Web Analytics Made Easy - Statcounter

شخصی که خود را نماینده ایمان ابرا معرفی می کند با ارسال ایمیلی رسانه طرفداری را تهدید کرد

در پی جنجال های ایجاد شده بر سر پیشنهاد جعلی به ژان کارلوس، رسانه ایران ورزشی مدعی شد الف الف یا همان ایمان ابرا پشت این ماجرا حضور دارد و از باشگاه استقلال خواست از این شخص که بارها برای مجموعه‌ آبی دردسر درست کرده شکایت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، این اولین باری نیست که یک نفر خودش را وسط نقل و انتقالات استقلال می‌اندازد و با پرداخت های ۱۳ دلاری و رفتارهای سخیف دیگر مثل ارائه چک تقلبی یا رسید جعلی و فیک بازیکنان خارجی را سرکار می گذارد و باعث امیدواری بی دلیل هواداران استقلال می شود.

روزنامه ایران ورزشی بعد از رسوایی ژان کارلوس برزیلی این رفتار سخیف را به شخصی که الف الف معرفی شده است ربط داد. از روی تمام کدها و آدرس های مطلب ایران ورزشی خیلی ها متوجه شخصی به نام ایمان ابرا شدند و رسانه طرفداری نیز طبق رسالت خود این موضوع را بازتاب داد اما در کمال تعجب شخصی که خود را نماینده ایمان ابرا معرفی میکند با ارسال ایمیلی به رسانه طرفداری تهدید کرد اگر مطلب طرفداری حذف نشود و این رسانه عذرخواهی نکند به دادگاه شکایت خواهد کرد! تهدید خنده دار این شخص که می خواهد فردا یعنی روز جمعه برای شکایت به دادگاه اقدام کند ادامه همان شوخی های خنده دار است اما سوژه این بار به کاهدان زده و تصور کرده یک رسانه مستقل را هم می توان با چنین شوخی های مسخره ای ترساند.
رسانه طرفداری منتظر است این اشخاص شکایت کنند تا با مدارک و مستندات از همان روز اول که ادعای خرید باشگاه استقلال مطرح شد تا رسید ۱۳ دلاری سرور جپاروف و همین شهرت‌طلبی های سخیف در دادگاه علنی افشا شود.

رسانه طرفداری اگر قرار بود از این تهدید های خنده دار بترسد، به جای افشاگری الان در حال انتشار رپرتاژ آگهی از شهرت طلب ها و سلاطین وعده ها بود.
در ادامه ابتدا مطلب منتشر شده در رسانه ایران ورزشی را می خوانید و سپس لینک مطلب منتشر شده در رسانه طرفداری و تصویر و متن ایمیل تهدید آمیز منتشر می شود.

ایران ورزشی از الف الف نوشت

چرا استقلال از آقای الف-الف شکایت نمی‌ کند؟

پنجره نقل و انتقالات استقلال همیشه علاوه بر خرید و فروش بازیکن، هر سال یک اتفاق تکراری دیگر نیز دارد؛ حاشیه‌سازی‌های آقای الف-الف!‌ این فرد هر فصل در پنجره نقل و انتقالاتی استقلال، خود را نماینده باشگاه جا می‌زند و با بازیکنان خارجی مذاکره می‌کند که آنها را به استقلال بیاورد! 

اما اینکه از طرف چه کسی و به چه عنوان این مذاکرات صورت می‌گیرد، مشخص نیست. آقای عشق شهرت که مشخص نیست کی می‎‌‌خواهد دست از این رفتار بردارد و همچنین مشخص نیست که مدیران استقلال چه زمان می‌خواهند جلوی او را بگیرند و یا از او شکایت کنند.  در آخرین شاهکارش دست به مذاکره با ژان کارلوس برزیلی زده است. 

گفته می‌شود که آقای الف-الف چکی تقلبی به ژان کارلوس داده و از او خواسته که صفحه رسمی باشگاه استقلال را در اینستاگرام دنبال کند. این اتفاق بلافاصله بازتاب بسیار زیادی در رسانه‌های ایران داشت و شایعه آمدن ژان کارلوس را قوت بخشید. 

اما مدیران استقلال که در نیم فصل به‌دنبال ژان کارلوس بودند.  قویاً هرگونه مذاکره جدید با این بازیکن را تکذیب کردند و مدعی شدند سرمربی جدید به‌دنبال جذب او نیست. سرانجام رسانه‌های برزیلی متوجه خبرسازی دروغ در خصوص انتقال ژان کارلوس به استقلال شدند و پرده از این ماجرای عجیب برداشتند.

در همین زمینه، آری باروس، مدیر باشگاه نائوتیکو برزیل هم در مصاحبه با رسانه‌های این کشور موضع باشگاه استقلال را تأیید کرد و گفت: «این باشگاه هنوز هیچ پیشنهاد رسمی از سوی باشگاه استقلال برای جذب ژان کارلوس دریافت نکرده است.» به هرحال هواداران استقلال نباید بیش از این اسیر جوسازی‌های آقای دلال شوند، آقای عشق شهرت در زمان حضور مامه تیام در استقلال نیز با همین خبرسازی‌های جعلی، برای خود اسم و رسمی دست و پا کرد.

گزارش طرفداری را در این لینک بخوانید

عشق شهرت دست بردار استقلال نیست؛ این بار ژان کارلوس در دام سلطان وعده ها!

ایمیل تهدیدآمیز به طرفداری

 

اخبار داغ 

نجات قهرمان جهان از سانحه رانندگی + عکس بازگشت مهاجم پرماجرا به گل‌گهر؛ قائدی جدید در جمع شاگردان قلعه‌نویی بدهی بارسلونا به فرنکی دی یونگ مانعی بر سر راه انتقال هافبک هلندی به منچستریونایتد هفته مد پاریس با حضور کاماوینگا به عنوان مدل برند بالنسیاگا / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه استقلال رسانه طرفداری ایران ورزشی ژان کارلوس الف الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۱۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال

مرکز اطلاع‌رسانی فراجا اعلام کرد که گزارش‌های خبری در خصوص شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان باشگاه استقلال صحت نداشته و این موضوع مرتبط با شکایتِ یگانِ مربوطه و شخصیِ مأمورِ پلیس از وی در توهین و بکاربردن الفاظِ نامناسب در حین اجرای ماموریتِ تامینِ امنیت بازیکنان و هواداران در ورزشگاه امام خمینی اراک است. 

همچنین توهین و مقاومت در برابر مامورینِ پلیس در حینِ انجام ماموریت به‌هیچ وجه پذیرفته نبوده و حتما با متخلفین برخورد و پیگیری قانونی می‌شود.

منبع: تسنیم

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!
  • پرونده مافیایی در دنیای ایجنت‌ها؛ وقتی کمیسیون انتقال منجر به تهدید می‌شود
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال
  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • ۱۰ ماه حبس برای تهدید کننده کنسولگری ایران در پاریس
  • حضور کاپیتان استقلال در دادگاه با شکایت نیروی انتظامی
  • شکایت فرماندهی فراجا از کاپیتان استقلال | حسینی در دادگاه فرهنگ و رسانه
  • حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا
  • شکایت میلاد حاتمی از همشهری آنلاین رد شد
  • در دادگاه مطبوعات امروز چه گذشت؟