Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: تاخیر غیرمتعارف در انجام دستورات قضایی و تعداد اوقات احتیاطی غیرمتعارف در رسیدگی‌ها قابل پذیرش نیست.

حجت‌الاسلام علی موحدی‌راد، امروز پنج شنبه ۱۶ تیر در بازدید سرزده از حوزه‌های قضایی شهرستان‌های زیرکوه و درمیان، ضمن بررسی تعدادی از پرونده‌ها اظهار داشت: با وجود حجم بالای پرونده‌های ورودی به دادگستری‌ها، کمبود نیروی قضایی و اداری، همکاران ما به‌صورت شبانه‌روزی در تلاش هستند تا رسیدگی به پرونده‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، به نقل از مدیریت رسانه و روابط عمومی دادگستری کل خراسان جنوبی، وی همچنین نسبت به رفع نقص و دقت در ثبت برخی پرونده‌ها و اوراق پرونده‌ها به مدیران دفاتر شعب دستورات لازم را صادر کرد.

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی دیروز و امروز (پنجشنبه) به‌طور سرزده از دادگستری‌های شهرستان‌های درمیان و زیرکوه و دادگاه عمومی بخش قهستان بازدید کرد و از نزدیک نحوه رسیدگی‌ها را مورد بررسی قرار داد.

همچنین در این بازدید مشکلات و درخواست‌هایی از سوی همکاران قضایی و اداری مطرح شد که برای بررسی و رسیدگی در دستور کار قرار گرفت.

معاون قضایی و معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان نیز رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی را در این بازدیدها همراهی کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی دادگستري خراسان جنوبي ایسنا درمیان خراسان جنوبی پرونده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۱۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی در مازندران

رئیس کل دادگستری مازندران از بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی شهرستان قائم‌شهر به اتهام اعمال نفوذ برخلاف حق و مقررات قانونی با سوءاستفاده از روابط خصوصی با مامورین دولتی، کلاهبرداری، تحصیل مال از طریق نامشروع، اخذ رشوه و تصرف غیرقانونی در اموال دولتی خبر داد.

به گزارش میزان؛ عباس پوریانی اظهار کرد: یک متهم با ادعای نفوذ در دادسرا و اداره دامپزشکی شهرستان قائم‌شهر، وعده کارسازی و رفع پلمب یک واحد صنفی با سو استفاده از جایگاه اداری، در یک پرونده مرتبط با جرایم بهداشتی را داده بود.

وی ادامه داد: این متهم در مرحله اول، مبلغی رشوه از فرد مذکور اخذ کرده و در ادامه نیز تعدادی سکه تمام بهار آزادی مطالبه کرد که با رصد دقیق اطلاعاتی و صدور دستور قضایی، متهم درحین ارتکاب جرم و پس از اخذ سکه‌های تمام بهار آزادی توسط مامورین حفاظت و اطلاعات دادگستری مازندران دستگیر و سکه‌های مذکور از متهم کشف و ضبط شد.

رئیس کل دادگستری مازندران خاطرنشان کرد: در این راستا پس از تشکیل پرونده قضایی، متهم پس از تفهیم اتهام و اقرار به جرایم ارتکابی، با صدور قرار مناسب، روانه زندان شد.

پوریانی با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی برای بررسی زوایای دیگر پرونده در حال انجام است، تصریح کرد: برخورد دستگاه قضایی استان با هرگونه فساد، سریع، قاطع و بازدارنده خواهد بود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • صبر ٨٤ روزه مردم کرمان برای رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر
  • ضرورت رسیدگی به پرونده‌ها در کمترین زمان
  • بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی ساوه
  • متوسط زمان رسیدگی پرونده‌ها در شعب تجدیدنظر کرمان ۸۴ روز است
  • رسیدگی به ۱۲ هزار پرونده بدون کاغذ در استان مرکزی
  • دستورات ویژه برای ترخیص اقلام ضروری وکالاهای وارداتی از بندر لنگه
  • رئیس سازمان محیط زیست: دیگر پروژه‌ ای به نام میانکاله وجود ندارد
  • راه اندازی شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های رسانه‌ها
  • کارمند یکی از ادارات دولتی در قائمشهر بازداشت شد
  • بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی در مازندران