Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@15:06:31 GMT

آینده جهرم در حوزه درمان درخشان است

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۳۱۴۰۹

آینده جهرم در حوزه درمان درخشان است

دکتر بهروز حیدری روز پنج‌شنبه در بازدید از پروژه‌های بهداشتی و درمانی جهرم در نشستی به منظور بررسی نیازهای بیمارستان سیدالشهدای جهرم و سایر بخش‌های مجتمع بیمارستانی خواجه‌پور جهرم گفت: از دیرباز تا کنون دانشگاه علوم پزشکی جهرم تعاملات بسیار خوبی با وزارتخانه داشته و این قول را می‌دهیم که با تخصیص اعتبار، چالش‌های باقی‌مانده سایر پروژه‌های بهداشتی و درمانی و از جمله بیمارستان سیدالشهدا(ع) جهرم برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: از دیگر مواردی که قول مساعد برای آن می‌دهیم تأمین منابع برای حل مسائل در حوزه فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه است.

وی با اشاره به حضور خیرین سلامت شهرستان جهرم گفت: در تمام پروژه‌های بهداشتی و درمانی جهرم، حضور خیرین گرانقدر بسیار پر رنگ است قدردان خلوص نیت و همت والای این عزیزان هستیم.

وی نگاه ملی و تعصب منطقه‌ای مسوولان  شهرستان‌های جهرم و خفر را ستود و گفت:  موضوعات ریز هم از چشم مسوولان این شهرستان ها پوشیده نیست و برای شهرستان جهرم در حوزه بهداشت و درمان تلاش‌های بسیار داشتند. همین طور پیگیری و رایزنی های مستمر رئیس علوم پزشکی جهرم موجب شده که وزارت بهداشت نگاه خاصی به حوزه بهداشت و درمان شهرستان جهرم داشته باشد.

نماینده مردم شهرستان های جهرم و خفر در مجلس نیز در ادامه این جلسه گفت: معاون توسعه مدیریت و منابع وزارتخانه  از نیروهای جهادی و پای کار بوده که مسائل را پیگیری و قول مساعد برای بر طرف‌کردن مشکلات باقی‌مانده پروژه‌های بهداشتی و درمانی جهرم را داده‌اند.

دکتر محمد رضا رضایی افزود: خدمات بهداشتی و درمانی که در جهرم به بیماران ارائه می‌شود در مقایسه با دیگر شهرستان‌های فارس در تراز بالاتری قرار دارد.  انتظار داریم که تخصیص اعتبارات پروژه‌های بهداشتی درمانی شهرستان در حد مرکز استان باشد.

وی بیان کرد: وجود زیرساخت‌های مناسب درمانی، ارائه خدمات درمانی ارزان و حضور پزشکان متخصصین و فوق تخصص حاذق باعث شده تعداد مراجعین از شهرستان‌ها و حتی استان‌های همجوار به جهرم زیاد باشد.

نماینده مردم شهرستان های جهرم و خفر در مجلس تصریح کرد: با افتتاح بیمارستان سیدالشهدا(ع) فضای مطلوب‌تری برای خدمت‌رسانی به بیماران ایجاد شده است که امیدواریم باقی‌مانده مسائل این پروژه عظیم درمانی هم مرتفع شود.

به گفته وی وجود زیرساخت‌های مناسب درمانی، ارائه خدمات درمانی ارزان و حضور پزشکان متخصصین و فوق تخصص حاذق باعث شده تعداد مراجعین از شهرستان‌ها و حتی استان‌های همجوار به جهرم زیاد باشد.

رضایی بیان کرد: گفت: با افتتاح بیمارستان سیدالشهدا(ع) فضای مطلوب‌تری برای خدمت‌رسانی به بیماران ایجاد شده است که امیدواریم باقیمانده مسائل این پروژه عظیم درمانی هم مرتفع شود.

در پایان جلسه از همسر اولین شهید مدافع سلامت دانشگاه "شهید داوود علیان" با اهدای لوح توسط معاون توسعه مدیریت و منابع وزارتخانه تقدیر به عمل آمد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین از بیمارستان خاتم‌الانبیای خفر نیز بازدید کرد و مصوباتی درباره اورژانس، تجهیزات بیمارستانی و زیرساخت این بیمارستان انجام شد.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

برچسب‌ها کمبود تخت بیمارستانی جهرم وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کمبود تخت بیمارستانی جهرم وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی کمبود تخت بیمارستانی جهرم وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت پروژه های بهداشتی و درمانی شهرستان جهرم شهرستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۱۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از بیمارستان اسلامشهر ۵۰۰ میلیارد اعتبار نیاز دارد

به گزارش خبرنگار مهر، حسین قناعتی ظهر سه شنبه در حاشیه بازدید بهرام عین الهی، وزیر بهداشت و درمان از بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامیهر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ساخت بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر با بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است، گفت: تکمیل این بیمارستان به ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز دارد که امیدوار هستیم این اعتبار از سوی دولت تأمین شود تا در سال جاری شاهد خدمات دهی این بیمارستان به مردم اسلامشهر باشیم.

قناعتی با اشاره به اینکه تأمین تجهیزات بیمارستان اسلامشهر بر عهده وزارت بهداشت است و مشکلی برای تجهیز این بیمارستان نخواهد بود افزود: تأمین نیروی انسانی و کادر درمان این مجموعه نیز از طریق برون سپاری صورت می‌گیرد و در حال حاضر مراحل اداری آن در حال انجام است.

وی در پایان گفت: با توجه به طراحی مناسب و مدرن بیمارستان اسلامشهر و نزدیکی آن به فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)، پذیرش بیماران بین المللی (IPD) و فعالیت در زمینه توریسم درمانی از جمله برنامه‌های پیش بینی شده برای این بیمارستان به شمار می‌رود.

بر اساس این گزارش بهرام عین الهی ظهر سه شنبه با حضور در اسلامشهر با همراهی مهدی شریفیان نماینده مجلس شورای اسلامی، حسین حبیبی فرماندار شهرستان و قناعتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران از روند احداث و تکمیل بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی این شهرستان بازدید کرد و میزان پیشرفت احداث این بیمارستان مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

گفتنی است ساخت بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر، از سال ۱۳۸۸ آغاز و تا سال ۱۴۰۰ تنها ۲۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشت، از زمان آغاز فعالیت دولت سیزدهم مورد توجه جدی دولت قرار گرفت و امروز این بیمارستان با بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی مراحل پایانی ساخت خود را سپری می‌کند و طبق اعلام مسئولان وزارت بهداشت و درمان در صورت تأمین اعتبارات امسال به بهره برداری خواهد رسید.

کد خبر 6080321

دیگر خبرها

  • خدمات بهداشتی و درمانی شهرستان دیر در شان مردم نیست
  • ویلاسازی طرح نهضت‌ملی مسکن در دامغان تداوم یابد/ لزوم ساخت بیمارستان دوم
  • انجام بیش از ۱۱۰ هزار عمل جراحی برای زوج‌های نابارور
  • سرعت بخشی به پروژه بیمارستان هزارتختخوابی ازمطالبات اصلی مردم است
  • ضرورت سرعت‌بخشی به اجرای پروژه بیمارستان ۱۰۰۰ تخت‌خوابی تبریز
  • بهره برداری از ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور
  • ضرورت تأمین اعتبار بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی تبریز
  • افتتاح ۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم در کردستان
  • ۵ مطالبه مهم استاندار آذربایجان شرقی از معاون وزیر بهداشت
  • بهره برداری از بیمارستان اسلامشهر ۵۰۰ میلیارد اعتبار نیاز دارد