Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام یوسف احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ذی‌الحجه ماه مناجات و نیایش است و اوج این نیایش هم روز عرفه بوده که بهترین فرصت برای استغفار از درگاه الهی محسوب می‌شود.

وی افزود: دعای حضرت امام حسین (ع) در روز عرفه سرشار از مضامین بلند اعتقادی و عرفانی است که همگان می‌توانند از فضائل این دعا بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در این راستا مراسم دعای پرفیض عرفه روز شنبه نهم ذی الحجه در مساجد استان کرمانشاه قرائت خواهد شد.

احمدی بیان کرد: در شهر کرمانشاه نیز دعای عرفه در مساجد استان کرمانشاه قرائت می‌شود اما مراسم ویژه‌ای در گلزار شهدای کرمانشاه ساعت ۱۶ با مداحی حاج مجتبی رمضانی مداح کشوری برگزار خواهد شد.

وی همچنین با اشاره فرا رسیدن عید سعید قربان، ادامه داد: عید قربان از بزرگترین اعیاد مسلمانان بوده که سرشار از آموزه‌های دینی و تربیتی است.

کد خبر 5532942

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه دعای عرفه روز عرفه مسجد بوشهر زلزله هرمزگان کرمانشاه ویروس کرونا خراسان رضوی آلودگی هوا مجلس شورای اسلامی جهرم اردبیل مشهد شیراز آمار کرونا بیرجند زلزله استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۱۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درس‌گفتار‌های سعدی‌خوانی، به مناسبت بزرگداشت سعدی برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما؛ در این مراسم پژوهشگران و دانشجویان آثار این شاعر و نویسنده ایرانی را مورد بررسی قرار دادند.
مخاطبان و علاقمندان می‌توانند پند و اندرز‌های این شاعر را در گلستان، بوستان، غزلیات، قصاید و رباعیات که در کلیات سعدی گردآوری شده است مطالعه کند.
در تقویم رسمی کشورمان به همت مرکز سعدی‌شناسی ایران، روز اول اردیبهشت روز آغاز نگارش کتاب گلستان روز سعدی نامیده شده است و همه ساله در یادبود سعدی مراسم مختلفی در شهر‌ها و کشور‌های مختلف برگزار می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند
  • مراسم معارفه استاندار لرستان برگزار شد
  • افتتاح پایگاه آموزش قرآنی مساجد در مسجد صاحب الزمان (ع) مشهد
  • دعای دفع حشرات؛ مفید برای از بین بردن مورچه، ملخ، موش و…
  • برگزاری مراسم قرعه‌کشی و واگذاری ۸۱ قطعه زمین در قالب قانون جوانی جمعیت
  • رویکرد کانون مساجد اردبیل افزایش سرودهای تولیدی است
  • درس‌گفتار‌های سعدی‌خوانی، به مناسبت بزرگداشت سعدی برگزار شد
  • کدام دعا نماز را باطل می‌کند؟
  • ورزش کرمانشاه میزبان حداقل ۴ رویداد بین المللی در سال‌جاری
  • قاچاقی یکی از مداح ها را به آسایشگاه خودمان آوردیم /مرشد گفت مرد حسابی اگر تو روسیاه هستی چرا پای ما را وسط می کشی؟