Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آزیا_ ابراهیم رحیمی زنگنه سرپرست فرمانداری کرمانشاه در دومین نشست شورای ورزش شهرستان کرمانشاه که با حضور حسن و حسین محبی - رییس اداده ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه و جمعی از اعضا هییت کشتی و در محل فرمانداری برگزار شد با بیان این مطلب که مردم نیاز به نشاط اجتماعی دارند گفت : با برگزاری جشنواره ها و مسابقات متعدد بستر این نشاط را باید فراهم نمود که همین امر باعث می شود معضلات اجتماعی کاهش یابد وی گفت؛ جای خوشحالیست که در اولین روزهای حضورم در فرمانداری کرمانشاه با برادارن محبی دیدار داشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحیمی زنگنه افزود: مردم نیاز به نشاط اجتماعی دارند ، با برگزاری جشنواره ها و مسابقات متعدد بستر این نشاط را باید فراهم نمود که همین امر باعث می شود معضلات اجتماعی کاهش یابد. حسن محبی ریاست هیات کشتی شهرستان کرمانشاه، گفت : جدا از مسائل اقتصادی نیاز مبرم به تعلیم و تربیت جوانان به اخلاق و منش پهلوانی داریم. تلاش همه جامعه کشتی این است که ورزشکاران این رشته پیراهن تیم ملی را بر تن کنند و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را در میادین ملی و بین المللی به اهتزاز درآورند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فرمانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۲۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم توجه به نیاز‌های افراد دارای معلولیت ذهنی در پایتخت

رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران بر لزوم توجه به نیاز‌های اجتماعی افراد دارای معلولیت ذهنی تاکید کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، زهرا شمس احسان با بیان اینکه بهبود کیفیت زندگی دغدغه همه آحاد جامعه است، گفت: آسیب‌های اجتماعی فصل مشترک شهرداری و بهزیستی است.

وی با بیان اینکه ما شاهد توسعه کیفی زیرساخت‌های آسیب‌های اجتماعی در شهر تهران هستیم، اظهار کرد: امروز می‌خواهم در مورد گروه خاصی در شهر تهران که به حاشیه رانده شدند صحبت کنم و آن‌ها افراد دارای معلولیت ذهنی هستند که خانواده‌هایشان نیز مطالبات زیادی دارند.

شمس احسان با بیان اینکه طراحی فضای عمومی برای معلولان همواره مورد تأکید نهاد‌های قانون‌گذار و اجرایی قرار گرفته‌اند، اما متاسفانه هنوز ضابطه لازم و فضا‌های در بر گیرنده برای افراد دارای معلولیت ذهنی تدوین نشده است، تصریح کرد: ما جلسات زیادی با نهادها، سازمان‌ها و گروه‌های مردمی و جهادی فعال در حوزه معلولان ذهنی داشتیم، اما آن‌ها اعلام کردند که هنوز راهنما و ضوابط لازم برای آماده سازی پارک‌ها مخصوص این قشر را تدوین نکردند.

رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران با بیان این‌که فرآیند احساس، ادراک و ... افراد دارای معلولیت ذهنی متفاوت است و باید برای توجه به این ادراکات، ضوابط و استاندارد‌های متناسب با این طیف وجود داشته باشد که نداریم، اظهار کرد: باید دغدغه رفع نیاز‌های این افراد در حوزه‌های مختلف همچون حوزه ترافیک، شهرسازی و ... در نظر گرفته شود و ما از متخصصان بهزیستی می‌خواهیم که در راستای ایجاد گفتمان واحد نسبت به تشکیل کمیته مشترک در بهزیستی اقدام کنیم و مدیریت شهری نیز در این زمینه آماده است.

وی با اشاره به شعار سال که «جهش تولید با مشارکت مردم» است، ادامه داد: می‌توان با اتخاذ سازوکار مداخله‌گر نسبت به جهش تولید با مشارکت مردم اقدام کنیم که کمیسیون فرهنگی شورای شهر و شهرداری در این زمینه آماده هستند.

دیگر خبرها

  • سلامت مردم و محیط زیست در رأس دغدغه‌ها و نیاز جامعه
  • فرماندار مشهد: پیگیر کار مردم در میزهای خدمت باشید
  • عملیات «وعده صادق» دنیا را تکان داد
  • هدف‌گذاری ایجاد ۱۸۰هزار شغل در تهران
  • سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان ملارد معرفی شد
  • صرف ۳۱ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه های شاخص سازمان فرهنگی شهرداری شهرکرد
  • لزوم توجه به نیاز‌های افراد دارای معلولیت ذهنی در پایتخت
  • همایش هم اندیشی طوایف بهمئی به منظور پیشگیری از آسیب های اجتماعی
  • اداره ۸ هیات ورزشی کرمانشاه با سرپرست/ دوره ریاست ۹ هیات امسال تمام می‌شود
  • صدور قرار قضایی هوشمندانه درباره رقص آذری