Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمه محمدپور از کسب رتبه چهارم هیات استان در بین استان های برخورداردر ارزیابی سال ۱۴۰۰ خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنا ازاردبیل، فاطمه محمد پور رییس هیات اسکی استان اردبیل گفت با توجه به ارزیابی عملکرد انجام شده از فعالیتهای هیاتهای اسکی سراسر کشور توسط فدراسیون اسکی ، هیات اسکی استان اردبیل توانست در سال 1400 حرکت رو به جلو وموفقیت آمیز خود را ادامه داده و در بین ۱۷ استان در کل کشور رتبه چهارم و در بین استان های نیمه برخوردار رتبه دوم کشوری را از آن خود کند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
محمدپور عنوان کرد هیات اسکی استان اردبیل در طول چند سال گذشته توانسته جزو ده استان برتر کشور قرار گیرد .وی این موفقیت را مدیون تلاش پشتکار و وحدت وهمدلی اعضای هیات اسکی استان و موفقیت ورزشکاران شایسته و همراهی و همکاری پرسنل زحمت کش اداره کل ورزش و جوانان استان ، فدراسیون اسکی و جامعه ورزشی اسکی استان اردبیل دانست و از تک تک انها تشکر وقدردانی کرد.رئیس هیات اسکی استان استان اردبیل افزود : این رتبه این برای استان تا کنون بی سابقه بوده و حفظ این رتبه برای سالهای آتی خود تلاشی مضاعف می طلبد زیرا استانهای تهران و البرز و شیراز بسیار توانمند بوده و تقریبا همه قهرمان های ملی از این استانها هستند.محمدپور ابراز امیدواری کرد که با ا دامه استعداد یابی و با کوشش مربیان در سالهای نزدیک میتوان با این استانها به رقابت پرداخت.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اردبیل هیات اسکی استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۲۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ و میر نوزادان در اردبیل کاهش یافت

استاندار اردبیل گفت: مرگ و میر نوزادان که در استان روند صعودی داشت، در سال‌های اخیر به شدت کاهش یافته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری، سیدحامد عاملی شامگاه یکشنبه در همایش تجلیل از فعالان حوزه سلامت در اردبیل اظهار کرد: برای ارتقای سلامت جامعه امسال تعهد کردیم تا پروژه های نیمه تمام بخش بهداشت و درمان را به سرعت تکمیل و راه اندازی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بیمارستان نجف زاده اردبیل و ارتقای تخت بیمارستانی ولیعصر مشگین شهر به سرعت در حال تکمیل است تا خدمات مطلوب و کیفی در این مجموعه ها به هموطنان ارائه شود.

استاندار اردبیل گفت: خدمات رایگان بهداشتی – درمانی در دولت سیزدهم در حال گسترش است و در این استان تلاش بر این است تا این خدمات رایگان با تنوع و گستردگی به هموطنان به ویژه گروه های هدف ارائه شود.

عاملی از کاهش رتبه استان در مرگ و میر نوزادان خبر داد و بیان کرد: در سال های گذشته در مرگ و میر نوزادان استان اردبیل رتبه اول را داشت که این جایگاه با اقدامات مراقبتی و پیشگیرانه به رتبه 15 و 15 کشوری رسیده است.

وی با گرامیداشت هفته سلامت و قدردانی از فعالان این عرصه گفت: دولت سیزدهم توجهی جدی به افزایش خدمات حوزه سلامت برای عموم مردم دارد و امیدواریم با گسترش بیمه همگانی هموطنان بتوانند از این خدمات بهره مند شوند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • رشد بیماری‌های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است
  • صدور و تمدید ۱۸۸ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل
  • امضای اسناد همکاری میان هیات‌های عالی‌رتبه ایران و پاکستان
  • علیرضا گرشاسبی: برای 60 میلیون تحت پوشش و تنها 18 میلیون بیمه پرداز داریم / نیمی از بازنشستگی های 1400 پیش از موعد بود
  • دست‌یابی دو نشریه علمی دانشگاه یزد به جایگاه بین‌المللی و رتبه علمی
  • کسب رتبه اول توسط مرکز مدیریت راه های استان یزد در ارزیابی عملکرد
  • اسناد همکاری میان هیات‌های عالی‌رتبه ایران و پاکستان امضا شد
  • چهارمحال‌وبختیاری رتبه اول کشور در عملکرد محیط طبیعی و تالاب‌ها را کسب کرد
  • مرگ و میر نوزادان در اردبیل کاهش یافت
  • گزارش زنده: ملوان 0 - سپاهان 0