Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیک بخش گفت:جانباز ۷۰ درصد محرمعلی بیگدلی از جانبازان گرانقدر استان زنجان، پس از تحمل ۳۹ سال رنج جانبازی دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.

او می گوید: شهید بیگدلی از جانبازان گرانقدر شهرستان زنجان و برادر شهید والامقام اروجعلی بیگدلی متولد ۱۳۴۵ است که در سال ۱۳۶۲ در بانه کردستان دچار جراحت و به فیض جانبازی نائل شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: پیکر این شهید گرانقدر چهارشنبه ۱۵ تیرماه ساعت ۱۲ ظهر در بهشت زهرا (س) زنجان تشییع و به خاک سپرده شد.

به همین مناسبت مراسم بزرگداشتی نیز عصر امروز پنجشنبه ۱۶ تیرماه ساعت ۱۵ تا ۱۷ در آستانه مقدس امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهدای دفاع مقدس جانباز دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۲۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوزاد عجول زنجانی در آمبولانس متولد شد 

ایسنا/زنجان رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان از تولد نوزاد در آمبولانس اورژانس ۱۱۵ خبر داد.

داریوش تقی‌لو در رابطه با تولد نوزاد زنجانی در آمبولانس، اظهار کرد: در پی تماس با اورژانس ۱۱۵ برای امدادرسانی به مادر باردار، روز گذشته تکنسین‌های اورژانس به کمک مادر باردار ماهنشانی شتافتند.

وی با بیان اینکه با همکاری پرسنل ۱۱۵ اورژانس، نوزاد اهل روستای تخته‌یورد از توابع دهستان پری شهرستان ماهنشان، در آمبولانس متولد شد، افزود: در ادامه مادر و نوزاد در سلامت کامل جهت اقدامات درمانی بعدی به بیمارستان رازی ماهنشان منتقل شدند.

این مسئول در رابطه با حادثه رانندگی، تصریح کرد: شب گذشته (۶ فروردین‌ماه) یک دستگاه پراید با یک دستگاه کیا سراتو در ساعت ۲۲:۳۲ با یکدیگر برخورد کردند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان از مصدومیت ۶ نفر بر اثر حادثه مذکور خبر داد و گفت: ۴ کد آمبولانس روزبه، خیام، زنجان‌رود و هلال احمر برای امدادرسانی به مصدومان اعزام شدند.

این مسئول به ایسنا گفت: ۵ مصدوم حادثه توسط ۳ آمبولانس اورژانس و همچنین یکی از مصدومان توسط آمبولانس هلال احمر به بیمارستان‌های امام حسین (ع) و آیت‌الله موسوی زنجان منتقل شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هلال احمر واکسیناسیون حجاج زنجانی را آغاز کرد
  • مادر برادران شهید آزادی تا خانه ابدی اش بدرقه شد
  • زنجانی‌ها منتظر شرایط جوی ناپایدار باشند
  • فرهاد زیویار: قدردان فداکاری‎های جانبازان هستیم
  • پیکر شهید جانباز ۷۰ درصد در مشهد تشییع شد
  • تشییع شهید جانباز ۷۰ درصد دوران هشت سال دفاع مقدس در مشهد
  • رزمندگان زنجانی با غیرت و سخت‌کوش بودند
  • تجمع دانشجویان زنجانی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی+فیلم
  • جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس خراسان رضوی به شهدا پیوست
  • نوزاد عجول زنجانی در آمبولانس متولد شد