Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای گفت: ما در دانشگاه فنی و حرفه‌ای بسیار علاقه‌مندیم آموزش‌های علمی و مهارتی خود را به صورت بین‌المللی ارائه کنیم.

به گزارش ایسنا، دکتر عرفان خسرویان در مراسم بازدید وزیر علوم جمهوری مالی از دانشکده شریعتی دانشگاه فنی وحرفه‌ای، ضمن معرفی جایگاه، فعالیت‌ها و توانمندی‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای اظهار کرد: ظرفیت‌های آموزشی مهارتی بسیاری در دانشگاه فنی و حرفه‌ای وجود دارد و با توجه به این‌که آموزش‌های ما متناسب با بازار کار است، آمادگی داریم تفاهم‌نامه‌ای در زمینه ارائه آموزش‌های مهارتی و فنی و حرفه‌ای منعقد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه دکتر احمدو کیتا، وزیر علوم و آموزش جمهوری مالی، دانشگاه فنی و حرفه‌ای را فعال، توانمند و آموزش‌های این دانشگاه را ارزشمند خواند و تصریح کرد: ما بنا داریم در مالی دانشگاه جدیدی تأسیس کنیم که دارای دانشکده و بخش‌های مختلف در زمینه‌های آموزش‌های هنرهای سنتی و مشاغل باشد.

وی خاطرنشان کرد: به لحاظ کیفیت شاخص‌های ارائه‌ آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، آینده‌ همکاری ما با دانشگاه بسیار روشن است و امیدواریم با این رویکرد و ایجاد زمینه‌های همکاری، آموزش در کشور ما به درستی هدایت و تقویت شود.

دکتر احمدو کیتا گفت: ما بسیار علاقه‌مندیم تا این همکاری‌ مشترک در زمینه‌ حرف و مشاغل و هنر میان مالی و دانشگاه فنی و حرفه‌ای جمهوری اسلامی ایران ایجاد شود تا جوانان ما با یادگیری و پیاده‌سازی آموزش‌های عملی و کاربردی وارد بازار کار شوند.

به نقل از دانشگاه فنی و حرفه‌ای، در این دیدار، با توجه به اهمیت همکاری‌های بین‌المللی در توسعه فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و فناوری دانشگاه فنی و حرفه‌ای تفاهم‌نامه همکاری‌های علمی دانشگاهی بین دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور و وزارت آموزش عالی و تحقیقات جمهوری مالی به امضای طرفین رسید. 

برگزاری دوره‌های مشترک آموزشی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی تخصصی برای دانشجویان و مدرسان، تبادل اعضای هیئت علمی جهت گذراندن فرصت‌های مطالعاتی، برگزاری کنفرانس‌های مشترک بین‌المللی، انجام پروژه‌های مشترک تحقیقاتی، تبادل مدرسان و دانشجویان، شرکت در مسابقات و رویدادهای علمی حوزه فنی و حرفه‌ای، تعریف و برگزاری دوره‌های مشترک رشته‌های نوین فنی و حرفه‌ای و دیگر موارد از موضوعات مورد توافق در یادداشت تفاهم‌نامه امضاشده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه فنی وحرفه ای دانشگاه فنی و حرفه ای بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۱۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق «جهش تولید» با همکاری تولیدکنندگان و صنایع میسر می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حامد افشاری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس در دیدار با علی معقولی رئیس اتاق اصناف شهرستان قدس با تأکید بر اهمیت تعامل بین صنعت و دانشگاه اظهار کرد:‌ تحقق «جهش تولید» فقط با همکاری و مشارکت فعال اصناف، تولیدکنندگان و صنایع میسر خواهد شد. باید زمینه‌های مناسب برای توسعه فناوری و نوآوری در سطح منطقه ایجاد شود.

وی عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس آمادگی دارد تا با پرپایی نمایشگاه صدرا و ایجاد ناحیه فناوری و نوآوری صفادشت در غرب استان تهران بستر‌های لازم را برای همکاری با صنایع مختلف به‌منظور توسعه و پیشرفت فناوری و معرفی دانشجویان به صنایع و تأمین نیروی انسانی متناسب با رشته تحصیلی برای شرکت‌های تولیدی و صنایع ایجاد کند.

به گزارش آنا، در این دیدار علاوه بر طرح موضوع بررسی و حل مسائل صنایع در حوزه‌های مختلف با بهره‌گیری از توانمندی‌ها و دانش دانشگاهیان به این مهم توجه شد که دانشگاه‌ها می‌توانند نقش مهمی در شناسایی و ارائه راهکار‌های نوین برای ارائه استاندار‌های علمی و مدیریت مسائل شهری ایفا کنند و این همکاری می‌تواند به بهبود شرایط دانشجویان و ارتقای کیفیت زندگی شهروندان و رونق کسب‌وکار شهری کمک کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۸۴ هزار بانوی خوزستانی از آموزش‌های مهارتی
  • امضای تفاهم‌نامه مشترک صداوسیما و دانشگاه آزاد همدان
  • تحقق «جهش تولید» با همکاری تولیدکنندگان و صنایع میسر می‌شود
  • برگزاری اولین کنفرانس ملی مهارت ایران در دانشگاه فنی و حرفه ای
  • ارائه بیش از ۹۸ هزار ساعت آموزش به ساکنان سکونتگاه‌های غیررسمی زنجان
  • رشد ۲۰ درصدی اجرای آموزش‌های مهارتی در خوزستان
  • ارائه ۲۱ میلیون نفرساعت آموزش مهارتی در خوزستان
  • همکاری مشترک دانشگاه آزاد کرمانشاه با دانشگاه‌های خارجی
  • همکاری مشترک دانشگاه آزاد کرمانشاه با برخی دانشگاه‌های خارج کشور
  • ارائه ۲۱ میلیون نفرساعت آموزش ‌مهارتی‌ در خوزستان در سال گذشته