Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-20@03:53:47 GMT

وریا غفوری از استقلال خداحافظی کرد

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۳۱۸۸۲

آفتاب‌‌نیوز :

برای وریا غفوری، آن مصاحبه طوفانی و بیان ناراحتی از اینکه هیچ کس از باشگاه استقلال با او برای تمدید قرارداد تماسی نگرفته هم افاقه نکرد؛ او ساعت‌ها و روز‌ها منتظر ماند تا شاید روزنه امیدی برای ادامه همکاری با استقلال باز شود، اما در نهایت همه راه‌ها برایش به خداحافظی ختم شد.

«بدرود استقلال قهرمان»؛ بعد از چند روز سکوت وریا غفوری این ۳ واژه را در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام منتشر و پایان همکاری با آبی پوشان را بعد از ۶ سال به طور رسمی اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبری تلخ و غم انگیز برای بسیاری از هواداران استقلال که به کاپیتان تیم خود علاقه وافری داشتند.

هرچه بود، حالا غفوری مجبور به خداحافظی از هواداران استقلال شده و دیگر او را با پیراهن این تیم نخواهیم دید. ستاره سابق تیم ملی ایران حالا در آستانه ۳۵ سالگی دیگر جایی در ترکیب استقلال ندارد و احتمالا شاهد آن خواهیم بود که فوتبالش را در تیم دیگری ادامه بدهد.

حالا دیگر برای وریا غفوری باید از عنوان «کاپیتان سابق استقلال» استفاده کنیم؛ هرچند تصور دیدن غفوری با پیراهن تیمی دیگر برای طرفداران استقلال ناراحت کننده است، اما در فوتبال حرفه‌ای چنین موضوعاتی بار‌ها دیده شده و اینبار فوتبال روی تلخ خود را به غفوری نشان داد.

درباره تیم آینده وریا طی روز‌های گذشته شایعات زیادی مطرح شده است. باشگاه فولاد خوزستان در بین تیم‌های ایرانی مهم‌ترین خواهان کاپیتان سابق استقلال است. جواد نکونام چند ساعت بعد از مصاحبه وریا غفوری درباره عدم علاقه به تمدید قرارداد این بازیکن به طور رسمی برای جذب وی اقدام کرد و حالا به نظر می‌رسد اگر مشکل خاصی پیش نیاید این مدافع راست باتجربه به احتمال فراوان به تیم قرمز پوش اهوازی بپیوندد.

این در حالی است که روز گذشته باشگاه اربیل عراق نیز برای جذب غفوری به طور رسمی اقدام کرد؛ باشگاه عراقی که در بخش کردستان این کشور فعالیت می‌کند، پیشنهاد خود به وریا را اعلام کرده و حتی گفته می‌شد که مدیرعامل این باشگاه برای مذاکره و عقد قرارداد به ایران سفر می‌کند.

در چنین فضایی هواداران فوتبال ایران منتظر انتخاب تیم آینده وریا غفوری توسط این بازیکن هستند. کاپیتان پیشین استقلال قطعا انگیزه زیادی برای نشان دادن دوباره توانایی‌های فنی خود در یک تیم دیگر دارد و حالا باید دید او طی روز‌های آینده چه تیمی را برمی گزیند.

منبع: ورزش سه

منبع: آفتاب

کلیدواژه: وریا غفوری استقلال استقلال وریا غفوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۱۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۲ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها در روز سبز شاخص کل به بازار سهام تزریق شد

محمد غفوری کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در جریان معاملات امروز ۲۹ فروردین شاخص کل بورس با افزایش ۶ هزار و ۲۳۱ واحدی در سطح ۲ میلیون و ۲۰۸ هزار واحدی ایستاد. شاخص کل هم وزن نیز با افزایش ۳۷۸ واحدی در ارتفاع ۷۲۳ هزار و ۵۶۶ واحدی قرار گرفت تا بازار با جریان متعادل به کار خود پایان دهد.

این کارشناس بازار سرمایه در ادامه اظهار کرد: حجم معاملات امروز ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون برگه سهم به ارزش معاملاتی حدود ۲ هزار و ۶۸۰ میلیارد تومانی ثبت شده است و در نهایت هم ۲۲ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها به بازار سهام تزریق شده است.

او می‌گوید: امروز ۵۴ درصد بازار سهام به‌عبارتی ۴۴۱ نماد در محدوده مثبت و ۴۶ درصد در بازه منفی دست به دست شدند. ارزش سفارشات فروش حدود ۶۹۶ میلیارد تومان و همچین ارزش سفارش خرید ۵۹۱ میلیارد تومان ثبت شده است. تعداد خریداران حقیقی در بازار امروز ۷۴ هزار و ۷۵۸ کد بوده است.

غفوری در ادامه بیان کرد: امروز بیشترین میزان ورود نقدینگی را صندوق‌های سهامی و بیشترین خروج را محصولات شیمیایی به خود اختصاص دادند. امروز هم باتوجه به تمدید روز گذشته دامنه نوسان با محدودیت مثبت و منفی ۱ درصد دنبال شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • جدول لیگ برتر پس از پایان روز دوم از هفته بیست و چهارم‌
  • جدول لیگ برتر| استقلال به صدر رسید؛ فولاد در نقطه ذوب!
  • رقابت جدید و جذاب پرسپولیس و استقلال
  • کری جالب شمس‌آذر‌ی‌ها برای استقلال‌ با آهنگ گل یخ!
  • خداحافظی‌های بی پایان در غزه
  • تلویزیون دستمزد نجومی می‌دهد؟
  • دستمزد نجومی بازیگران تلویزیون؛ شایعه یا واقعیت؟
  • اتفاق عجیب برای یک پرسپولیسی و یک استقلالی در تبریز
  • ۳۲ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها در روز سبز شاخص کل به بازار سهام تزریق شد
  • احضار رضاوند به کمیته انضباطی