچسترسیتی و چلسی که پنالتی و هندی از سوی داور و VAR اعلام نشد / فیلم

دیگر خبرها

  • توافق با فلومیننزه: ستاره چلسی در راه برزیل
  • ستاره آرسنال: با خوش‌شانسی به چلسی گل زدم
  • ترکیب آرسنال-چلسی: پوچتینو علیه صدرنشین
  • آرتتا: لیاقت چلسی این جایگاه نیست؛ قهرمانی ما به لیورپول و منچسترسیتی وابسته‌ است
  • دو ستاره سابق شاهد یک اتفاق عجیب!
  • کلوپ: واقعا فکر می‌کنید منچسترسیتی فشار لیورپول را احساس می‌کند؟
  • ادعا در اسپانیا؛ لوئیز دیاز عاشق بازی در بارسلونا
  • صحنه بحث برانگیز در دیدار منچسترسیتی و چلسی که پنالتی و هندی از سوی داور و VAR اعلام نشد / فیلم
  • تیاگو سیلوا: کمتر بازیکنی را می‌توانید پیدا کنید که در ۳۹ سالگی، هم‌چنان در بالاترین سطح بازی کند
  • طعنه ستاره لیورپول به آرسنال: زیادی ذوق کردید!