Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت ملی پست در آیین تودیع و معارفه مدیران پست استان لرستان بر استفاده بهینه از ظرفیتهای استانی در راستای تحقق هوشمندسازی و اجرای طرح تحول دیجیتال پست تاکید کرد.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل روابط عمومی شرکت ملی پست؛ محمود لیائی در آیین معارفه سرپرست جدید پست استان لرستان که صبح امروز ۱۶ تیرماه ۱۴۰۱ برگزار شد، ضمن تشکر از اقدامات محمد ناظری مدیرکل سابق اداره کل پست این استان، از قبول این مسئولیت توسط ابراهیم علی پناهی قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل شرکت ملی پست، بر استفاده از ظرفیت های مغفول مانده استانی تاکید و خواستار همسویی با آهنگ تحولات در راستای توسعه هوشمند سازی در سایر ابعاد شبکه پستی کشور شد.
وی با اشاره به ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان متناسب با نیاز آنان، بر ایجاد بازار‌های جدید و جذب ترافیک در این راستا و همچنین همکاری در اجرای طرح تحول دیجیتال پست تاکید کرد.

معاون وزیر ارتباطات، رفع دغدغه معیشتی کارکنان را جزو اولویت های اصلی شبکه پست خواند و خاطرنشان کرد: با توجه به فرصت اندکی که تاکنون در اختیار داشته ایم خوشبختانه اقداماتی موثر انجام شده است .
رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست با بیان اینکه پست شرکتی درآمد _هزینه است افزود: «هر گونه افزایش درآمدی به نفع کارکنان خواهد بود و ارتقای وضع معیشت آنان را در برخواهد شد.»
وی ضمن قدردانی از کارکنان پست استان لرستان خواستار تلاش مضاعف و همراهی و همفکری همه کارکنان در ارتقای جایگاه پست استان شد.
محمدناظری گزارشی از فعالیت های پست استان در زمان تصدی مدیریت خود ارائه داد.
همچنین ابراهیم علی پناهی نیز در این مراسم، ابراز امیدواری کرد با تلاش همه کارکنان، گام های موثری در ارتقای وضعیت پست استان در جهت برنامه ها و اهداف کلان شبکه پستی کشور برداشته شود.

گفتنی است محمود لیائی در این دیدار از بخشهای مختلف واحدهای ستادی و اجرایی پست لرستان بازدید و با مشتریان و کارکنان بخش‌های مختلف دیدار و گفتگو کرد.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: شرکت ملی پست پست استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۲۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین جلسه کمیته ریسک در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

امتداد -چهل و نهمین جلسه کمیته ریسک و اولین جلسه این کمیته در سال جاری با محوریت تبیین برنامه های کمیته ریسک با حضور صمد عزیزنژاد عضو هیات مدیره و ریاست کمیته ریسک ، دکتر محمدی مشاور مدیر عامل و سایر اعضای کمیته و مدیران و کارشناسان اداره کل مدیریت ریسک برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، در این جلسه برنامه کاری کمیته ریسک در سالجاری و اهداف این کمیته در راستای مدیریت اثر بخش ریسک مورد بررسی قرار گرفت.

 برگزاری جلسات و دوره های آموزشی در حوزه مدیریت ریسک و همچنین استفاده از فناوری های نوین و ضرورت هوشمندسازی مدیریت ریسک در بانک ملی مورد تاکید قرار گرفت.

در ادامه برنامه های کاری اداره کل مدیریت ریسک، رو نمایی و عملیاتی سازی سامانه مدیریت ریسک عملیاتی توسط اداره مزبور به عنوان یکی از ابزارهای شناسایی و مدیریت ریسک تاکید شد؛ همچنین در راستای ارتقا فرهنگ ریسک و دانش افزایی همکاران  در حوزه مدیریت ریسک و تطبیق، برگزاری دومین همایش جامع مدیریت ریسک و تطبیق مورد تاکید قرار گرفت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • مصوبات مهم سفر رئیس جمهور به لرستان عملیاتی نشده است
  • مصوبات مهم سفر رئیس جمهور به لرستان عملیاتی نشد
  • تفاهم بانک شهر و شرکت ملی صنایع مس در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • تفاهم شرکت ملی صنایع مس و بانک شهر در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • پایان مرحله استانی مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • ۸ سکانس از مزه شیرین کارآفرینی که «ترین» شد؛ از «خر زورو» و شراکت با دایی‌جان تا تعیین نقشه راه تحول دیجیتال
  • فعال کردن ظرفیت‌های استانی برای دومین جایزه جوانی جمعیت
  • بهره گیری از ظرفیت جهاددانشگاهی در راستای اهداف سازمان ثبت اسناد و املاک
  • بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی ۹۷ درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  • اولین جلسه کمیته ریسک در سال ۱۴۰۳ برگزار شد