Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بایرن مونیخ از کیت دوم خود برای فصل 2022-2023 رونمایی کرد. کیتی به رنگ سفید که توسط کمپانی آدیداس طراحی شده و باواریایی‌ها فصل آینده در بازی‌های خارج از خانه به تن خواهند کرد.

اما انتشار اولین تصاویر رسمی از پیراهن دوم بایرن مونیخ، با انتقادهایی از طرف هواداران باشگاه مواجه شده و در رسانه‌های اجتماعی جنجالی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علت اکثر انتقادها به پیراهن دوم بایرن مونیخ، شباهت عجیب این پیراهن به پیراهن اول باشگاه رئال مادرید است.

بایرن مونیخ از طریق وبسایت رسمی باشگاه تصاویری از کیت دوم فصل آینده را منتشر کرد. پیراهن و شورت ورزشی سفیدرنگ که حاشیه‌هایی به رنگ طلایی دارد. در نگاه اول، کیت دوم بایرن مونیخ، طراحی سنتی باشگاه رئال مادرید را تداعی می‌کند و بسیاری از هواداران باشگاه به آن انتقاد کرده‌اند.

یک هوادار بایرن مونیخ با اشاره به شباهت این پیراهن با کیت رئال مادرید، نوشت: "امیدوارم بتوانیم نتایج رئال در چمپیونزلیگ را هم مثل پیراهنش کپی کنیم".

هوادار دیگری نوشت:" با اینکه من عاشق رنگ طلایی هستم ولی این دیگر خیلی شبیه پیراهن رئال مادرید است. من این پیراهن را دوست ندارم".

هوادار دیگر بایرن می‌گوید رئال سه فصل است که دیگر از طرح سفید و طلایی برای پیراهنهایش استفاده نمی‌کند و دیگر امتیاز این طراحی را از دست داده و بایرن می‌تواند طرح را به نفع خود مصادره کند.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ رئال مادرید دوم بایرن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۲۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر اجرایی لورکوزن: آلونسو روزی سرمربی رئال مادرید خواهد شد

مدیر اجرایی باشگاه بایرلورکوزن می‌گوید شکی ندارد که سرمربی اسپانیایی این تیم روزی هدایت رئال مادرید را برعهده خواهد گرفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگرار تسنیم، ژابی آلونسو که اخیراً با وجود علاقه‌مندی سه باشگاه بایرن مونیخ، لیورپول و رئال مادرید اعلام کرد در بایرلورکوزن به کارش ادامه خواهد داد، قصد دارد در آینده در یکی از این سه تیم که سابقه بازی در آنها را دارد، مربیگری کند. این مربی اسپانیایی در لورکوزن دست به کار بزرگی زد و یکشنبه شب پس از برتری 5 بر صفر شاگردانش مقابل وردربرمن در هفته بیست‌ونهم بوندس‌لیگا، این تیم را برای اولین بار در تاریخ 119 ساله‌اش به قهرمانی در این رقابت‌ها رساند.  

فرناندو کارو مدیر اجرایی باشگاه بایرلورکوزن در گفت‌وگو با برنامه «لاگرو» از شبکه رادیویی «کادنا سِر» اسپانیا، درباره آینده حرفه‌ای سرمربی اسپانیایی این تیم گفت: تردیدی نیست که ژابی آلونسو روزی سرمربی رئال مادرید خواهد شد اما نمی‌دانم چه زمانی این اتفاق خواهد افتاد. ما به هم قول داده‌ایم فقط در صورتی که باشگاهی که او قبلاً در آن بازی کرده برای استخدامش پا پیش بگذارد با هم صحبت کنیم.

تماس باشگاه بایرن مونیخ با زیدان

لورکوزن که پیش از این پنح بار نایب‌قهرمان بوندس‌لیگا شده بود، با اختلافی 16 امتیازی‌ نسبت به بایرن مونیخ (قهرمان 33 دوره بوندس‌لیگا که در 11 فصل گذشته این رقابت‌ها به هیچ تیمی اجازه قهرمانی نداده بود) در فاصله پنج هفته به مانده به پایان فصل، قهرمانی‌اش در لیگ دسته اول فوتبال آلمان را مسجل کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توماس مولر: رئال مادرید و بایرن مونیخ یکی از بزرگترین بازی‌های فوتبال دنیاست
  • هشدار کروس به رئال: بایرن خیلی خطرناک است
  • انتقام رئال از منچسترسیتی به روش ایتالیایی/ بایرن با حذف آرسنال به نیمه نهایی رسید
  • انگلیسی‌ها حذف شدند/ رئال مادرید و بایرن مونیخ در نیمه‌نهایی
  • رئال مادرید با حذف منچسترسیتی رقیب بایرن مونیخ شد
  • هری کین: تقابل با رئال مادرید؟ نیمه‌نهایی خیلی خیلی بزرگی می‌شود
  • فوتبال از دریچه فان؛
  • رئال مادرید منچسترسیتی را حذف کرد/ صعود بایرن مونیخ به نیمه نهایی
  • لحظه به لحظه با داغ‌ترین شب فوتبال اروپا
  • مدیر اجرایی لورکوزن: آلونسو روزی سرمربی رئال مادرید خواهد شد