Web Analytics Made Easy - Statcounter

داوری گفت: تا کنون ۸۵درصد از نانوایی‌های مشهد به دستگاه هوشمند مجهز شده‌اند و سایر واحدهای باقیمانده به دلیل مشکلات مالیاتی، بهداشتی و اخذ برخی از مجوز‌ها به کارتخوان هوشمند مجهز نشده‌اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ محسن داوری، فرماندار مشهد صبح امروز در نشست خبری نصب دستگاه‌های هوشمند در نانوایی‌های سطح شهر مشهد در محل فرمانداری مشهد گفت: حدود 20 روز گذشته اولین کارتخوان هوشمند نانوایی‌ها در مشهد نصب شد و وعده دادیم تا 15 تیرماه سال جاری در سراسر شهرستان مشهد کارتخوان های هوشمند نصب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اتحادیه نانوایان به دلیل توزیع یارانه ای آرد باید از نظارت ویژه ای برخوردار باشد و به دلیل تحولات و برخی نواقص، کار سخت بود و با تلاش تمام دستگاه‌ها در کلان شهر مشهد برای نانوایی‌هایی که مشکلات قانونی نداشتند، دستگاه کارتخوان نصب شده است.

فرماندار مشهد اظهار کرد: برخی از واحدها مشکل قانونی دارند ولی بر اساس قانون دولت آمادگی نصب کارتخوان هوشمند داریم.

وی افزود:  تا کنون ۸۵ درصد از نانوایی‌های مشهد به دستگاه هوشمند مجهز شده‌اند. دستگاه‌های ۱۵درصد باقیمانده نانوایی‌های مشهد نیز آماده است، اما به دلیل مشکلات مالیاتی، بهداشتی و اخذ برخی از مجوز‌ها به کارتخوان هوشمند مجهز نشده‌اند.

داوری ادامه داد: در ۱۵ درصد باقیمانده هیچ مشکلی برای نصب دستگاه کارتخوان هوشمند نداریم، به محض اینکه نانوایی مشکل خود را بر طرف کند، دستگاه کارتخوان در اسرع وقت برای آنان نصب خواهد شد. برخی از نانوایی‌ها می‌توانند خودشان مشکل خود را بر طرف کرده، برخی‌ها نیز باید برای حل مشکل خود به اتحادیه مراجعه کرده و پروانه برخی‌ها از نانوایی‌ها نیز باید لغو شود تا نانوایی دیگری جایگزین آنان شود.

وی با اشاره به اینکه اتباع مجاز به صورت قانونی وارد کشور شدند و ظرفیت خدمات پیش بینی می‌شود افزود: برای ارائه خدمات به اتباع آمایش و سرشماری صورت گرفته ملاک عمل است و تصمیمات در حوزه‌های مختلف برای اتباع شرکت کننده در این آمایش قابل انجام است.

فرماندار مشهد با اعلام اینکه مشکلی در چرخه توزیع نان در مشهد نیست تصریح کرد: سرانه آرد استان در فصل‌های مختلف سال، متغیر است و با دستگاه های هوشمند می توان در مورد میزان آرد مورد نیاز واحدهای نانوایی تصمیم گیری کرد.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: نانوایی های مشهد کارتخوان هوشمند نانوایی ها هوشمند مجهز دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۱۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز تاسیسات آب شهر اصفهان به تله‌متری

مدیرعامل آبفای استان اصفهان با اشاره به اهمیت تامین پایدارآب شرب گفت: برای استفاده و توزیع درست از منابع آبی، یکی از راهکار‌های مؤثری که در دستور کار قرار گرفته، استفاده از تکنولوژی‌های نوین از قبیل تله متری است.


حسین اکبریان با بیان اینکه علاوه بر شهر اصفهان دیگر شهر‌ها و روستا‌های استان نیز از سیستم تله متری در جهت توزیع عادلانه آب استفاده می‌کنند، افزود: در حال حاضر بیش از ۶۷ درصد تأسیسات آب شهر‌ها و ۸ درصد تأسیسات آب روستا‌ها در سطح استان مجهز به سیستم تله متری هستند، این درحالی است که در سال جاری تلاش می‌کنیم تأسیسات بیشتری در سطح استان از سیستم تله متری بهره‌مند شوند.


وی با اشاره به اینکه در سال گذشته توانستیم با مانیتورینگ و کنترل تأسیسات آب به صورت لحظه به لحظه آب شرب را به صورت عادلانه توزیع کنیم گفت: آبفای استان اصفهان علاوه بر مانیتورینگ تأسیسات آب در نقاط شهری، کنترل و پایش لحظه به لحظه تأسیسات آب در روستا‌ها را نیز در دستور کار قرار داده است.


اکبریان با اشاره به تجهیز تأسیسات آب روستا‌ها به سیستم تله متری گفت: بهره‌مندی تأسیسات آبرسانی روستا‌های استان به سیستم تله متری و تله کنترل نه تنها توزیع عادلانه آب با فشار یکسان را در روستا‌ها به همراه دارد، بلکه از هدر رفت آب نیز در روستا‌ها جلوگیری می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • نوسازی و رفع ایراد دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌ها در پایتخت
  • تجهیز ۵۳ درصد چاه های صنعتی خراسان رضوی به کنتور هوشمند
  • تجهیز ۵۳ درصد چاههای صنعتی خراسان رضوی به کنتور هوشمند
  • ۲۵ نانوایی در شیراز نان کامل توزیع می‌کند
  • ۲۵ نانوایی در شیراز نان کامل توزیع می‌کنند
  • توزیع نان کامل در ۲۵ نانوایی شیراز
  • هشت هزار و ۴۱۳ تن برنج و شکر به نرخ دولتی در لرستان توزیع شد
  • تجهیز تاسیسات آب شهر اصفهان به تله‌متری
  • تجهیز کریدورهای حمل بار مازندران به سامانه هوشمند توزین
  • رئیس سازمان محیط زیست: دیگر پروژه‌ ای به نام میانکاله وجود ندارد