Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان جلسه مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان و کارگروه اقتصادی شرکت تامین سرمایه نوین جهت همکاری دو مجموعه برگزار شد.

روح‌الله بهرام‌شاهی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان صبح امروز 16 تیرماه در این نشست با اشاره به تنوع سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان اظهار کرد: منطقه ویژه رفسنجان به‌سرعت در حال رشد است و در طول هشت ماه گذشته در حوزه صنایع غذایی، معادن، رمزارز، چرخه تأمین مس و دیگر موارد متقاضی سرمایه‌گذاری داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: نیاز ما مجموعه‌ای است که بتواند ظرفیت‌ها را منسجم کند و ما را در هدف سوم که جذب سرمایه در گردش مردم است و متقاضی نقش‌آفرینی در تولید و اقتصاد کشور هستند، یاری کند.

بهرام‌شاهی اضافه کرد: هدف اصلی ما شکل‌گیری سرمایه‌گذاری در شهرستان است.سرمایه های بسیار بزرگی در رفسنجان نهفته است و خلأ مجموعه‌های تامین مالی زیاد احساس می‌شود.

وی با ذکر این مطلب که در تأمین سرمایه باید مدلی تعریف کنیم که مشکل مناطق ویژه و آزاد حل شود، گفت: نیاز به طراحی نظام مالی داریم که خلأ موجود در این زمینه را پر کند.

مهندس جهانگیری عضو هیأت مدیره شرکت تامین سرمایه نوین نیز با معرفی اجمالی این شرکت و فعالیت‌های آن گفت: ما بزرگترین شرکت مدیریت دارایی  هستیم که سرمایه آن در قالب صندوق‌های مختلف تحت مدیریت شرکت سرمایه نوین است.

وی با ذکر این مطلب که مجموعه‌های بزرگ می‌توانند منابع مازاد خود را در هر یک از صندوق‌های ما سرمایه‌گذاری کنند، تصریح کرد: حاضریم در قالب مشاوره، منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان را همراهی کنیم.کمک ما عمده در حیطه فعالیت مناطق ویژه و آزاد در قالب تأمین مالی بوده و تامین مالی‌های ما چارچوب مشخصی دارند.

جهانگیری در ادامه خاطرنشان کرد: روی هر کدام از پروژه‌هایی که مدنظر منطقه هست، با استفاده از لیستی از پروژه‌ها و منابع مورد نیاز که در اختیارمان باشد می‌توانیم بهترین مدل را ارائه دهیم.

وی دو راهکار تأمین مالی در قالب انتشار اوراق که تاکنون به‌وفور انجام شده و نیز صندوق پروژه را مطرح کرد که در صندوق پروژه نیاز به مشارکت سرمایه‌گذاران است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها رفسنجان منطقه ویژه اقتصادی منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۱۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان ظرفیت تولید گاز به ۸۷۵ میلیون متر مکعب رسیده است

رضا نوشادی مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با اشاره به دستاوردهای شرکت ملی گاز ایران در دوره تحریم، گفت: سال ۱۳۸۹ بانک مرکزی، شرکتی ملی گاز و شرکت ملی نفت تحریم شدند؛ ظرفیت تولید، پالایش، انتقال و توزیع گاز، ۴۰۰ میلیون مترمکعب بود و امروز پس از یک دوره تحریم ۱۵ ساله، میزان ظرفیت تولید، به ۸۷۵ میلیون مترمکعب رسیده است و پالایش، انتقال و توزیع این زنجیره از ۱۰۰۰ میلیون مترمکعب بالاتر است. پیچیده‌ترین تکنولوژی با انتقال تکنولوژی از ساخت توربین و کمپرسور از سوی شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران به عنوان بازوی اجرای شرکت ملی گاز ایران، صورت‌گرفته است.

نوشادی در ادامه با اشاره به لزوم سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی و بخش‌های مختلف صنعت، افزود: جورچین صنعت گاز برای ادامه این مسیر پر افتخار، برای گسترش سطح مشارکت‌های مردمی و پاسخگویی به رشد فزاینده مصرف چه در مسیر توسعه و چه تولید انرژی و محصول و چه مصرف خانگی و تجاری، نیاز دارد که یک هم‌افزایی گسترده‌ای را انجام دهد. در استراتژی جدید شرکت ملی گاز ایران، برای مدیریت اوج مصرف که متأسفانه آسیبش نخست به تولید وارد می‌شود، تصمیم گرفتیم که وارد حوزه جذب سرمایه‌گذاری بشویم و پروژه‌های ذخیره‌سازی گاز، مگاپروژه هوشمندسازی مصرف گاز و بهینه‌سازی مصرف انرژی در ایستگاه‌های تقویت فشار را خدمت شما معرفی کنیم.

در ادامه این نشست علیرضا بیات مدیر سرمایه‌گذاری و کسب‌وکار شرکت ملی گاز ایران نیز با تأکید بر اهمیت صنعت گاز در امر تولید، گفت: سرمایه‌گذاری در تمام حوزه‌ها یکی از اصول اصلی توسعه در هر صنعتی است و صنعت گاز در کشور ما جریان خونی است که در رگ‌ها و شریان اقتصادی جریان دارد و توسعه این صنعت بی شک به توسعه در دیگر بخش‌های تولید همچون صنایع فولادی و پتروشیمی و دیگر بخش‌های صنعتی می‌انجامد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • ایجاد منطقه مشترک اقتصادی مالزی و سنگاپور
  • میزان ظرفیت تولید گاز به ۸۷۵ میلیون متر مکعب رسیده است
  • افتتاح نخستین طرح پیشران اقتصادی کشور با سرمایه‌گذاری «ومعادن»
  • سفر استاندار سیستان و بلوچستان به شهرستان زهک
  • بن‌بست اقتصادی رفسنجان با احداث خط ریلی حذف می شود
  • معرفی ٤٠٠ هزار میلیارد تومان پروژه در همایش کرمان آیدکس/ رفسنجان از گردنه توسعه استان خارج شده است
  • انقلاب صنعتی استان کرمان و آثار ملی آن/ حذف بن‌بست اقتصادی رفسنجان با احداث خط ریلی
  • سرمایه گذاری ۶۵۰۰ میلیاردی در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی
  • سرمایه گذاری ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی سرمایه گذاران در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی
  • اولویت انتخابات سرمایه‌گذار در کیش اعلام شد