Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایران آنلاین،معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران که به عراق سفر کرده است، در بازدید از پلیس مرزبانی، با معاون اطلاعات و بازرسی وزارت کشور و رئیس پلیس فدرال عراق گفت وگو کرد.

 سید مجید میراحمدی در ادامه سفر خود به عراق، در بازدید از وزارت کشور و پلیس و مرزبانی عراق، با معاون اطلاعات و بازرسی وزارت کشور و رئیس پلیس فدرال عراق، فرمانده  پلیس اتحادیه و فرمانده مرزبانی عراق دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین با حضور هیات‌های ایرانی و عراقی، زمینه های ارتقای روابط ، تبادل اطلاعات و تجربیات، همکاری‌های آموزشی و پلیسی، مبارزه با تروریسم و جرایم سازمان یافته، ارتقای همکاری‌های کنسولی و ارائه خدمات و تسهیلات پلیسی به شهروندان، گردشگران، زوار، تجار و بازرگانان، رانندگان ترانزیت دو کشور و همچنین  موضوعات دوجانبه در  چارچوب کارگروه مشترک امنیتی و کمیته مشترک عالی اربعین مورد بررسی و مذاکره قرار گرفت.


انتهای پیام/


 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۲۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق الاعرجی با احمدیان درباره توافقنامه امنیتی ایران و عراق

آفتاب‌‌نیوز :

علی‌اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی که برای شرکت در اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ در این شهر روسیه حضور دارد، عصر امروز (سه‌شنبه) چهارم اردیبهشت ماه با قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی عراق دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار احمدیان و الاعرجی ضمن مرور روند اجرای توافقنامه امنیتی ایران و عراق توافق کردند کمیته‌های فرعی و عالی هر چه زود‌تر تشکیل جلسه دهد.

الاعرجی با راهبردی خواندن روابط عراق با جمهوری اسلامی ایران، بر اجرای مصوبه پارلمان عراق درباره اخراج نیرو‌های نظامی ائتلاف تأکید کرد.

مشاور امنیت ملی عراق، در این ملاقات از نقش جمهوری اسلامی ایران در تامین امنیت منطقه و ایجاد صلح و ثبات در منطقه قدردانی کرد.

احمدیان در رأس هیأتی برای شرکت در دوازدهمین نشست بین‌المللی مقامات عالیرتبه مسئول در امور امنیتی و نشست دبیران شورای امنیت ملی کشور‌های عضو بریکس در سن‌پترزبورگ حضور دارد و در حاشیه این نشست‌ها نیز با تعدادی از همتایان خود دیدار و درباره مناسبات دوجانبه و تحولات جاری در منطقه به رایزنی خواهد پرداخت.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • توافق الاعرجی با احمدیان درباره توافقنامه امنیتی ایران و عراق
  • توافق مهم امنیتی ایران و عراق + جزئیات
  • تاکید ایران و عراق بر پیشبرد توافقتنامه امنیتی دو کشور
  • معرفی مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • سایه تهدیدات امنیتی بر سر مسابقات یورو ۲۰۲۴ آلمان
  • وزیر دفاع فرانسه: ایران یک چالش امنیتی برای اروپا است
  • حضور اتباع و مهاجرین در قم کنترل و ساماندهی شود
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران
  • اخذ مجوز جذب یک هزار نخبه علمی توسط وزارت نیرو
  • امنیت در مرزهای ایران اسلامی حاکم است