Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد پورهاشمی صبح پنجشنبه در جلسه برنامه ریزی سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه که در سالن شهید سلیمانی استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: مردم خبرهای خوبی از این سفر خواهند شنید و استاندار کرمانشاه پس از سفر این خبرها را اعلام خواهد کرد.

وی با تاکید بر بهره گیری حداکثری از سفر رئیس جمهور، تصریح کرد: سفرهای رئیس دولت سیزدهم بسیار ساده است و از اشرافی گری‌های گذشته کاملاً پرهیز می‌شود و تاکید رئیس جمهور بر حضور وزرا در میان مردم است و در برنامه ریزی و تدارکات به این سفر فقط به شکل فرصت نگاه کنیم و نباید متمرکز تشریفات شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با اشاره به برجسته سازی ظرفیت‌های استان در این سفر، تاکید کرد: ورود و حضور وزرا و معاونین رئیس جمهور در میان مردم و مناطق می‌تواند به آشنایی و درک بهتر مسائل و مشکلات بیانجامد و موجب تصمیم گیری های اساسی‌تری منتج شود.

در این جلسه بررسی آخرین تصمیمات و برنامه ریزی های سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه، چگونگی برپایی نمایشگاه ظرفیت‌ها و آثار برجسته فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی استان در این سفر مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیماتی در این خصوص اتخاذ شد.

کد خبر 5532883

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه استانداری کرمانشاه سفر استانی سیدابراهیم رئیسی بوشهر کرمانشاه زلزله هرمزگان ویروس کرونا خراسان رضوی آلودگی هوا مجلس شورای اسلامی جهرم اردبیل مشهد شیراز آمار کرونا بیرجند زلزله رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۱۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۸ هزار درخواست مردم استان سمنان در سفر رییس‌جمهور ثبت شد

جاویدپور سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباط مردمی استانداری سمنان گفت: سامانه تلفنی۱۱۱، سامانه اینترنتی ۱۱۱، میز خدمت و نامه‌نگاری، چهار راه ارتباطی مردم با رییس جمهور و هیات دولت در سفر به استان سمنان بود.

سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباط مردمی استانداری سمنان گفت: بیشترین ثبت درخواست‌ها از طریق سامانه تلفنی ارتباط مردم و دولت با فراوانی ۴۷ هزار و ۵۶۰ درخواست ثبت شد.

وی بیان کرد: سامانه ارتباط مردم و دولت در سمنان(سامانه تلفنی ۱۱۱) با ۶۰۰ کاربر پاسخگوی شهروندان این استان برای ثبت درخواست‌ها در سفر دولت سیزدهم بود.

وی ادامه داد: ۳۰ میز خدمت در مناطق مختلف و به همت دستگاه‌های اجرایی در سفر آیت الله رئیسی و هیات دولت به استان سمنان برپا بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • تاکید بر رسمی شدن هرگونه تجارت غیررسمی میان ایران و پاکستان
  • تاکید بر رسمی شدن هر گونه تجارت غیر رسمی میان ایران و پاکستان
  • دشمن برای موضوع حجاب برنامه داشته و نباید بدون برنامه مقابل این دشمن هنجارشکن قرار بگیریم
  • ۱۲۸ هزار درخواست مردم استان سمنان در سفر رییس‌جمهور ثبت شد
  • ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغلی در استان کرمانشاه
  • توافقات خوبی را در سفر رییس جمهور به سریلانکا شاهد خواهیم بود
  • تاکید بر نقش مجالس ایران و پاکستان در تسریع ارتقای روابط فیمابین
  • رئیسی: پیوند های عمیق اعتقادی و دینی دو ملت ایران و پاکستان ناگسستنی است/ تاکید بر مواضع مشترک
  • تعاملات اقتصادی با پاکستان به ۱۰ میلیارد دلار می‌رسد
  • تاکید رئیس مجلس بر لزوم اتفاق نظر دولت و مجلس برای مقابله با مشکلات ارزی