Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایران آنلاین، روسای کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و آذربایجان آخرین تحولات دو جانبه به‌ویژه در حوزه‌های انرژی و حمل و نقل را مورد گفت‌وگو قرار دادند.

رستم قاسمی و شاهین مصطفی‌یف روسای کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و جمهوری آذربایجان در گفت‌وگویی تلفنی در خصوص آخرین تحولات مناسبات دو جانبه بویژه در حوزه های انرژی و حمل و نقل گفت‌وگو و تبادل نظر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرفین ضمن تاکید بر لزوم سرعت بخشیدن به اجرای توافقات موجود، خواستار شناسایی و رفع موانع احتمالی توافقات میان دو کشور شدند.

انتهای پیام/


 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۱۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسای جمهور ایران و پاکستان دیدار کردند

به گزارش همشهری آنلاین، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران در ادامه سفر دو روزه به همسایه جنوب شرقی با آصف علی زرداری رئیس جمهوری اسلامی پاکستان در کاخ ریاست جمهوری این کشور در اسلام آباد دیدار و گفت وگو کرد.

پیشتر نیز دیدارهایی میان رئیس جمهور و نخست وزیر پاکستان و همچنین اعضای هیأت علی رتبه دو کشور برگزار شده بود.

همچنین در این سفر ۸ سند همکاری هم بین وزرای دولت های ایران و پاکستان در موضوعات تجاری، اقتصادی، امنیتی، حمل و نقل، قضایی، فرهنگی و ... به امضا رسیده است.

کد خبر 846444 منبع: ایرنا برچسب‌ها ایران و پاکستان خبر ویژه پاکستان

دیگر خبرها

  • بررسی دستاوردهای ایران در مرکز شرق شناسی روسیه 
  • ایده‌های جالب مردم غزه در برابر توحش همه جانبه صهیونیستها
  • روسای جمهور ایران و پاکستان دیدار کردند
  • دیدار «پوتین» و «علی اف» در مسکو
  • راه‌های ایجاد شبکه بین‌المللی تحقیقات در حوزه انرژی بررسی شد
  • ایجاد شبکه بین‌المللی تحقیقات در حوزه انرژی بررسی شد
  • شریف از همکاری با ایران در حوزه انرژی خبر داد
  • بررسی تحولات قیمتی فاو 460 نشان می‌دهد: کشنده فاو نور چشمی بازار شد
  • برگزاری نشست سه جانبه برای بررسی برنامه‌های تیم ملی والیبال نشسته
  • بازار ۵ هزار میلیارد دلاری گیاهان دارویی و فرآورده‌های طب سنتی