Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@03:26:22 GMT

نظافت معابر شهرکرد در قالب طرح «آراستگی شهر»

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۳۱۳۹۰

نظافت معابر شهرکرد در قالب طرح «آراستگی شهر»

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، عبدالصادق نجفی صبح امروز در جلسه خدمات شهری با بیان اینکه طرح «آراستگی شهر» آغاز شده است، گفت: در حال حاضر نظافت معابر عمومی شهر از محدوده خیابان‌های ورزش، شریعتی و ناحیه غرب توسط یک گروه ۸ نفره نیروی خدمات شهری شهرداری شهرکرد آغاز شده و معابر بر اساس اولویت‌بندی و برنامه زمانبندی نظافت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست شهرداری شهرکرد با بیان اینکه امروز این اکیپ در ناحیه ۳( منظریه) مستقر شده و به نظافت معابر می‌پردازند، بیان کرد: در راستای سرعت‌بخشی به کار این گروه نیروها به دو گروه ۱۰ نفره تقسیم و نظافت معابر انجام می‌شود. 

وی افزود: با مشارکت و همیاری شهروندان در مدیریت پسماندهای خانگی با رعایت مواردی چون کاهش تولید زباله، تفکیک زباله از مبدأ و خروج به‌موقع زباله‌ها رأس ساعت مقرر و رطوبت‌گیری پسماندها جهت پیشگیری از ایجاد قاتل خاموش شیرابه‌ها و حفظ و نگهداری و نظافت شهر یاریگر مدیریت شهری و پیام‌آوران پاکیزگی باشند.

نجفی با بیان اینکه در هیچ شرایطی نباید از تمیزی و زیبایی شهر غافل شویم، اظهار داشت: آراستگی و نظافت شهر باید به گونه‌ای انجام شود که شهروندان هر روز صبح شاهد شهری تمیز و با طراوت باشند.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶

منبع: فارس

کلیدواژه: سرپرست شهرداری شهرکرد نظافت معابر شهری نظافت معابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۱۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح جهادی عملیات عمرانی و خدماتی شهرداری

نادر نوروزی، شهردار کرمانشاه از آغاز طرح جهادی عملیات عمرانی و خدماتی را در راستای خدمت‌رسانی بهتر و با کیفیت‌تر به جامعه شهروندی در مناطق هشت‌گانه براساس اولویت و فراخور مشکلات و معظلات مناطق، خبر داد.

وی ادامه داد: بر این اساس ترمیم آسفالت و لکه‌گیری معابر اصلی و فرعی در کنار جمع‌آوری زباله و نخاله‌های سطح شهر، بازسازی مخازن زباله، ترمیم و رنگ‌آمیزی جداول، ساماندهی معابر، بازپیرایی فضای سبز شهر در راستای سیما و منظر شهر از منطقه پنج شهرداری کرمانشاه آغاز شده است.

شهردار کرمانشاه تصریح کرد: تک‌تک شهروندان کرمانشاه به‌عنوان صاحبان اصلی شهر می‌توانند نقش مؤثری در پاکیزگی محیط شهری داشته و با رعایت و احترام به حقوق شهروندی خدمتگزاران خود را در مجموعه شهرداری یاری کنند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی آماده سازی معابر نهضت ملی مسکن گرمسار آغاز شد
  • پیش‌بینی تولید ۷۰ هزار تن آسفالت در شهرکرد
  • ورود سگ به بوستان‌های تهران ممنوع است
  • ورود سگ‌ها به بوستان‌ها ممنوع است
  • ممنوعیت ورود سگ‌ به بوستان‌های تهران
  • جزییات افزایش هزینه خدمات بهشت زهرا در سال جدید
  • آسفالت ۷۴۵ هزار مترمربع از معابر شهرکرد در سال گذشته
  • حذف باکس های جمع آوری زباله از معابر تبریز
  • آغاز طرح جهادی عملیات عمرانی و خدماتی شهرداری
  • تولید ۶۷ هزار و ۷۳۱ تن آسفالت در شهرکرد