Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، پرویز فتاح صبح امروز در جلسه بررسی طرح‌های محرومیت‌زدایی و سرمایه‌گذاری بنیاد مستضعفان در لرستان، ضمن تسلیت شهادت امام محمدباقر(ع) اظهار کرد: اگر به علم امام ایمان داشته باشیم وضع ما قطعا بهتر از این خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: راهکار همه مشکلات، راهکار عقل، تدبیر و برنامه است، امروز بیشتر از هر چیزی به علمی و فنی فکر کردن، وحدت رویه و مدیریت مالی درست نیاز داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه مدیریت ما هزینه‌ای بوده و دقیق نیستیم، افزود: رویه، نگاه و مدل مدیریت مالی باید تغییر کند، برای اداره استان نیازمند طرح نو و اصلاح روش‌های قدیمی هستیم.

فتاح بیان داشت: دولت انقلابی روی کار آمده و در این دولت مدیران باید از عقل و اندیشه و علم و برنامه بیشتر استفاده کنند، اشتباه گذشته را تکرار نکرده و نخست پروژه‌های مهم نیمه‌تمام اولویت‌بندی و سپس هزینه‌ها دقت شود.

وی با بیان اینکه لرستان در نگاه ما مهم است، گفت: نیروگاه سیکل ترکیبی خرم‌آباد را بنیاد مستضعفان احیا کرد، ۲ واحد گازی را راه‌اندازی کردیم و طی دو سال واحد بخار این مجموعه در حال وارد مدار شدن است، ۴ هزار میلبارد هزینه این واحد بخار است که همه منابع اعتباری آن پیش‌بینی شده و هیچ مشکلی ندارد.

رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به سرمایه‌گذاری ۸ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی بنیاد در مجموعه سیکل ترکیبی خرم‌آباد، خاطرنشان کرد: موافقت کردیم بلوک دوم واحد بخار به مجموعه تا پایان دولت سیزدهم اضافه و سیکل ترکیبی هزار مگاواتی شود.

فتاح با بیان اینکه در بنیاد مستضعفان پروژه نیمه‌تمام وجود ندارد، افزود: ۲۵۰۰ واحد مسکونی برای لرستان توسط بنیاد ساخته می‌شود. برای اشتغال ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه اختصاص یافت و ۳۰ هزار بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۶۰۰ هزار تومانی بین محرومین استان توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه دو منطقه هدف در لرستان داریم، گفت: در هر استان یک منطقه هدف داریم، حال اینکه برای لرستان ۲ منطقه داریم که برای هر کدام ۵۰ میلیارد تومان اختصاص دادیم.

رئیس بنیاد مستضعفان تاکید کرد: انقلابی عمل کردن به شعار نیست بلکه به عمل بوده و صدای عمل بسیار رساتر است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بنیاد مستضعفان طرح های محرومیت زدایی در لرستان بنیاد مستضعفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۱۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز

مدیر مسکن و امور مهندسی کمیته امداد البرز گفت: در سال ۱۴۰۲ رقمی معادل ۴۸ میلیارد تومان صرف خرید، احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، مازیار محمدی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات انجام شده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز در زمنیه تامین مسکن برای مددجویان اظهار داشت: آنچه که در سال گذشته در بخش مسکن مددجویی انجام شده از محل اعتبارات دولتی، صدقات، مراکز نیکوکاری، خیرین، زکات، آورده مددجو، وام قرض‌الحسنه بوده است.

وی اضافه کرد: طی یکسال گذشته 32 مورد کمک به خرید، 99 مورد احداث و تکمیل و کمک به احداث فضاهای جانبی مسکن شهری و روستایی و 962 مورد کمک به تعمیر به خانواده‌های تحت حمایت ارائه‌شده است.

مدیر مسکن و امور مهندسی کمیته امداد البرز با اشاره به اینکه کمک به خرید مسکن در مناطق شهری 50 میلیون تومان وام قرض‌الحسنه بدون سود است، گفت: این نهاد انجام خدمات عمرانی مختلفی ازجمله خرید و احداث مسکن برای مددجویان فاقد مسکن، تعمیر، تکمیل، بازسازی منازل، گازکشی، سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه و ... مددجویان تحت حمایت را در دستور کار دارد.

محمدی با اشاره به اینکه خدمات تعمیر مسکن مددجویان به‌صورت بلاعوض و معوض ارائه می‌شود یادآور شد: معرفی خانوارهای تحت حمایت به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به‌منظور اخذ مجوز ساخت و به ادارات برق، گاز و آب و فاضلاب برای بهره‌مندی از انشعابات رایگان نیز ازجمله خدمات بخش مسکن و ساختمان کمیته امداد است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است
  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • احداث و تعمیر بیش از هزار واحد مسکونی مددجویی در البرز
  • سیل به ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد