Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@12:33:17 GMT

تنها فرمول خروج از مشکلات کشور حمایت از تولید است

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۳۱۹۷۴

تنها فرمول خروج از مشکلات کشور حمایت از تولید است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سردار محمدرضا نقدی ظهر امروز چهلمین سالروز بزرگداشت شهیدان انصاری و نورانی و همچنین ۲۵۷ شهید کارمند استان گیلان در تالار مرکزی رشت با بیان اینکه شهدا به بالاترین مرتبه جهان هستی یعنی شهادت رسیدند، اظهار کرد: در جامعه انسان‌های بالا، شایسته و مثال‌زدنی بسیار زیادی در وجود دارد که در اوج انسانیت به بلندمرتبه‌ترین درمان عالی یعنی شهادت رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نقش شهدای انقلاب اسلامی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی گفت: هرکدام از شهدای انقلاب اسلامی مثل شهیدان انصاری و نورانی به‌تنهایی برای افتخار یک ملت کافی هستند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبعیت از ولایت‌فقیه را مهم‌ترین ویژگی شهید انصاری و نورانی دانست و افزود: شهدا در اوج ابهت، شجاعت، شکوه، مهربانی و شکوه به جبهه‌های حق علیه باطل رفته و به درجه رفیع شهادت رسیدند و این از مهم‌ترین ویژگی انقلاب اسلامی است.

نقدی با تأکید بر لزوم توجه به شیوه مدیریتی شهید انصاری و نورانی در کشور تصریح کرد: شهید انصاری بزرگ‌ترین و سنگین‌ترین کارهای امور استانداری را در کوچک‌ترین اتاق استانداری برنامه‌ریزی می‌کرد و هر روز به تمام مستضعفین گیلان سر زده و به آنان کمک می‌کرد لذا مسؤولان در تمامی نهادهای جمهوری اسلامی باید این دو شهید را الگو خود قرار دهند.

وی با اشاره به شیوه مدیریتی جهادی شهید انصاری در مقابله با بحران‌های سیاسی در استان گیلان بیان کرد: در دوران دفاع مقدس گروهک‌های مختلف که با نفوذ فرهنگی به دانشگاه گیلان نفوذ کرده بودند سعی در ایجاد آشوب در آن مکان و استان گیلان را داشتند ولی  انصاری از هیچ تهدیدی نترسیده و پای میدان حفاظت از انقلاب اسلامی بوده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شهید انصاری مدیریت اسلامی را به‌درستی معنا کرده است، گفت: استکبار سعی دارد با نفوذ به جامعه مدیریتی کشور، روحیه جهادی را در بین مدیران و کارکنان دولت کمرنگ جلوه دهد لذا اگر متولیان فرهنگی روحیات مدیرانی مثل ایشان در جامعه را گسترش دهند این نظام به سرمنزلگاه مقصود می‌رسد.

نقدی نقش مردم در حکومت اسلامی را بسیار مهم دانست و افزود: مدل حکومت اسلامی مدلی است که مردم جزئی از حکومت بوده و در اداره کشور سهیم هستند و از این طریق حرکت کلی نظام را سامان می‌دهند و این مهم به‌خوبی توسط شهید انصاری در گیلان اجرا شده بود.

وی با بیان اینکه حضور مردم در تمامی عرصه‌ها منجر به پیشرفت می‌شود، تصریح کرد: تنها راه‌حل مشکلات دستگیری از محضر شهدا و استفاده از ظرفیت مردم است که این مهم به‌خوبی توسط جمهوری اسلامی در این ۴۴ سال با پیشرفت‌های علمی ثابت شده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه جمهوری اسلامی تنها کشور مقابله‌کننده با استکبار در تاریخ بوده است، گفت: بعد از سقوط شوروی،  آمریکا خود را حاکم بر تمام جهان می‌دانستند ولی در همان برهه خفگان جهانی، امام راحل (ره) فرمود که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

نقدی با تأکید بر لزوم توجه به افزایش تولید در کشور بیان کرد: راه خروج از مشکلات کشور بدون شک حمایت از تولید است و تمامی مسؤولان بدانند بدون توجه به تولید هیچ موفقیتی حاصل نمی‌شود و همان نکته‌ای است که مقام معظم رهبری به آن تأکید دارند.

وی با بیان اینکه تبدیل ایمان مردم به عمل صالح یعنی توجه به تولید در کشور افزود: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری تنها فرمول خروج از مشکلات اقتصادی، ایمان مردم را تبدیل به عمل کردن صالح یعنی همان تولید است.

انتهای پیام/۳۳۸۹

منبع: فارس

کلیدواژه: شهیدان انصاری و نورانی شهدای گیلان راه نجات کشور تولید داخل انصاری و نورانی انقلاب اسلامی شهید انصاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۱۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دکتر اسماعیل للـه‌گانی و هیئت همراه همزمان با اولین روز این هفته به همراه دکتر سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاونان این وزارتخانه، مدیران، روسا و کارکنان سازمان‌های تابعه، جمعی از کارگران، کارفرمایان و جامعه کار و تولید با حضور در مرقد مطهر معمار کبیر انقلاب و قرائت فاتحه و نثار تاج گل با آرمان‌های شهدا و امام شهدا تجدید بیعت کردند.  

 

مدیرعامل بانک رفاه کارگران طی سخنانی در حاشیه این مراسم به نقش کارگران در تحقق اهداف شعار سال "جهش تولید با مشارکت مردم" اشاره کرد و گفت: بدون شک کارگران به عنوان ستون فقرات حوزه تولید، یکی از ارکان اساسی در تحقق اهداف شعار سال محسوب می‌شوند. 

وی افزود: امروز ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف به ویژه دستیابی به خودکفایی در تولید بسیاری از محصولات، کاهش وابستگی اقتصادی و گسترش محسوس مبادلات تجاری و اقتصادی سرآمد و توفیقات بسیار ارزشمندی در بخش‌های گوناگون اقتصادی و تولیدی حاصل شده است.

دکتر للـه‌گانی تصریح کرد: اقتدار در عرصه اقتصادی کشور مدیون جامعه کارگری و بخش عمده‌ای از مسئولیت تحقق شعار سال که ناظر بر جهش تولید است، بر دوش کارگران سختکوش کشورمان قرار دارد. 

مدیرعامل بانک رفاه کارگران با بیان اینکه بانک رفاه کارگران همواره سعی داشته به سهم خود حامی تولید ملی و کارگران ایران اسلامی باشد، تاکید کرد: حمایت‌های این بانک از حوزه تولید در سال‌های اخیر از رشد قابل توجهی برخوردار و به عنوان بانک مزین به نام "کارگران" عزیز، اقدامات و خدمات گسترده‌ای در راستای حمایت از واحدهای تولیدی کشور داشته است.  

 

وی انتشار اوراق گواهی سپرده مدت‌دار ویژه سرمایه‌گذاری (خاص) را به عنوان یکی از خدمات کلیدی و ارزشمند این بانک در راستای حمایت از تولید ملی برشمرد و گفت: این اوراق با هدایت نقدینگی عمومی کشور به سمت واحدهای تولیدی ضمن کاهش نرخ تورم، بستر پیشبرد برنامه‌های توسعه‌ای این واحدها را فراهم می‌کند. 

دکتر للـه‌گانی در پایان تصریح کرد: در حال حاضر این اوراق به منظور تامین مالی واحدهای تولیدی متقاضی، از سوی بانک رفاه کارگران منتشر و علاقه‌مندان به خرید نیز می‌توانند برای این منظور به شعب این بانک در سراسر کشور مراجعه کنند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • رهبر انقلاب در دیدار کارگران سراسر کشور: تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • انقلاب اسلامی بر دنیا تاثیر گذاشته است
  • حفظ ارزش‌های اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهیم
  • مأموریت ارتش دفاع از تمامیت ارضی و حفظ استقلال کشور است
  • جلوگیری از خروج ارز با متصل شدن به زنجیره بین المللی استاندارد