Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، رجب رحمانی روز پنجشنبه در نشست شورای اداری استان قزوین افزود: قانون برنامه پنج ساله هفتم در راه است و مدیران استانی باید برای دریافت اعتبارات ملی بکوشند.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با تاکید بر اینکه باید مدیریت سیره پیامبر(ص)  و امیرالمومنین (ع) را پیگیری کنیم، اظهار داشت: مساله مدیریت در اسلام به خوبی در فرمایشات رسول اکرم(ص) و فرمان امام علی(ع) به مالک اشتر بیان شده که باید مدیران ما به آن توجه اساسی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر آینده نگری ها و نکاتی که در مدیریت اسلامی مطرح است به طور شایسته مورد توجه قرار می گرفت بسیاری از مشکلات کشور حل می شد.

رحمانی با بیان اینکه همه فلسفه وجودی ما خدمت به مردم است و نباید فراموش کنیم که امام راحل فرمودند اگر به من بگویند خدمت گزار بهتر است تا رهبر، اظهار داشت: دارای مدیران قوی و توانمندی در دستگاه های اجرایی هستیم و نباید تمام کارها و پیگیری ها بر دوش نمایندگان مجلس باشد.

وی با اشاره به نقش مهم ردیف های ملی برای جذب اعتبارات بودجه، افزود: اگر ردیف های ملی نبود امکان اختصاص اعتبار از مصوبات سفر رییس جمهور وجود نداشت.

رحمانی در ادامه خواستار تعیین و تکلیف اراضی اوقافی در تاکستان شد و از طولانی شدن کارها در این رابطه انتقاد کرد.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بخش زیادی از وقت نمایندگان درگیر پاسخگویی و پیگیری مطالبات مردم است، گفت: بیش از ۱۳ هزار قانون در کشور داریم که باید آن ها را وقت بگذاریم و اصلاح و ساماندهی کنیم اما نمی توانیم به مردمی که به دلیل مشکلات و برخی کم کاری ها به نمایندگان مراجعه می کنند، پاسخ ندهیم.

وی با بیان اینکه رییس جمهور فردی انقلابی و پاک دست است و همه باید به او برای خدمت رسانی خوب به مردم کمک کنیم،افزود: دولت سیزدهم باید موفق شود چرا که با سایر دولت ها متفاوت است.

رحمانی با تاکید بر حل مشکلات مردم به ویژه در بخش آب، افزود: اگر همه وظیفه خود را خوب انجام دهیم همه مشکلات حل خواهد شد.

برچسب‌ها تاکستان جلسه شورای اداری استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تاکستان جلسه شورای اداری استان قزوین تاکستان جلسه شورای اداری استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۱۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران ارتباط خود با مردم را تقویت کنند

ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه گفت: در سالی که با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده، مدیران باید ارتباط خود را با مردم تقویت کنند.

محمدطیب صحرایی، عصر امروز (پنجم اردیبهشت) در نشست شورای اداری استان، با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم توسط مقام معظم رهبری و تاکیدات رییس جمهوری روی تحقق آن، اظهار کرد: در راستای تحقق این شعار انتظار می رود حضور و همراهی مردم در فعالیت ‌های مختلف استان نمود بیشتری پیدا کند.

وی افزود: همچنین مدیران دستگاه‌های اجرایی از همین شروع سال باید ارتباط و تعامل خود را بویژه به شکل دیدارهای چهره به چهره با مردم افزایش دهند.

استاندار کرمانشاه در ادامه با تاکید بر فعالیت مضاعف دستگاه‌های اجرایی استان در سال‌جاری، اعلام کرد: مدیران استان در سال گذشته زحمات زیادی را در حوزه کاری خود انجام دادند، اما امسال باید تلاش و کار مضاعفی را رقم بزنند.

وی اضافه کرد: در شروع این سال عزم اعضای شورای اداری استان باید بگونه ای جزم شود که با نهایت دقت و جدیت امور مربوط به استان را شروع و پیگیری کنیم تا در پایان سال نتایج رضایت بخشی به دست آید.

صحرایی یادآورشد: دستگاه‌های اجرایی هر طرح و برنامه‌ای که دارند باید از همین ابتدای سال آن را به مرور اجرایی کنند تا در پایان سال با کمبود فرصت برای اجرای آن مواجه نشوند.

وی در ادامه به در پیش بودن دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان هم اشاره کرد و گفت: در این راستا دستگاه‌های اجرایی موظف هستند تا مصوبات دور اول سفر مربوط به حوزه خود را احصاء کرده و مشخص کنند که کدام مصوبات اجرایی شده، کدام مصوبات در حال اجراست و کدام مصوبات هنور اجرایی نشده یا روند کندی دارد.

استاندار کرمانشاه اضافه کرد: همچنین دستگاه‌های اجرایی باید همکاری داشته باشند تا دور دوم سفر رییس جمهور برای استان پر برکت‌تر و با دستاوردهای بیشتری همراه باشد.

وی همچنین به در پیش بودن مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان کرمانشاه هم اشاره کرد و گفت: امیدواریم در این مرحله از انتخابات با همراهی و تلاش دستگاه‌های اجرایی مختلف، پرونده انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با افتخار در استان بسته شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتقال آب از سد تالوار به بهار و کبودراهنگ ۱۰۰۰ میلیارد اعتبار می‌خواهد
  • مدیران ارتباط خود با مردم را تقویت کنند
  • مسئولان مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور را پیگیری کنند
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • نظام مسائل نواحی شهری قزوین با حضور مدیران مناطق پیگیری می‌شود
  • تأکید استاندار بر پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام لرستان
  • ضرورت ایجاد درآمدهای پایدار برای استان همدان
  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران
  • تامین آب آشامیدنی برای روستای آزاد ده تاکستان
  • جذب اعتبارات مورد نیاز طرح‌های آبرسانی البرز ویژه پیگیری می‌شود