Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر ارتباطات در دیدار با استاندار مرکزی گفت: هوشمندسازی خدمات و تحول دیجیتال در شرکت ملی پست باهدف ارائه خدمات مطلوب‌تر به مشتریان امری ضروری است که در دست اجراست.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، محمود لیائی صبح روز گذشته پانزدهم تیرماه 1401 با فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت ملی پست با اشاره به لزوم ارتقای کیفیت خدمات پستی افزود: «با زیرساخت‌های سنتی نمی توان خدمات با کیفیت و مبتنی بر نیاز به مشتریان ارائه داد . از اینرو برنامه ریزی های لازم برای تحول زیرساختی در شبکه پستی کشور انجام شده است».

وی خاطر نشان کرد: «جبران عقب ماندگی در ارائه‌ خدمات نوین پستی در کشور بسیار حیاتی است و ادارات پست در نقاط مختلف کشور موظف به هوشمندسازی برنامه‌های کاری خود هستند».

رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست ادامه داد: «با تحقق هوشمند سازی پست و تحول دیجیتال، بهره وری و درآمد شرکت پست هم افزایش پیدا می‌کند و از این طریق می‌توانیم خدمات جدیدتری به مردم ارائه دهیم».

لیائی با اشاره به خدمت رسانی بی وقفه ی پست در دوران کرونا، افزود : «روند خدمت رسانی با همین روند باید در دوران پسا کرونا هم ادامه یابد».

معاون وزیر ارتباطات با تاکید بر ارتقای زیرساخت ها و بهسازی وضع موجود افزود: «در کنار اجرای طرح هایی مانند روستا بازار،GNAF ، تقویت ناوگان لجستیکی؛ یکی از اولویت اصلی مدیران ارشد شرکت پست «رفع مشکلات معیشتی کارکنان» است».

استاندار مرکزی: «جی نف بستر ساز تحقق دولت الکترونیک»

در ادامه، استاندار مرکزی ضمن تقدیر از خدمات و تلاشهای کارکنان پست استان در ایام کرونا که منجر به تثبیت جایگاه پست در کشور شد، ارتباط امن، پایدار و گسترده را از شاخص های اصلی پست خواند.

مخلص الائمه با تاکید بر لزوم برگزاری منظم جلسات پروژه جی نف و اجرای تعهدات سازمان های درگیر در این طرح ملی، افزود: «در جلسات مختلف به ویژه شورای اداری استان، مدیران را به حمایت از برنامه های اداره پست به منظور توسعه تجارت الکترونیک و رونق اشتغالزایی تشویق خواهیم کرد».

استاندار مرکزی با اعلام آمادگی در خصوص همکاری با پست استان برای تحقق کامل پروژه جی‌نف که تاکنون ۸۱ درصد پیشرفت داشته است؛ این پروژه ملی را بسترساز تحقق دولت الکترونیک خواند.

وی ضمن ابراز رضایت از عملکرد مدیریت پست استان مرکزی؛ در راستای تجهیز زیرساخت های پستی برای اجرای موفق پروژه ملی روستا بازار قول مساعد داد.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: استاندار مرکزی شرکت ملی پست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۲۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح اجرای فیبرنوری کشور امسال به اتمام می‌رسد

میثم عابدی در نشست تخصصی اقتصاد دیجیتال کردستان در سالن شهدای گمنام استانداری اظهار داشت: موضوع نیروی انسانی توانمند برای توسعه این زیست بوم اقتصاد دیجیتال کشور بسیار اهمیت دارد.

وی یا بیان اینکه در اقتصاد دیجیتال برخلاف اقتصاد سنتی، اصل و اساس توسعه آن نیروی انسانی است، بیان کرد: پلتفرم‌هایی همچون دیجی کالا، اسنپ و ... یک ایده و فکر بوده که نیاز مردم را به صورت الکترونیکی ارائه می‌دهند.

عابدی با اشاره به اینکه به منظور آموزش مهارت‌های دیجیتالی در سال گذشته به ۵۰ هزار نفر آموزش ارائه شد، بیان کرد: این آموزش در قالب طرح ایران دیجیتال بوده و هدف گذاری در سال جدید آموزش ۳۰۰ هزار نفر است.

عابدی در ادامه از برگزاری جشنواره ایران دیجیتال در هر استان خبر داد و گفت: استعداد‌های برتر بر اساس نتایج جشنواره وارد مسیر شغلی خواهند شد.

وی همچنین به اجرای طرح فیبرنوری در کشور اشاره و اظهار کرد: طرح فیبرنوری تاکنون حدود ۵۰ درصد پیشرفت داشته و قرار است این پروژه زیرساختی مهم، امسال به طور کامل انجام شود.

معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: طرح فیبرنوری هزینه بالایی دارد، اما دولت و وزارت ارتباطات متعهد شده آن را در همه شهر‌ها و روستا‌ها انجام دهد.

معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات ادامه داد: قرار شده امسال اینترنت مورد نیاز روستا‌های بالای ۲۰ خانوار در کشور به صورت سیار تامین شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان نیز در این نشست موضوع آموزش را پایه و اساس زیرساخت همه حوزه‌ها دانست و گفت: در برنامه هفتم توسعه، پیگیر حضور میدانی دانش آموزان دانشجویان و فارغ التحصیلان در چرخ تولید هستیم. 

 علی نوری با اشاره به اینکه توسعه مهارت‌های دیجیتالی یکی از حلقه‌های مفقوده بین تولید و اقتصاد است، بیان کرد: برای ایجاد مراکز آموزش دیجیتال باید اقدامات اساسی شکل گیرد.

پرداخت ۵۵۴ میلیارد ریال تسهیلات برای حمایت از تولیدکنندگان و فعالان حوزه دیجیتال

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان نیز اظهار داشت: در کنار تقویت زیرساخت‌های ارتباطی یکی دیگر از وظایف ما توسعه کسب و کار و افزایش مهارت‌های ارتباطی است.

آرام حیدری گفت: در سال ۱۴۰۲ برای حمایت از تولیدکنندگان و فعالان حوزه دیجیتال در استان از محل تسهیلات تبصره ۱۸ و ۱۶ مبلغ ۵۵۴ میلیارد ریال برای حمایت از ۲۱۰ طرح پرداخت شد.

وی با اشاره به اینکه برای افزایش سهم اقتصاد دیجیتال در استان چند پروژه در سال جاری تعریف شده است، گفت: یکی از برنامه‌های قابل پیش بینی دیجیتال هوشمند سازی کشاورزی و صنایع و معادن است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • لزوم اتحاد بین دستگاه‌های اجرایی برای تحقق توسعه لرستان
  • طرح اجرای فیبرنوری کشور امسال به اتمام می‌رسد
  • ضرورت تقسیم کار برای تحقق شعار سال
  • اقتصاد دیجیتال وضعیت بیکاری و اقتصادی را کردستان بهبود می بخشد
  • توسعه حوزه ICT راه نجات عقب‌ماندگی‌های اقتصادی کردستان
  • تغییر فرمانداران در جهت پیشبرد و تحقق شعار سال
  • رادان: : با توسعه هوشمندسازی طرح‌های پلیس قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت
  • ضرورت تأمین بودجه هوشمندسازی ماموریت های پلیس
  • تأسیس شرکت پروژه راهکاری برای تحقق جهش تولید
  • ضرورت تقویت بخش تعاون در راستای تحقق اشتغال‌زایی