Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

ایرنا، خبرگزاری رسمی دولت نوشت: سازمان اطلاعات سپاه برخی از افراد مرتبط با سفارتخانه‌های خارجی را که مشغول جاسوسی در کشورمان بوده‌اند را شناسایی و دستگیر کرده است.بر اساس فیلم منتشر شده توسط سازمان اطلاعات سپاه، این سازمان برخی از افراد مرتبط با سفارت‌خانه‌های خارجی را که به جای انجام ماموریت‌های دیپلماتیک خود، جاسوسی می‌کردند را شناسایی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری دولت نوشت: این دیپلمات‌ها در حالی توسط سازمان اطلاعات سپاه شناسایی و دستگیر شده‌اند که مشغول جاسوسی و نمونه‌برداری از خاک مناطق مختلفی از کشورمان در مناطق ممنوعه بوده‌اند. یکی از افراد شناسایی شده معاون سفیر انگلیس است که با خانواده به عنوان گردشگر به کویر شهداد رفته، اما آنگونه که تصاویر ثبت شده نشان می‌دهد، این فرد به دنبال نمونه برداری از خاک این منطقه بوده است آن هم در زمانی که یک رزمایش موشکی توسط نیروی هوافضای سپاه در آنجا در حال برگزاری بوده است. او پس از عذرخواهی از شهری که به آن سفر کرده بود اخراج می‌شود.

ایرنا افزوده است: maciej walczak دیگر فردی است که در پوشش تبادل علمی با یک دانشگاه وارد کشور می‌شود، اما بعنوان گردشگر همزمان با یک تست موشکی به کرمان و منطقه شهداد می‌روند که اقدام به نمونه برداری خاک، آب، سنگ، نمک و گل نموده اند. او رئیس بخش بیولوژیکی و بیوفناوری دانشگاه کوپرنیک لهستان است که دانشگاهی مرتبط با رژیم صهیونیستی است.

رونالد گشین همسر رایزن فرهنگی سفارت اتریش نیز یکی دیگر از این افراد است که به یکی از روستا‌های توابع شهرستان دامغان می‌رود و شروع به نمونه برداری از خاک منطقه می‌کند. او پیش از این هم هنگام تصویربرداری از یکی از مناطق نظامی در تهران شناسایی می‌شود.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سپاه نمونه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۱۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۱۲۱ مرکز متخلف بهداشتی در غرب اهواز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، امرالله مردانی گفت: بازدید بهداشتی کارشناسان سلامت محیط مرکز بهداشت غرب اهواز از تمامی مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی با اولویت صنوف حساس مانند کارگاه‌های تولید زولبیا و بامیه و شیرینی‌جات، قنادی‌ها، مراکز آش و حلیم و اماکن عمومی صورت گرفت.

وی افزود: بیش از ۷ هزار و ۵۰۰ بازدید بهداشتی از مراکز تهیه و توزیع، حدود ۲۹۱ مورد بازرسی از مساجد و حسینیه، معدوم کردن بیش از ۴ هزار و ۶۰۰ کیلوگرم مواد غذایی، ۳۱۱ مورد نمونه برداری از مواد غذایی و شیرینی جات، بیش از ۴۶۸ مورد نمونه برداری میکروبی و ۴ هزار مورد کلرسنجی از جمله اقدامات صورت گرفته در برنامه سلامت نوروزی از ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ بود.

مردانی ادامه داد: در طول برنامه گشت‌های بازرسی متعددی با حضور سایر سازمان‌ها از جمله تعزیرات حکومتی و دامپزشکی صورت گرفت تا با رعایت مسائل بهداشتی توسط عرضه کنندگان مواد غذایی و متولیان اماکن عمومی و ... همشهریان گرامی بتوانند در سلامتی کامل بسر ببرند.

رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز تاکید کرد: شهروندان درصورت مشاهده تخلفات بهداشتی موضوع را با سامانه شکایت‌های بهداشتی ۱۹۰ در میان بگذارند.

دیگر خبرها

  • بازداشت ۲۰ نفر از مدعیان فروش سؤالات کنکور
  • انتقاد شورای اروپایی و سازمان ملل از قانون ضد مهاجرتی انگلیس
  • بازداشت ۲۰ نفر از مدعیان فروش سوالات کنکوری + جزئیات | شناسایی ۳۰۰ فقره تارنمای فعال در این زمینه
  • انجام ۲ هزار و ۴۴۲ نمونه برداری از فرآورده‌های تولیدی در زنجان
  • دستگاه اتوماسیون تعیین گروه‌بندی خون در قم بهره برداری شد
  • این آزمایش سرطان پروستات را بدون نمونه‌برداری تشخیص می‌دهد
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران
  • سفیر چین در کانادا به پکن بازگشته است
  • آزمایش جدیدی که سرطان پروستات را بدون نمونه‌برداری تشخیص می‌دهد
  • پلمب ۱۲۱ مرکز متخلف بهداشتی در غرب اهواز