Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا فرهاد زیویار روز پنجشنبه در نشست طرح‌های محرومیت زدایی و سرمایه‌گذاری لرستان اظهار کرد: ۱۰ میلیارد متر مکعب روان‌آب و چشمه های طبیعی در لرستان وجود دارد که کمتر از ۱۵۰ میلیون مترمکعب از آن را ذخیره می‌کنیم.

وی با اشاره به وجود ۸۰۰ هزار هکتار اراضی کشاورزی در این استان گفت: بیشترین ظرفیت گردشگری را در اختیار داریم و می‌توانیم قطب گردشگری غرب کشور شویم اما زیرساخت‌های لازم فراهم نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: لرستان در حوزه سنگ تزیینی و پرورش ماهی استان های غیر ساحلی رتبه نخست را دارا می باشد که امیدواریم مجموعه بنیاد مستضعفان به این استان نگاه ویژه داشته باشد.

وی بیان کرد: تمامی ظرفیت‌ها در لرستان وجود دارد اما اقدامات در گذشته موجب شده که این استان محروم بماند بنابراین در این راستا اشتغالزایی باید فراهم شود.

استاندار لرستان با اشاره در پیش بودن سفر زائران به کربلا اظهار کرد: لرستان معبر زائران اربعین حسینی است و توجه به راه‌های استان بیش از گذشته ضروری بوده و اصلاح نقاط حادثه‌خیز در دستور کار قرار گیرد.

زیویار افزود: معضل زنان کار در لرستان نگران کننده است و باید زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری همچنین ایجاد اشتغال در ابن استان فراهم شود.

برچسب‌ها استانداری لرستان سرمایه گذاری لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری لرستان سرمایه گذاری لرستان استانداری لرستان سرمایه گذاری لرستان سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۱۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه گذاری بر روی معادن طلای افغانستان

مسئولان وزارت معادن و نفت حکومت سرپرست افغانستان، با نشر خبرنامه‌ای در صفحه رسمی این وزارت، از دیدار شیخ شهاب‌الدین دلاور با مسئولان یک شرکت تجارتی افغان و شرکای چینی خبر داد.

سرپرست وزارت معادن و نفت در این دیدار گفت: امنیت در تمام کشور تأمین شده و فرصت‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری روی منابع معدنی فراهم شده است و افغانستان از تمام سرمایه‌گذاران ملی و بین المللی استقبال می‌کند.

در ادامه مسئولان شرکت تجارتی عاشوری و شرکای چینی از فراهم سازی زمینه مناسب سرمایه‌گذاری و امنیت سرتاسری از سوی حکومت سرپرست افغانستان اظهار قدردانی کرده و علاقمندی خود را برای سرمایه‌گذاری در معادن طلا، سنگ های قیمتی و مس ابراز کردند.

سرپرست وزارت معادن و نفت نیز اطمینان داد در راستای فراهم سازی زمینه سرمایه‌گذاری با ایشان مطابق قانون و طرزالعمل معادن همکاری خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • سرمایه گذاری بر روی معادن طلای افغانستان
  • زیرساخت‌های لازم در ۳ بازارچه مرزی چیلات، چنگوله و مهران فراهم شد
  • تأکید استاندار بر پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام لرستان
  • زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد
  • جهش توسعه در لرستان آغاز شده و نیاز به پیگیری دارد
  • اختصاص ۳۵ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • زمینه مشارکت مردم برای سرمایه‌گذاری در لرستان فراهم شود
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان فراهم شد
  • فراهم شدن تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان
  • توسعه زیرساخت‌های گردشگری در مسیر رشد ۲۵ درصدی جذب گردشگران