Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از مدیریت رسانه و روابط عمومی دادگستری کل استان خراسان جنوبی حجت‌الاسلام علی موحدی‌راد در بازدید سرزده از حوزه‌های قضایی شهرستان‌های زیرکوه و درمیان، ضمن بررسی تعدادی از پرونده‌ها اظهار داشت: با وجود حجم بالای پرونده‌های ورودی به دادگستری‌ها، کمبود نیروی قضایی و اداری، همکاران ما به‌صورت شبانه‌روزی در تلاش هستند تا رسیدگی به پرونده‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین نسبت به رفع نقص و دقت در ثبت برخی پرونده‌ها و اوراق پرونده‌ها به مدیران دفاتر شعب دستورات لازم را صادر کرد.

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی دیروز و امروز (پنجشنبه) به‌طور سرزده از دادگستری‌های شهرستان‌های درمیان و زیرکوه و دادگاه عمومی بخش قهستان بازدید کرد و از نزدیک نحوه رسیدگی‌ها را مورد بررسی قرار داد.

همچنین در این بازدید مشکلات و درخواست‌هایی از سوی همکاران قضایی و اداری مطرح شد که برای بررسی و رسیدگی در دستور کار قرار گرفت.

معاون قضایی و معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان نیز رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی را در این بازدیدها همراهی کردند.

استان خراسان جنوبی به مرکزیت بیرجند ۱۱ شهرستان دارد.

برچسب‌ها دادگستری درمیان خراسان جنوبی زیرکوه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری درمیان خراسان جنوبی دادگستری درمیان خراسان جنوبی زیرکوه خراسان جنوبی پرونده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۱۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات تخلیه سیلاب در شهرستان زیرکوه ادامه دارد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا،‌ محمدعلی آخوندی افزود: سد خاکی روستای نوده به دنبال بارندگی شدید و سیلاب، شکسته شده و حوزه آبخیز هم بسیار گسترده است لذا بخشی از آب وارد شهر حاجی آباد (مرکز شهرستان) شده و روستاهای بقرایی و محمد آباد را هم تحت تاثیر قرار داده است.

وی گفت: سطح آب سیلاب به نحوی است که از رکاب ماشین بالاتر آمده و تیم های تخلیه آب مستقر شده اند که به محض اینکه بتوان امدادرسانی کرد خانه ها هم با کمک مردم لایروبی خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی با اشاره به شکسته شدن ۲ بند خاکی در زیرکوه ادامه داد: به دنبال سیلاب و حجم زیاد بارندگی در شهرستان زیرکوه، بند خاکی قدیمی روستای نوده بامداد امروز شکسته شد.

وی گفت: طی تماسی تلفنی با فرماندار زیرکوه اعلام شد که بند خاکی روستای نوده وضعیت مطلوبی ندارد که بلافاصله دستور تخلیه روستاهای پایین دست داده شد، فرماندار شهرستان و مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان پیگیری های لازم را انجام دادند و ۶۰ خانوار این روستا تخلیه و در آبیز اسکان داده شدند.

سیل خسارت جانی نداشت

آخوندی تصریح کرد: با اقدام سریع و تخلیه روستا برای کسی اتفاقی پیش نیامده است و خسارت جانی نداشته ایم.

وی از شکسته شدن بند خاکی روستای سالک آباد زیرکوه هم خبر داد و افزود: ۲۵۰ خانوار روستای بمرود توسط امدادگران هلال احمر به شهر حاجی آباد منتقل و اسکان داده شده اند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: با دستور استاندار، جلسه اضطراری سیلاب در استان تشکیل می شود و تمامی امکانات برای امدادرسانی به زیرکوه بسیج می‌شوند.

همچنین با وجود سیلاب شدید در شهرستان زیرکوه و نبود دسترسی روستاها به مرکز شهرستان، طبق گفته فرماندار زیرکوه، کنکور سراسری طبق برنامه امروز برگزار می شود.

رایزنی‌ با ارتش و مرزبانی برای انتقال دانش‌ آموزان از نقاط مختلف به وسیله ماشین آلات سنگین به مرکز شهرستان برای شرکت در آزمون کنکور سراسری از دیگر اقدامات است.

فعالیت سامانه بارشی جدید از عصر سه شنبه هفته جاری در خراسان جنوبی آغاز شد و دیروز شدت گرفت که باعث جاری شدن سیلاب در برخی مناطق استان شده است.

اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی هشدار سطح نارنجی صادر و مدیریت بحران استانداری اعلام کرد که به دلیل ادامه بارش‌ها، نیروهای امدادی و خدمات رسان در بیشتر نقاط استان به ویژه زیرکوه، خوسف، نهبندان و طبس آماده باش کامل هستند.

گفتنی است، بنابر اعلام هواشناسی بارش های شدید تا اواخر وقت امروز در خراسان جنوبی ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • تصمیم جدید برای بازماندگان از کنکور در شهرستان زیرکوه
  • برای بازماندگان از کنکور در شهرستان زیرکوه تصمیم‌گیری می‌شود
  • سد شکسته شده در خراسان جنوبی نداریم/ سلامت سد‌ها در برابر سیل
  • آخرین اخبار از سیل خراسان جنوبی؛ تخلیه برخی از روستاهای زیرکوه
  • آخرین اخبار از سیل خراسان جنوبی
  • عملیات تخلیه سیلاب در شهرستان زیرکوه ادامه دارد
  • زیرکوه در محاصره سیلاب + تصاویر
  • شکسته شدن دو سد خاکی در خراسان جنوبی
  • امدادرسانی ۱۶ تیم سیلاب هلال‌احمر خراسان‌جنوبی در سیل زیرکوه
  • بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی ساوه