Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، احسان کامرانی پیش ازظهر پنجشنبه در جلسه ستاد استانی عفاف و حجاب با حضور مشاور وزیر کشور و مدیر کل امور بانوان و خانواده وزارت کشور، با تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت مظلومانه امام محمد باقر (ع) با اشاره به اهمیت خروجی ملموس اقدامات در حوزه عفاف و حجاب، عنوان کرد: دستگاه های اجرایی کلیه اقداماتی را که در راستای توسعه و ترویج عفاف و حجاب در دستور کار قرار می دهند دارای خروجی ملموسی در جامعه باشد و تنها برای رفع تکلیف نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تحقق اهداف در حوزه بهبود عفاف و حجاب نیازمند برنامه ریزی، پیگیری، آگاهی بخشی و انجام کار فرهنگی مستمر و گسترده است و انجام اقدامات ظاهری دستاوردی در پی نخواهد داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، با اشاره کارنامه مطلوب استان در حوزه توسعه و ترویج عفاف و حجاب، تصریح کرد: کارنامه مطلوب هرمزگان در زمینه گسترش فرهنگ عفاف و حجاب مرهون همراهی آحاد مردم در پاسداشت این واجب دینی و پیگیری های مدیران دلسوز و معتقد و پرتلاش عضو ستاد استانی به ویژه دبیرخانه ستاد استانی عفاف و حجاب در اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری است که قابل تقدیر است.

کامرانی گفت: در اکثریت شهرستان های هرمزگان عفاف و حجاب از وضعیت نسبی مطلوبی به واسطه فرهنگ غنی مردم استان و اعتقاد عملی مردم به مبانی دینی به ویژه حجاب برخوردار است و ضروری است برنامه ریزی ها برای بهبود وضعیت عفاف و حجاب در مرکز استان و جزایر کیش و قشم پر رنگ تر باشد.

وی خاطرنشان کرد: اتخاد تدابیر مناسب در راستای توسعه و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و جلوگیری از گسترش بی حجابی در جامعه که آسیب های اجتماعی بسیاری در پی دارد ضروری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی خطاب به دستگاه های اجرایی در راستای گسترش عفاف و حجاب ابزار قانونی مناسبی است که ضروری است دستگاه های اجرایی نسبت به عملیاتی نمودن آن اقدام کنند.

کامرانی اظهار داشت: فعالان در حوزه عفاف و حجاب ضروری است به روز باشند و به کلیه شبهاتی که در زمینه عفاف و حجاب مطرح می شود با اشراف کامل پاسخ دهند.

وی افزود: فضای مجازی ظرفیت بسیار مهمی است که در راستای توسعه و ترویج عفاف و حجاب نباید از آن غفلت کرد و تولید محتوا برای انتشار و تبین در این فضا ضروری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، با اشاره به در پیش بودن هفته عفاف و حجاب، تصریح کرد: هفته حجاب و عفاف فرصت بسیار مناسبی برای پاسداشت این واجب دینی است که ضروری است با برنامه ریزی مناسب از این هفته برای تبیین اهمیت عفاف و حجاب بهره گرفت.

کامرانی، خاطرنشان کرد: مادران شهدا به عنوان الگوهای عفاف و حجاب در جامعه هستند که آشنایی نسل جوان کشور با این اسوه های صبر و ایثار و مدافعان عفاف و حجاب ضروری است.

وی گفت: آموزش و پرورش و دانشگاهها نقش زیادی در تبیین و تولید محتوا در حوزه عفاف و حجاب با توجه به پتانسیل های که برخوردار هستند دارند و جمعیت بالای دانش آموزی و دانشجویی تحت پوشش این نهادها می تواند فرصت بی نظیر و تاثیرگذاری در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب باشد.

کد خبر 5532998

منبع: مهر

کلیدواژه: احسان کامرانی استانداری هرمزگان عفاف و حجاب بوشهر کرمانشاه زلزله هرمزگان ویروس کرونا خراسان رضوی آلودگی هوا مجلس شورای اسلامی اردبیل جهرم مشهد آمار کرونا بیرجند شیراز زلزله دستگاه های اجرایی عفاف و حجاب توسعه و ترویج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۱۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت ارتباط مدیران با مردم

محمدطیب صحرایی، استاندار کرمانشاه در نشست شورای اداری استان، با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم توسط مقام معظم رهبری و تاکیدات رییس جمهوری روی تحقق آن، گفت : در راستای تحقق این شعار انتظار می‌رود حضور و همراهی مردم در فعالیت‌های مختلف استان نمود بیشتری پیدا کند.

وی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی از همین شروع سال باید ارتباط و تعامل خود را بویژه به شکل دیدار‌های چهره به چهره با مردم افزایش دهند.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر فعالیت مضاعف دستگاه‌های اجرایی استان در سال‌جاری، اعلام کرد: مدیران استان در سال گذشته زحمات زیادی را در حوزه کاری خود انجام دادند، اما امسال باید تلاش و کار مضاعفی را رقم بزنند.

وی اضافه کرد: در شروع این سال عزم اعضای شورای اداری استان باید بگونه‌ای جزم شود که با نهایت دقت و جدیت امور مربوط به استان را شروع و پیگیری کنیم تا در پایان سال نتایج رضایت بخشی به دست آید.

صحرایی یادآورشد: دستگاه‌های اجرایی هر طرح و برنامه‌ای که دارند باید از همین ابتدای سال آن را به مرور اجرایی کنند تا در پایان سال با کمبود فرصت برای اجرای آن مواجه نشوند.

وی به در پیش بودن دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان هم اشاره کرد و گفت: در این راستا دستگاه‌های اجرایی موظف هستند تا مصوبات دور اول سفر مربوط به حوزه خود را احصاء کرده و مشخص کنند که کدام مصوبات اجرایی شده، کدام مصوبات در حال اجراست و کدام مصوبات هنور اجرایی نشده یا روند کندی دارد.

استاندار کرمانشاه اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی باید همکاری داشته باشند تا دور دوم سفر رییس جمهور برای استان پر برکت‌تر و با دستاورد‌های بیشتری همراه باشد.

وی به در پیش بودن مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان کرمانشاه هم اشاره کرد و گفت: امیدواریم در این مرحله از انتخابات با همراهی و تلاش دستگاه‌های اجرایی مختلف، پرونده انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با افتخار در استان بسته شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • تکرار حمایت های دولت از گشت ارشاد /تا تصویب نهایی لایحه عفاف و حجاب، پلیس به وظایف خود عمل خواهد کرد
  • تقویت ارتباط مدیران با مردم
  • مدیران ارتباط خود با مردم را تقویت کنند
  • تذکر رهبر انقلاب به مسئولان اجرایی درباره گشت ارشاد و حجاب تایید شد/ سردار جعفری: اظهارات آقای فضائلی صحت دارد /با مأمور خطا کرده برخورد شده است
  • شورای عالی انقلاب فرهنگی جایگاه قانون‌گذاری ندارد!
  • تقدیر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس از پلیس در موضوع عفاف و حجاب
  • برنامه‌های فرهنگی بر اساس برش استانی مهندسی فرهنگی اجرا شود
  • فراجا وظایفی در حوزه عفاف و حجاب دارد / همه نسبت به ناهنجاری‌های اجتماعی مسئولیت داریم
  • اژه‌ای: به فراجا در زمینه موضوع حجاب کمک کنیم
  • فراجا وظایف ذاتی و قانونی در حوزه عفاف و حجاب، به موجب قوانین مختلف و مصوبات شورای‌عالی انقلاب فرهنگی دارد